תודה תודה תודה תודה



אחרי שבועות של מאבק בנגיף הקורונה נפגש היום ראש העיר, תומר גלאם עם מנהלי מחלקות הקורונה במרכז הרפואי 'ברזילי' באשקלון והעניק להם אות הוקרה.

אליעוז דוד

מפגש צמרת בין ראש עיריית אשקלון למנהל בית החולים ברזילי ולמנהלי מחלקות הקורונה.
המפגש נערך במרכז הרפואי ברזילי במהלכו העניק ראש העיר תומר גלאם למנהלי מחלקות הקורונה השונות לוח זכוכית עם ברכת הוקרה ומילים חמות על עבודתם הקשה במהלך השנתיים האחרונות.

במפגש נכחו מנהל המרכז הרפואי פרופ' חזי לוי, הנהלת המרכז הרפואי, הנהלת הסיעוד, מנהלי מחלקות הקורונה והאחיות האחראיות, צוות חדר מיון וטיפול נמרץ .
ראש העיר הודה להם ולצוותים הרפואיים ככלל על פועלם הקשה, על הטיפול המסור, המקצועי, החם והאנושי שהעניקו למטופלי הקורונה. "הצוותים הרפואיים, האחיות והאחים ועובדי המנהלה במחלקה - המלאכים בלבן, הם סמל ומופת לכל העוסקים בהצלת חיים. בשמי ובשם תושבי אשקלון תודה לכם על הכל״, הוסיף ראש העיר.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' חזי לוי: ״אני מודה לראש העיר ולהנהלת עיריית אשקלון שמצאו לנכון להביע הוקרה לצוות בית החולים על טיפול מסור ומקצועי שניתן מאז מרץ 2020 ועד עצם הרגע הזה לחולי קורונה. אני מקדיש את מגן ההוקרה לכל צוותי בית החולים בכל התפקידים ובכל המקצועות על מסירות אין קץ ואהבת האדם״.

בברכה

איילת קדר
דוברת המרכז הרפואי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה