שמעוני הסתבך שוב



סיום עגום לשנה קשה: גם משיכת העתירה שהגיש ראש העיר לשעבר, לא עוזרת, לפחות לא כלכלית. הפרקליטות וראש העיר, תומר גלאם, הגישו בקשה למתן פסק דין להוצאות נגדו. יאלץ להיפרד מסכום של כ - 80 אלף שקלים

אשקלונט

פרקליטות מחוז דרום (אזרחי) הגישה לבית משפט לעניינים מנהליים בב"ש בקשה לחייב בהוצאות משפט ושכ"ט עו"ד את מר איתמר שמעוני, זאת בגין ערעור סרק שהגיש נגד תוצאות הבחירות בעיר אשקלון וחזר בו בהמלצת בית המשפט . במסגרת הערעור, התבקש ביהמ"ש לפסול מספר קלפיות בהן לטענתו של מר שמעוני קרו "טעויות הקלדה" ולהכריז כי מר שמעוני זכה בבחירות לראשות עיריית אשקלון או לחלופין להורות על ביטול הבחירות.   

פרקליטות מחוז דרום (אזרחי), באמצעות עו"ד אורית קרץ, אשר יצגה את מנהל הבחירות מר ליאור קלצ'קין, ביקשה לדחות את הערעור, זאת בין השאר, כי עיון בנתונים המופיעים בפרוטוקולים המלאים שצורפו לערעור העלה כי הם אינם מתיישבים עם נתונים אחרים וככל הנראה זויפו לאחר יום הבחירות. לאחר הגשת תשובת המדינה לערעור והדיון הראשון שהתקיים, המליץ ביהמ"ש למר שמעוני למחוק את הערעור, אך שמעוני המשיך לנהל את ההליך בחוסר תו"ל שבא לידי ביטוי בין היתר בהכפשות חסרות יסוד כנגד מנהל הבחירות.   

ערב לפני דיון שלישי בערעור הודיע מר שמעוני לבית המשפט כי הוא חוזר בו מהערעור.

בהחלטה מיום 26.12.2018, איפשר ביהמ"ש לצדדים להתייחס לנושא ההוצאות בהודעה בכתב. מכאן הבקשה, במסגרתה מבקשת המדינה "לחייב את המערער בהוצאות משפט משמעותיות  נוכח הגשת ערעור המבוסס בעיקרו על פרוטוקולים מזויפים, נוכח סירובו להיענות להמלצת ביהמ"ש למחוק את הערעור וכן נוכח ניהול הליך בחוסר תו"ל...".  

עוד צוין בבקשה, כי "התעקשות המערער לנהל את ההליך חרף היות המסמכים עליהם הוא מסתמך מזויפים גררה את המשיבים ואת ביהמ"ש להליך סרק אינטנסיבי מאוד, שנמשך כמעט 30 ימים, במהלכם נדרשה המדינה להכין תשובה ותגובה עליהם טרחה זמן רב ולהתייצב לשני דיונים אשר כל אחד מהם ארך שעות."

לעניין זיוף פרוטוקולים, מתנהלת בימים אלה חקירת משטרה. השופט ביתן קרא לזיופים שהוצגו בפניו מטעם שמעוני, פלילי ברמה הגבוהה היותר. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה