שיא של פעילות ספורטיבית



למעלה מ-700 משתתפים בטקס סיום עונת הכדורגל של מועדון מכבי אשקלון. האישיים המרכזיים שהגיעו לטקס היו: יוסי דהן הבעלים של חברת השכרת הרכב והליסינג, שר התרבות והספורט, מיקי זוהר וראש העיר, תומר גלאם. הטקס בניהולו של מני יאסו. מנחה הטקס העיתונאי, אלמוג בוקר

יח״צ מכבי אשקלון

מועדון כדורגל מכבי אשקלון, קיים טקס סיום עונה מרשים ועוצמתי.

אל הטקס, שהתקיים ברביעי, במרכז הכנסים שבמכללת אשקלון, הגיעו למעלה מ-700 משתתפים, הורים וילדים שסיכמו עונה נפלאה של המועדון בצהוב.

קבלת הפנים זימנה למשתתפים מזנון כיבוד עשיר, הכולל כריכים, ירקות חתוכים ושתיה חמה וקרה.

את הטקס כיבדו בנוכחותם: שר התרבות והספורט מיקי זוהר, ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, הבעלים של חברת אלדן יוסי דהן, חבר הנהלת מכבי ישראל משה גולדשטיין, מנהלת אגף תרבות וספורט בעיריית אשקלון דפנה עמירה ביטון, מנהל המחלקה לספורט מרסלו בורדמן חברי מועצה ומכובדים נוספים.

את הטקס הנחה, אלמוג בוקר, כתב חדשות 13.

מני יאסו, האיש שהפיח מחדש רוח חיים לפרויקט המדהים של מכבי אשקלון אמר: ״אני מודה, אני נרגש לעמוד כאן, ולראות את הצהוב שולט באולם. מבחינתי זה הגשמת חלום. אנחנו במועדון מכבי אשקלון עושים המון לחינוך לערכים, למקצועיות ולהישגים, אין לי ספק שהעבודה הקשה והעקביות משתלמת בסופו של דבר ויש לנו עוד המון עבודה כדי להגיע באמת ליעדים של המועדון הזה. העונה עבורנו מסתיימת בהצלחה כבירה עם הישגים על הדשא ומחוצה לו. עם צלחת אליפות ועם תרומה אדירה לקהילה. וזו עצמתו של המועדון״.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: ״ראשית אני חייב להתוודות, גם אני שיחקת במכבי אשקלון , לאורך כל גילאי הנוער, בצבעים האלה כחול צהוב , אבל לא בכדורגל-בכדורסל. מי שלוקח חלק בפעילות ספורטיבית, בא , מקפיד, משקיע, מתאמן, מנצח ויודע גם להפסיד, זה דבר עצום למען מדינת ישראל. אין לי ספק, לפי מה שאני רואה כאן בטקס של מכבי אשקלון, מדינת ישראל תביא עוד המון הישגים, כמו שראינו בימים האחרונים במונדיאליטו, ואתם ילדים תמשיכו להיות שמחים ומאושרים. אנחנו גאים בכם״.

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם: ״אני רוצה לפרגן למני יאסו, שהקים באמת מועדון לתפארת, שמביא הישגים רבים וכבוד גדול לעיר אשקלון, יאללה מכבי אשקלון״

הבעלים והמייסד של חברת אלדן, יוסי דהן: ״גם המסע הארוך ביותר מתחיל בצעד הראשון, והכי חשוב שתזכרו מאיפה באתם ולאן אתם הולכים, וכשתגיעו לפסגה תתנו יד לאלו שנמצאים למטה ותעזרו להם לטפס מעלה. לכולנו יהיה טוב אם אחד יתמוך בשני. שיהיה לכם בהצלחה ואני אוהב לתמוך בכם, כדי שתגיעו ממש לפסגה ותעמדו במקום הזה ותתנו יד לאלה הנמצאים למטה״.

בסיום הטקס, החלה חלוקת גביעים לשחקנים מצטיינים, מלכי שערים, לצוותים המקצועיים וכמו כן חולקי מגיני הוקרה למתנדבים ולספונסרים שנרתמים לטובת האגודה ומעניקים רוח גבית לפעילות המבורכת של המועדון, למען הילדים ודור העתיד של הכדורגל הישראלי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה