שני הרוגים בסמוך לצומת יד מרדכי



לפנות בוקר אירעה תאונה קשה כאשר שני גברים ניסו לסייע בתאונה בה היו שני פצועים וחצו את הכביש ונדרסו למוות

דוברות מד״א

בשעה 04:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על ככה"נ שני הולכי רגל שנפגעו מרכבים חולפים כשחצו את הכביש לסייע לנפגעי תאונת דרכים בין 2 כלי רכב, בכביש 4 סמוך לצומת יד מרדכי לכיוון אשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של שני הולכי הרגל, גברים כבני 50 ו- 40 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, 2 פצועים בינוני, נהגי הרכבים מהתאונה בין 2 כלי הרכב, בהם: גבר כבן 28 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים ובצוואר, וגבר כבן 67 במצב קל.

חובש מד"א אליהו שוקרון ופאראמדיקית מד"א, אליסה קראנט, סיפרו:

"מדובר בתאונה קשה מאוד ומורכבת, המקום היה חשוך מאוד, ראינו שני כלי רכב מעוכים שבכל אחד מהם היה נהג, הם היו בהכרה מלאה והתהלכו במקום, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשהם סובלים מחבלות ומצבם מוגדר בינוני. על הכביש בשני הנתיבים (אחד בנתיב לדרום ואחד לצפון) במרחק מהרכבים שכבו שני גברים אחד כבן 40 והשני כבן 50 שככה"נ נפגעו מרכבים חולפים כשחצו את הכביש לסייע בתאונה בין 2 כלי הרכב, הם היו מחוסרי הכרה, עם חבלה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום."

.........................

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שאירעה הבוקר בכביש 4 לכיוון צפון סמוך ליד מרדכי, במהלכה נקבע מותם של 2 בני אדם, שמתחקור ראשוני ככל הנראה עצרו במקום על מנת לסייע לאדם אחר שביצע תאונה.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה נמצאים בזירת התאונה המורכבת, וחוקרים כאמור את נסיבותיה.

דוברות המשטרה (לכיש)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה