״ תושבי אשקלון גאים בך כמי שנולד וגדל בעיר״



ראש העיר, תומר גלאם, שוחח הבוקר (רביעי) עם השר לביטחון פנים היוצא, גלעד ארדן ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש כשגריר ישראל באו"ם ובארה"ב

דוברות העירייה

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, שוחח הבוקר עם השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, שיוצא לשליחות בארה״ב.  ראש העיר הודה לשר על פעילותו למען העיר אשקלון, בשגרה ובמיוחד בעתות חירום. "רק לפני כחודש שיתפנו פעולה בנושא אכיפת הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה באשקלון ואין לי ספק שהצעדים שנקטנו עשו את שלהם והביאו אותנו לתחתית רשימת הערים עם חולי קורונה בישראל", אמר ראש העיר.

עוד הוסיף: "אני מאחל לך בהצלחה בתפקידך החדש. אני משוכנע שגם בו אתה תעשה חיל ותשמור על האינטרסים הבינלאומיים של מדינת ישראל ביד רמה ובצורה בלתי מתפשרת. תושבי אשקלון גאים בך כמי שנולד וגדל בעיר, וכיום משמש במגוון תפקידים בכירים ומשמעותיים בישראל".

השר ארדן הודה לראש העיר על ברכותיו: ״בכל תפקיד שאליו הגעתי, אשקלון עירי האהובה, תמיד איתי. כל מה שספגתי וקיבלתי ממנה, מלווה אותי לכל מקום.

"אני גאה ונרגש לצאת לאו״ם כדי לייצג את ישראל ולהגן עלינו בעולם, והעיר הנפלאה שלי כמובן באה יחד איתי. אני מודה ומעריך את התמיכה של תושבי אשקלון המופלאים שבזכותה התקדמתי בשירות הציבורי".

צילום: דוברות עיריית אשקלון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה