״תרומתם של אנשי בנק מזרחי טפחות היא קריטית״



הבנק ועובדיו , תרמו לשיקום שמורת הטבע זיקים בדרום, שניזוקה בשל טרור הבלונים

יח״צ

 בחודשים האחרונים שריפות רבות השתוללו ביערות הדרום ועוטף עזה בשל טרור הבלונים. הקרן לשמירת הטבע והמורשת, בשיתוף רשות הטבע והגנים ובמסגרת פרויקט "להחזיר את הצבע לטבע", פנו לבנק מזרחי טפחות ועובדיו בבקשה לתרום לשיקום אחת משמורות הטבע שניזוקו בשריפות .

יחידת קשרי הקהילה של הבנק לא נשארה אדישה לפנייה , נענתה לבקשה ויזמה מבצע איסוף תרומות לשמורת הטבע זיקים הנמצאת ליד אשקלון. לעובדי הבנק נשלח מייל עם בקשה לתרומה ובנוסף  לתרומתם של העובדים הבנק הוסיף ותרם כדי להשלים את העלות המבוקשת לשיקום השמורה. סה"כ נתרמו עשרות אלפי שקלים

תמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה בבנק מזרחי-טפחות: "למרות ימים אלה, של חוסר יציבות כלכלית בשל משבר הקורונה, עובדי הבנק נענו באופן מעורר התפעלות ולקחו חלק פעיל בתרומה לשיקום השמורה . במהלך כל השנה, בנק מזרחי-טפחות מבטא את מחויבותו לתרומה לקהילה, לצמיחה חברתית ולעתיד כלכלי בר -קיימא בעזרת ערוצים מגוונים. אנו מודים לקרן לשמירת הטבע והמורשת ולרשות הטבע והגנים על פנייתם ומקוים שבעזרת תרומה זו ותרומות נוספות –יצליחו להחזיר את הצבע לטבע ."

מתן וילנאי, נשיא הקרן לשמירת הטבע והמורשת בישראל:"השריפות הנפוצות באזור עוטף עזה, ובפרט במרחב כרמיה-זיקים, מייצרות נזק אדיר שמרביתו לא ידועה לציבור הישראלי: מלבד ההיבט הבטחוני, מדובר בפגיעה בחקלאות, בחי, בצומח ובאיכות האוויר באזור. על כן, עתרומתם של אנשי בנק מזרחי טפחות היא קריטית ומוערכת – בעזרת תרומות שכאלו, אנו פועלים לשקם אזורים פגועים ולהביא מזור לבעלי החיים והסביבה, בתקווה שהאביב הבא יהיה זמן בו נוכל לצאת למרחב וליהנות מהטבע. אנו מודים לבנק על התמיכה החשובה ומקווים לשיתופי פעולה נוספים בעתיד".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה