שנת הלימודים תשפ"א נפתחת במחוז הדרום



מחר 1/9/2020 יחלו 380,000 תלמידים את לימודיהם במוסדות החינוך בדרום. היום הגיע לאשקלון מנהל המחוז הדרומי של משרד החינוך, רם זהבי

דוברות משרד החינוך | צילום: עדי תשובה

380000 תלמידים ייפתחו מחר את שנת הלימודים תשפ"א בדרום כולו, מתוכם *28,000 ילדי כיתות א'* שיחלו את דרכם בבית הספר ו- *21,000 תלמידים שיחלו את שנת הלימודים האחרונה* לחוק לימודיהם. בתוך נתון זה גם *כ- 104,000 תלמידים הלומדים ברשויות הבדואיות בדרום*.
גם מוסדות החינוך המיוחד במחוז יפתחו במלואם וערוכים לקבלת התלמידים לאורך כל השבוע: תלמידים משולבים, כיתות חינוך מיוחד, בתי ספר וגני ילדים לחינוך מיוחד. את שנת הלימודים ייפתחו גם 31,000 עובדי הוראה - אנשי חינוך מסורים וחדורי שליחות, שעל כתפיהם האחריות להטעין בידע, במיומנויות ובערכים את הדור הבא של מדינת ישראל.

מנהל המחוז, רם זהבי: *"שנת לימודים מיוחדת במינה נפתחת השנה, לראשונה בתולדות המדינה. אך לפני חודשים ספורים חיינו במציאות אחרת ויצרנו מערכת המסתגלת במהרה לשינויים. אני מודה לכל צוותי ההוראה על מסירותם המקצועית והאישית ומאחל לכל צוותי ההוראה ולכלל תלמידי הדרום שנת לימודים תשפ"א מוצלחת ובריאה, הנאה בעשייה החינוכית החשובה. ההיערכות ופתיחת שנה"ל במתכונת המיוחדת דרשה מאמץ והתגייסות של כל השותפים למהלך החינוכי ועל כך תודתי והערכתי לכל עובדי ההוראה"*.

בתמונה: ערב פתיחת שנת הלימודים פגש מנהל המחוז, רם זהבי, בבית הספר היסודי נוף ים ב' באשקלון בניהולה 'ל שרית מתתיהו, את תלמידי כיתה א' החדשים, שוחח עמם על השנה שבדרך והקריא להם סיפור. צילום: עדי תשובה

*שנת לימודים מוצלחת ובריאה לכולם*

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה