שומרת על הבית



במבצע 'שומר החומות' כוחות צה"ל ובניהם תושבי העיר אשקלון המשרתים בגזרה, מגינים על בטחון תושבי העיר בזמן ירי הרקטות לעברה, נמצאת גם סרן קורל ברום

דובר צה״ל

סרן קורל ברום, תושבת העיר, משמשת כקצינת הקשר בחטיבה הצפונית, משתפת אותנו בפעילות המבצעית בימים אלו לצד היותה תושבת אשקלון.
סרן ברום עברה לאשקלון בגיל 12, מספר חודשים לפני תחילת מבצע 'עופרת יצוקה' (2009). "כשרק הגענו לעיר חווינו הלם, לא ידענו כיצד יש לפעול במצב חירום זה, אך מהר מאוד התרגלנו למצב הביטחוני בעיר ולמציאות החיים החדשה". עם זאת, קורל מציינת לחיוב את קבלת הפנים החמה שחוותה ומתארת את החיבור החזק לעיר, ומתוך כך את תחושת המחויבות להגן על תושביה: "בתפקידי כקצינת הקשר בגזרת החטיבה הצפונית בעזה אני מגנה על הבית, התקשוב הוא מרכיב מהותי בלחימה. חייליי ואני מעניקים מעטפת תקשורת לגזרה ומאפשרים ללוחמים שלנו לבצע את המשימות שלהם. החיילים מבינים שהם מבצעים תפקיד משמעותי, ואני יכולה להעיד כי הם עושים לילות כימים על מנת לשמור על הכשירות התקשובית של חיילי החטיבה וחיילי השטח".
גם כשהיא ממלאת את תפקידה ליבה עם משפחתה באשקלון ועם שאר תושבי הדרום, "כשאני נמצאת בשטח ומקבלת התרעות על ירי רקטות לעבר אשקלון הלב נקרע ולצד זאת אני ממוקדת באירועים המתרחשים בגזרה שעליי לתפעל במסגרת תפקידי. משפחתי מעניקה לי תמיכה שמאפשרת לי לבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר, בשביל זה התגייסתי ובגלל זה אני כאן".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה