תומר גלאם, אתה ראש העיר להזכירך



אין לי מושג מה הוא חשב כשהעיר בציניות לחבר המועצה, איתמר שמעוני, שהואיל בטובו לכבד את הישיבה, אולי הכתבה שהוא עלול למצוא עצמו מחוץ למועצה בגלל העדרויותיו. טוב שהגיעו לישיבה אנשים שרוצים שקט בסביבת מגוריהם

אשקלונט

 מה חשב ראש העיר הנבחר תומר גלאם, שהתנהג כמו חבר מועצה מן המניין ולא כראש עיר. איפה בדיוק הבעיה אצל גלאם? שמעוני לא מפחיד כבר, אפילו לא מאיים הוא התנהג כמו שאופוזיציה צריכה להתנהג ולעלות שאלות שהציבור רוצה לשמוע עליהם תשובות אמיתיות ולא לחקות את מעשיו של שמעוני, שהובילו אותו לספסל הנאשמים בבית המשפט. שמעוני, לא בא להיות חלק  מהקואליציה היציבה שיש לתומר גלאם, הוא בא להשמיע דברים שלא נעימים לאוזניים של ראש העיר וגלאם,לא צריך לעקוץ אותו על דבריו, במקום להתייחס לעצם העניין. ״אתה עשית יותר גרוע״ או משהו כזה לא היו צריכים להאמר, דברים כאלה גרמו לשמעוני, להיות על ספסל הנאשמים ולא צריך לקנא באדם כזה עכשיו.  טוב יעשה גלאם, אם יתעסק בקידום העיר ולא באדם שבינו לבין בית סוהר מפרידה השופטת, לימור מרגולין יחידי. 

אין לי מושג איך 200 יועצים משפטיים שהעירייה משלמת להם מאות אלפי שקלים, לא מצאו פיתרון לבעיית המועדון שניתן לבני הקהילה האתיופית ועכשיו גורם נזק. הנושא לא היה על סדר היום של מועצת העיר כי זה לא חשוב כל כך.

אני מכיר מצויין את אנשי הקהילה האתיופית, אבל יש אנשים אינטרסנטיים כמו, יניב וובט, שנולדו לעשות פרובוקציות כדי ליצור רושם של דאגה לקהילה והוא אחד מאלה, והם ממש קומץ, שמובילים אותם באף ויוצרים להם תדמית בעייתית. הופעתם הבלתי צפויה של שכניהם לאולם אירועים שפתחו לקהילה, הראתה כמה ההנהגה של העיר מגמגמת. הצעקה שלהם יותר מצודקת ותפסיקו להתייחס אליהם רק במועצה כשהם מביכים אתכם, אלא תתייחסו אליהם בפניות שלהם קודם ואז הם גם לא היו באים לישיבת המועצה. אני מאמין ומקווה שמנהל לשכת ראש העיר החדש, פיני שוורץ, יקדים תרופה למכה ולביזיון שהתרחש בישיבת המועצה ויטפלו בבעיה הנקודתית שהיא הרעש, אחרי השעות המקובלות ויתנו שקט לשכנים ולקהילה. וובט עשה בית ספר לראש העיר עד שזה שינה את דעתו על סגירת האולם. החלטת משהו תעמוד מאחוריו, וובט לא נבחר לנהל את צרכי הציבור בעיר, יש לו שלושה מבני הקהילה אחריו וכל השאר רעש וצלצולים שלו. המסקנה שראש העיר לא צריך להתעסק בכלל בנושאים כאלה. זהו, אדוני ראש העיר, לא בכל דבר אתה צריך להתעסק, לכך יש  לך שני עוזרים ומנהל לשכה. הם לא הבובות שם, הם העובדים שלך ושל העירייה.

הערה: ראיתי את ישיבת המועצה דרך השידור הישיר של ״אשקלונט״ והתביישתי בה. יש חברי מועצה אילמים ולא בטוח שהם מבינים את המשמעות של ישיבתם במועצה. אם אין להם דעה, יואילו לעזוב את תפקידם מהר ככל האפשר. הם לא חייבים לשמור על זכות השתיקה, ההיפך, אלה שבחרו בהם,  טוב יעשו אם יתחילו לשאול שאלות את נבחרי הציבור. איתי סהר בלט בנוכחותו גם בידע שהוא מפגין בישיבות המועצה. הוא בא מוכן והוא בא ככל הנראה להיות ראש העיר הבא. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה