שני אשקלונים בין המצטיינים



השבוע התקיימו טקסי מצטיינים בחטיבות ובאוגדות השונות לכבוד יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל. בין המצטיינים גם רס"ר במיל' שמעון אסרף ורס"מ מאיר גנון מאשקלון

מצטיינים

אלה האשקלונים מבין מצטייני החטיבות והאוגדות.

מצטיין מח"ט 401: רס״ר (מיל׳) שמעון אסרף, לוחם בחטיבת השריון 401, תושב אשקלון

שמעון בן ה- 32, משרת במילואים משנת 2008. הוא מפעיל ציוד קרקע בחברת תעופה ומדי פעם כשנקרא למילואים, עוזב הכל ומתייצב למשימה. ״כשאני נקרא למילואים, זה מחזיר אותי לסדיר שלי, לתקופות היפות ולמפגש עם חברים ותיקים. כשצה״ל קורא, אני מתייצב, ההגנה על המדינה חשובה לי יותר מכל״. ועל הגדוד מספר, ״הוא כמו משפחה שניה בשבילי. אני לא יכול לתאר במילים את האהבה שלי לגדוד. שירתתי שם שלוש שנים מלאות בחוויות ונהניתי מכל רגע״.

היציאה למילואים מהווה עבורו שובר שגרה, ״לפגוש אנשים טובים וקצת להתנתק מהמציאות, העבודה והכל. אי אפשר לתאר את ההתרגשות לקבל את הצו״.

בזכות התמדתו, נחישותו, תרומתו הרבה לגדוד והשפעתו על העשיה, עמית מצטיין מח״ט 401. על ההצטיינות מספר, ״תמיד חשוב לי להגיע ואני שמח שיודעים על כך. החטיבה היא באמת בליבי ונשמתי והעשייה חשובה לי ברמה האישית״.

אך כששמעון יוצא למילואים, הוא לא משאיר מאחוריו רק את העבודה והקריירה, אלא גם את שלושת ילדיו ואשתו היקרים. ״משפחתי מאוד גאה בי על זה שאני בצבא. כשאני במילואים הילדים תמיד עוזרים לאמא בכל והם מבינים שאבא יוצא לשרת את המדינה. זו תמיכה שמדהים לקבל מהם. הניתוק הוא דבר לא פשוט והם הכוח שלי״.

מצטיין מפקד פיקוד מרכז: רס"מ מאיר גנון, נגד כשירות יחידת מחסני החירום בחטיבת ירושלים, אוגדה 340, תושב אשקלון

השבוע התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן. בין המצטיינים, רס״מ מאיר גנון, תושב אשקלון המשרת כנגד כשירות יחידת מחסני החירום של פיקוד מרכז.

מאיר, בן 44, תושב אשקלון מילדות. הוא התגייס בנובמבר 1993 לחיל החימוש כחמש צריח ושירת באוגדה 340. עם סיום שירות הסדיר השתחרר, אך כעבור שלוש שנים החליט לעלות על מדים ולחזור לשרת בצבא. בעבר, שירת כנגד כשירות יחידת מחסני החירום של פיקוד מרכז. את תפקיד זה ממלא גם כיום בחטיבת ירושלים, באוגדה 340. הוא אמון על כשירות הכלים, ליווי אימונים, תרגילים ותעסוקות מבצעיות.

 

זו אינה ההצטיינות הראשונה של מאיר, הוא היה מספר פעמים מצטיין מפקד אוגדה אך השנה, לראשונה, יקבל את אות ההצטיינות ממפקד הפיקוד. ״התחום הוא תחום קשה אבל אני אוהב את זה. אני נהנה לראות איש מילואים מתניע רכב והוא עובד תקין. זה הסיפוק שלי. אני מאוד אוהב את עולם המילואים״. מגיל קטן אהב מאיר להתעסק בדברים טכניים, לפרק ולהרכיב מחדש, לאלתר ולהמציא פתרונות. ״נהנתי מהעבודה באזרחות אך לא נתתי לזה לעצור בי מלחזור לצבא. תמיד רציתי לתרום, גדלתי לאבא ששירת בתפקיד שטח ותמיד תרם למדינה. חזרתי בלי לחשוב פעמיים״.

 

בזכות מסירותו, נחישותו, הרצון הטוב ולצידו מקצועיות, קיבל מאיר את אות מצטיין אלוף פיקוד מרכז. 

--

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה