תדהמה באשקלון: אין מצב שזה הוא



אופיר ורובל, הוא האדם שנספה בים היום (שישי), הים אותו אהב כל כל. סעדון: אני בהלם

אופיר ורובל ז״ל

כל כך הרבה חברים היו לאופיר ורובל, שנספה היום בים סמוך לחוף ״גוטה״, כאשר תוך כדי צלילה נגמר לו האוויר בריאות ולא יכול היה לים האכזר, שלוקח את אחד מטובי בניה של העיר אשקלון. אדם אדיב וחביב, אוהד שרוף של בית״ר ירושלים ולא החמיץ אפילו  משחק אחד של הקבוצה.  היינו יחד באחד המשחקים בבאר שבע. 

אופיר היה תמיד עם חברים ובבית הקפה של רוז׳ה, תמיד ישבו איתו אנשים בינהם אורן סעדון מחנות האופניים ואבי ביתן הצלם  וגם אנחנו. 

אבי ביתן מספר  שיש להם קבוצת ווטצאפ משותפת עם אופיר ומספר חברים, ברגע ששמעו על מה שאירע, רצו לוודא שזה נכון וכתבו לו לקבוצת ווטצאפ שלהם איפה אתה, לפתע ראו שקראו את ההודעה ולא הגיבו , אורן סעדון התקשר למאיה ואמר לה ״שאופיר לא עונה לו לטלפון״. מאיה,רעייתו של אופיר שמעה שמועות ואמרה שהיא הולכת לבדוק במיון..

 לאופיר ומאיה שלוש בנות, בגילאים  18,16,14. אורן סעדון חברו הטוב של אופיר  מספר עליו: היה אוהד מושבע של בית״ר, בן אדם אופטימי עם שמחת חיים שלא יוצאים באף מקום. אוהב לעזור היה קצין בצבא שניהל כמה בתי מלון. יהי זכרו ברוך״

יוסי דיין תושב ניסנית בעבר:

לחברים מניסנית. לצערנו אנחנו איבדנו עוד חבר מנסנית״ ומגוש קטיף שעסק בתחביב שלו בצלילה . לפני 15 שנה עזבנו את ניסנית. נפגשתי עם אופיר בזמנו לפני מכירת ביתו בהרצוג לידנו. אופיר היא איש עסקים. ולאחרונה עסק בניהול המלון רמיקטוו.   ישבתי לפני כמה שנים במשרד שלנו במבנה מרכז הקהלתי שלנו ונכנסאופיר והציע להביא את מנהלת התנועה  הציונית   בית״ר  של הליכוד לשכונה כי חיפשנו תנועה נוער לשכונה. אפשר לכתוב עוד הרבהעל החבר אופיר. יביא זכרו ברוך.״

לפני כשבועיים שט אופיר עם חברים סמוך לחופי אשקלון. הסירה    התהפכה (סרטון נעלה בערב) ויושביה ניצלו על ידי ספינת משטרה.

אבי ביתן מחבריו הקרובים: ״אין מצב שזה הוא אני לא מאמין״ 

על מועד הלוויה נביא פרטים באתר אשקלונט בפייסבוק.

יהי זכרו ברוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה