ניסתה להציל את הנכד שלה וטבעה בעצמה



אשה כבת 70 טבעה למוות הערב בחוף חופית שאינו חוף מוכרז ואין שרותי הצלה

 ״ אדם שעמד על החוף וצפה במתרחש אמר ״נכנסו אנשים לים והחלו להוציא את האשה מהר. היא נכנסה כשראתה שהנכד שלה מתחיל לטבוע והיא בכוחות אחרונים חילצה אותו. האנשים שנכנסו כדי לנסות להוציא את האשה שבלעה מלא מים, היו בטוחים שחילצו אותה אולם היא הייתה כבר במצב קשה אחרי שבלעה הרבה מים. למד״א שהגיעו לחוף נותר לקבוע את מותה״ .

אמר הבחור שעמד על החוף וצפה כיצד מחלצים את הטובעת בת ה -70 בחוף חופית באשקלון חוף שאין בו שרותי הצלה. עד ראיה נוסף מספר: ״האישה נסחפה עם נכדה בן ה 7-8 לעומק .הנכד שלה החל לצעוק לעזרה. אחד המתרחצים שהיה בחוף שמע את קולות הילד ורץ למים , הצליח להוציא את שניהם . האישה יצאה מהמים עומדת על רגליה, ולפתע התמוטטה . שתי נשים שהמתינו לה ביציאה מהים ותמכו בה, החלו לבצע בה פעולות החייאה מיד לאחר שנפלה. הבנתי שבמהלך ההחייאה הטובעת פלטה מים מפיה, ככל הנראה היא בלעה מים הזמן התביעה .

לפי הבנתי היא קיבלה דום לב. זה מה שנמסר לי מעדות ראיה במקום״ . דוברות מד"א: בשעה 17:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אישה שנמשתה מהים לאחר שטבעה בחוף חופית הצפוני באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לאישה כבת 65 במצב קשה״. האשה כאמור נפטרה. בשבוע שעבר נערך ״באשקלונט״ ראיון עם מנהל תחנת ההצלה בחוף בר כוכבא, חנניה פרץ, שאמר במפורש שאסור לשחות ליד הסלעים. החוף המדובר שעליו דיבר המציל היו בו סלעים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה