כ-700 משתתפות באירוע הקיץ לנשות אשקלון



האירוע כלל הופעה של הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ והזמרת שרון חזיז. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "אני רואה בכן שותפות פעילות בהתפתחות הענפה של העיר שלנו ומאמין בכן"

 

כ-700 נשים השתתפו באירוע הקיץ החגיגי שנערך בשבוע שעבר בהיכל התרבות אשקלון ביוזמת המשרד לקידום מעמד האישה בעיריית אשקלון.

באירוע נכחו ראש העיר בפועל, תומר גלאם, חברת המועצה הממונה על קידום מעמד האישה, מיריי אלטיט, חברת המועצה, ד"ר ריקי שי ויועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, עו"ד תמר יוספי.

התוכנית האמנותית של הערב כללה את הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ במופע מצחיק, נשי, אישי ומעצים ולאחר מכן מופע של הזמרת שרון חזיז במסיבה ישראלית נהדרת ומקפיצה.

בתחילת האירוע התקיים יריד נשים יוצרות ומוכרות במטרה לתת חשיפה לעסקים קטנים המנוהלים על ידי נשים באשקלון.

ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "אני שמח לראות את ההיענות הגדולה של נשות אשקלון להשתתף באירוע שהפקנו למענן. אני רואה בכן שותפות פעילות בהתפתחות הענפה של העיר שלנו, בהשפעה על מגוון תחומי החיים וכמובן על קידום נשים בתחום ההשכלה, התעסוקה ועוד. אני מאמין בעוצמה, בכישורים ובראייה שלכן, וגאה בכך שיש לנו בעירייה שדרה ניהולית רחבה ומקצועית ביותר".

חברת המועצה הממונה על קידום מעמד האישה, מיריי אלטיט: "התרגשתי לראות אולם מלא בנשים שהגיעו ליהנות ממופע שהופק כל כולו למענן. העיר אשקלון התברכה בנשים יקרות ואהובות, איכותיות, משפיעות ומובילות בתחומים רבים ומגוונים. נמשיך לפעול יחד על מנת לקדם את ציבור הנשים בתעסוקה, בכלכלה, בחינוך, בתרבות ובתחומי חיים נוספים".

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, עו"ד תמר יוספי: "לאחרונה משהו טוב קורה באשקלון, גם בתחום קידום מעמד האישה. שוויון בין נשים לגברים ומתן שוויון הזדמנויות - הינם מטרה חברתית חשובה, ואף מנוע לצמיחה כלכלית בעיר. נמשיך להטמיע חשיבה מגדרית בעשייה הציבורית ולתת מענה לצרכים של נשים ונערות. אני גאה להיות חלק מעשייה מבורכת זו".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה