הפוליטיקה המגעילה בהתגלמותה



על גבם של תלמידי בית הספר לילדים עם מוגבלויות עושים את הקומבינות הפוליטיות. רמי סופר, סגן ראש עיר עדיין ללא אישור משרד הפנים, החליט שמעמדו חשוב יותר מהילדים

 תמר קידר, עורכת דין במקצועה, החליטה להביא הפני הציבור את מעללי העירייה בילדי בית הספר ״מעיין שרה״.

דבריה צריכים להיות ברורים גם לא שים חסרי השכלה מינימלית והם כנראה ממש לא, כי יש כטלה שצריכים מתורגמנים והמגלומניה העבירה אותם להרגיש באופוריה עקב תפקידם. כדי לטפל בילדים עם מוגבלויות צריכים הפוליטיקאים שיושבים במועצת העיר, להבין את הבעיה האמיתית. באשקלון כמי באשקלון מורחים הכל כדי שהסיג יצא מבריק.

״מעיון בתוכנית החדשה לבית ספר מעיין שרה שפורסמה והובאה לידיעת הורי בית הספר בתמצית לא מובנת , רק ביום 3.8.17. כך גם לא התייעצו ולא גילו להורים כיצד יש להערך לתקופת השיפוצים ומדוע לא עמדו על בניית מבנה חדש מותאם לצרכים בן קומה אחת. מדובר בפשרה בלתי הולמת של בלית ברירה וקבלת הכתבות מהערייה שאין לה חצי מושג מהם הצרכים האמיתיים של הילדים. במקום לבנות לרב ברדא כולל של 18 כיתות שיתנו לו את המבנה המשופץ של מעיין שרה ולנו יבנו את הבית הספר החדש במקום שהיה אמור הכולל לקום. במקום בית כנסת שיבנו לנו אולם ספורט זה יותר זול.

אם זה יספק אותם אנחנו מוכנים שיחליפו את השם מעיין שרה למעיין הרב ברדא. ובנימה יותר ראויה לשמה: אי אפשר לדבר על חינוך על אהבת ה' , עבודת השם וקידוש השם מבלי לקדש את ברואיו שזקוקים ליותר מכל לסיוע. האמת והצדק ותחושת ההגינות מחייבים לדאוג לילדים רכים חסרי ישע תמימים עם אלוהיהם. מי שמקדש את ה' צריך לקדש אותם בראש ובראשונה. שום תפילה בשום בית כנסת לא תשווה לאור הפנימי ולחיוך שניצת בעיניו של ילד או ילדה מיוחדים.

שום תפילה לא תצא מהלב ותשמע על ידי הקב"ה כמו תפילה של אם או אב אוהבים״ כותר תמר קידר. עכשיו אתם מבינים מי מנהל את העיר?, אנשים שאין להם מושג ולו הקלוש ביותר בנושא. נתנו לסנדלר להיות רופא כירורג. תגובת העירייה:עיריית אשקלון פועלת בשיתוף פעולה מלא ובשקיפות מלאה מול ועד ההורים הבית ספרי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה