תשובה חיובית לתלמידה מאולפנא צביה



הפרסום באשקלונט אודות חשד שתלמידה חלתה בקורונה מתברר כעת כנכון. 550 תלמידים יכנסו לבידוד.
העירייה: יסגר כל מוסד חינוכי בו יתגלה חולה.

יחצ

זו ההודעה שהפיצו ״מאולפנא צביה״ אתמול:

״הורים יקרים ותלמידות יקרות שלום רב. אנו מעדכנים. נודע לנו הבוקר כי תלמידת שכבה י"ב נחשפה לקרוב משפחה מדרגה ראשונה שנמצא כחולה מאומת. קרוב המשפחה נחשף לנגיף ביום שלישי שעבר. התלמידה לא היתה מאז באולפנא אולם נפגשה עם מספר חברות מהשכבה ביום חמישי האחרון. חלק מהתלמידות היו באולפנא אתמול והיום. התלמידה נשלחה היום לבדיקת קורונה ותוצאות יגיעו בימים הקרובים. יש להדגיש כי לתלמידה או לחברות אין תסמינים.

אנו מתואמים עם כלל הגורמים, הנחיית משרד החינוך ומינהל החינוך בעירייה אומרות שיש להמשיך בשגרה כל עוד לא מתקבלת תשובה מאומתת לתלמידה שבבידוד. למרות שע"פ ההנחיות החברות יכולות להגיע לאולפנא, ביקשנו מהן אישית לא להגיע עד שיגיעו תוצאות. בברכה, הנהלת האולפנה״. 550 תלמידות האולפנא יכנסו לבידוד.

משרד החינוך: 

*אולפנת צביה באשקלון*-

מקרה קורונה מאומת. כל 580 תלמידות ז'-יב' וכ- 100 אנשי הצוות הונחו להיכנס לבידוד עד 9.6.20 . הנחיות נוספות ינתנו בהמשך.

*דוברות עיריית אשקלון:*

בעקבות תוצאה חיובית לקורונה בבית הספר אולפנת 'צביה' באשקלון ובהתאם להנחיות שר החינוך, יואב גלנט, לפיהן ייסגר כל מוסד חינוכי בו יתגלה חולה קורונה, *לא יתקיימו לימודים באולפנת 'צביה' עד לתאריך 08.06.20 (כולל) וכלל 580 התלמידים והצוותים החינוכיים ייכנסו לבידוד*.

בהתאם לכך, הנחה ראש העיר, תומר גלאם, להיערך בצורה המיטבית, המהירה והבטוחה ביותר לביצוע בדיקות קורונה לכל התלמידים והצוותים החינוכיים בבית הספר ואנו בקשר עם קופות החולים ולשכת הבריאות המחוזית ליישום העניין. כמו כן, טרם החזרה ללימודים יבוצע חיטוי בבית הספר.

העירייה, באמצעות מינהל חינוך, עומדת בקשר שוטף מול מחוז דרום במשרד החינוך, מנהל בית הספר ועם פורום ההורים. הודעה נמסרה לגורמים הרלוונטיים. הנהלת בית הספר תעדכן את הורי התלמידות לגבי למידה מרחוק.

הנהלת ה אולפנא: תלמידות, הורים מורים וכלל הצוות האולפנא
שלום רב!
לפני שעה קלה נתבשרנו באופן רשמי על חולת קורונה מאומתת מקרב קהילת האולפנא. החולה עצמה נכחה באולפנא בפעם האחרונה ב-25/5/20.
בהנחיית שר החינוך, החל מרגע זה, הלימודים באולפנא יפסקו. כלל התלמידות והצוות יכנסו לבידוד עד 8/6/20 (כולל).
נעבור מעתה ללמידה מרחוק כבעבר. נא למלא בהקדם את הטופס המצורף. https://forms.gle/e5aNMR9pNpw1RJuJ7
אנו מתואמים עם משרד הבריאות, משרד החינוך והעירייה.
חשוב שנשמע להנחיות, נשמור על קור רוח ונשמור על הבריאות של כולנו.
בריאות לכולם!
ינון בן דוד
מנהל האולפנא

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה