תומר גלאם בשרות ״ידידים״



ראש העיר הזעיק את ידידים לאחר שתינוקת ננעלה בשגגה ברכב, מתנדב הסניף הגיע במהירות וחילץ בשלום ״מודה לראש העיר על הקריאה הזריזה, דוגמה של ממש"
"שיתוף הפעולה של ידידים עם המוקד העירוני 106 מציל חיים" אומר ראש העיר

דוברות ידידים

הבוקר (שישי) בשעה 9:16 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת שננעלה בשגגה ברכב לעיני אביה בשדרות ירושלים באשקלון.

ראש עיריית אשקלון, מר תומר גלאם, שעבר במקום, זיהה את המצוקה והתקשר למוקד ידידים. לייבוש לוי, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והוציא את הקריאה למתנדבים. שמואל קבדה, מתנדב סניף אשקלון, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ שמואל את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

*שמואל מספר:* "הייתי באמצע העבודה ועם קבלת הקריאה יצאתי למקום. פגשתי שם את מר תומר גלאם ראש העיר שהזעיק אותנו, והתחלתי מיד בפעולות פתיחה. המפתח הושאר על המושב והרכב ננעל אוטמטית. האבא היה קצת בלחץ והייתה המולה רבה מסביב, אבל מהר מאוד פתחתי את הרכב וחילצתי את התינוקת בשלום. האנשים במקום מחאו כפיים ברגע הפתיחה. זה חילוץ ראשון שלי וזה מרגש מאוד. יש לי ילדה בעצמי ועוד אחת בדרך. אני מודה לראש העיר היקר על שיתוף הפעולה הפורה, זו דוגמה של ממש."

*ראש העיר הוסיף:* "אני מודה על הזכות הגדולה להיות שותף בחילוץ ילדה מרכב נעול. אני קורא להורים לשים לב ולשאת עליהם את מפתחות הרכב. שוב יש הוכחה על חשיבותם של מתנדבי ידידים בעיר ועל שיתוף הפעולה עם המוקד העירוני 106 גאה לתמוך בפעילות ארגון ידידים בעיר."

*בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית*

ישראל הוצלר - דוברות ידידים
קרדיט תיעוד: ידידים
https://yedidim-il.org

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה