אנרכיה על גבם של ילדים מוגבלים



לחבר מועצת העיר, רמי סופר, לא אושר עדיין על ידי הועדה לניגוד עיניינים במשרד המשפטים לכהן כסגן ראש העיר, אולם זה לא מפריע לו לצאת בהצהרות שהוא כזה והחליט לצאת נגד ההורים של בית הספר "מעיין שרה. "הגברת קידר, מייצגת בתפקידה כעו"ד את אנשי האופוזיציה בעיר". תמר קידר: מה שהעביר סופר מלא בהאדרה עצמית וסילוף עובדות

הבוקר הוציא חבר מועצת העיר, רמי סופר, הודעה לתקשורת על נושא "מעיין שרה" שנידון השבוע בבית המשפט בבאר שבע ובו החליט השופט שלמה פרידלנדר, להורות לעירייה ולגורמי משרדי החינוך, לקיים סיור במקום יחד עם פיקוד העורף ולהגיש לו דו"ח אחרי הסיור שיעשה בתאריך 23/08/17 והדו"ח יוגש ביום 25/08/17. הסיור יערך מחר בבוקר למרות שבית המשפט הורה לקיים אותו היום (רביעי).

ההודעה של רמי סופר:

"סגן ראש העיר רמי סופר ביחד עם שותפו לסיעה עו"ד אבי קריסי החלו לעבוד כבר לפני 3 שנים על הפרוייקט והתקצוב בית הספר לצרכים מיוחדים מעיין שרה. מאז היכנסו לתפקיד, לפני כ-4 חודשים, רמי ביחד עם ראש העיר בפועל תומר גלאם קידמו במרץ את הפרוייקט שקרם עור וגידים בפרק זמן קצר. דבר שלא נעשה במשך למעלה מ-20 שנה נעשה בפרק זמן של מספר חודשים.

לאחר עשרות שנים שבהם התחלפו מספר ראשי ערים, שלאף אחד מהם לא היה ממש אכפת מבניית בית ספר שבו לומדים כ-100 תלמידים וכולם העדיפו להשקיע כספים בבתי ספר גדולים הרבה יותר, מה שמבחינה פוליטית הרבה יותר משתלם להם, הגיע הזדמנות חד פעמית שבה נבחר ראש עיר וסגנו שהדבר היחיד שבאמת אכפת להם זה הילדים ולא עשיית הון פוליטי. לאחר שהסתיימו התוכניות לבניית אגף חדש ולשיפוץ חלק מהמבנה הקיים בעלות של כ-11 מיליון ₪, והוקצו לכך הכספי הנדרשים, הוצגו התוכניות להנהלת בית הספר ולוועד ההורים שנבחר ע"פ חוק על ידי כלל ההורים, זאת על אף שהעירייה אינה מחוייבת להציג בפניהם תוכניות אלו. כחלופה ולאחר מחשבה מעמיקה ובדיקות מרובות, ולאחר סיור שנערך במקום יחד עם רמי סופר, אנשי מקצוע, הנהלת בית הספר ונציגי ועד ההורים, נבחר מתנ"ס וולדנברג כחלופה לילדים לשנת הלימודים הבאה, עד סיום הבניה של בית הספר החדש. בסיור הוחלט על שיפוץ מקיף במתנ"ס על מנת להתאימו לצרכי הילדים ועיריית אשקלון הקצתה סכום של כ-600,000 עבור שיפוץ זה.

להלן מספר עובדות: הגברת תמר קידר לא משמשת בתפקיד רשמי כלשהו בוועד ההורים של בית הספר. הגברת קידר, המייצגת בתפקידה כעו"ד את אנשי האופוזיציה בעיר, שאף לא טורחת לפרסם גילוי נאות על כך כאשר תוקפת את הנהלת העיר, עושה שימוש ציני ופוליטי בילדים על מנת לתקוף את ראש העיר וסגנו במסווה של "דאגה" לשלום הילדים. בנוסף לכך, משקרת וטוענת כי היא ממתינה למעלה מחודש להזמנה מעירייה על מנת לראות את התוכניות וכי ישנה הוראה לא להזמינה ולא להציג את תוכנית השיפוץ בפניה.

האמת היא שהגברת הוזמנה על ידי סגן ראש העיר רמי סופר לפני כחודש ללשכתו, הגיע יחד עם בעלה, רמי הציג בפניה את התוכניות והגברת הזילה דמעות של אושר והודתה לרמי על המאמצים שהוא משקיע עבור הילדים, ויעידו על כך אנשים שהיו במקום. הגברת מעלה פוסטים בפייסבוק ומכנה את סגן ראש העיר בכינויי גנאי כגון טיפש ועלוב. זו הרמה שלה ודבר זה מעיד על אישיותה בצורה הטובה ביותר. לסיכום, תלמידי מעיין שרה יעברו ללמוד ב-10 החודשים הקרובים במקום שיועד לצרכיהם ועבר את כל אישורי הבטיחות של הגורמים המוסמכים ויזכו לקבל בשנת הלימודים הבאה בית ספר חדיש, ממוגן, מפואר ונגיש לכלל הצרכים שלהם".

תגובת תמר קידר, אמא לילד בבית הספר ״מעיין שרה״:

"רמי סופר, שלח היום הודעה לעיתונות שכולה מלאה בהאדרה עצמית, חצאי אמיתות, סילופי מציאות והכפשות מהסוג הנחות והנמוך ביותר. לא הפתיע במיוחד. אלו מיטב היכולות שרמי הצליח לגייס בסיוע מחלקת הדוברות של עיריית אשקלון. אם לא הייתי מרחמת עליו ועל פרנסתו הייתי דואגת לתבוע אותו בבית משפט. 

 העובדות הענייניות: 

1. רמי סופר מציג מצג שווא לפיהן הוא סגן ראש העיר. בפועל הוא טרם אושר על ידי משרד הפנים ככזה, ועניינו מצוי בבדיקה במשרד המשפטים בועדה לניגוד עניינים.

2.רמי סופר לא עשה דבר וחצי דבר חוץ מלצעוק באופוזיציה כליצן החצר שהוא דואג לחלשים. בפועל המועצה אישרה תקציב של 7 מיליון ₪ בחודש דצמבר 2016 מבלי שלרמי היה יד וחצי יד בדבר.

3. התוכניות הגרועות של שיפוץ מעיין שרה נעשו בתקופתו של שמעוני.

4. במקום לתקן, משנבחר תומר גלאם, הוא ניכס לעצמו – כמו עוד "הישגים" אחרים, את הישג השיפוץ של מעיין שרה.

5. על מנת לא להתבזות ביום 1.9.2017 החליטו רמי את תומר, להעביר את הילדים למקום אחר כדי להראות שהנה הם עושים משהו יותר טוב משמעוני

6. בפועל מצאו פתרון של מתנ"ס לא מותאם גרוע ומסוכן יותר מהמצב הקיים. וכעת רצים ומריצים את כל העולם להכשיר שרץ.

7.  אני לא צריכה להיות בעלת תפקיד בבית הספר – אני אמא לילד. יש לי את כל הזכות שבעולם להילחם על חייו וביטחונו של ילדי.

8.  הייתי בועד בתחילת השנה, אך מאחר שמודרתי ומאחר ומהערייה מסרו שלא יעבדו עם הועד אם חבריו יבקרו את ראש העיר ואת המנהלת – יצאתי כי לא רציתי לקלקל. רציתי שהתוכנית למבנה חדש תצלח גם אם לא אהיה שם.

9.  איני אדם פוליטי – אני מבקרת את השלטון ונלחמתי למען טוהר מידות. – בדצמבר 2016 קיבלתי את אות מתנדבת השנה של התנועה לאיכות השלטון. למה? כי זה חשוב לי. לצייר אותי כפוליטיקאית מסיט את הנושא מהמחדלים המטופשים והחמורים של הנהלת העיר.

10.  רמי סופר לא עשה שום סיור במבנה החלופי.

11.  רמי סופר לא ידע להציג תוכניות בפגישה שלי ושל בעלי עימו שנערכה רק לבקשת עו"ד אבי קריסי שביקש ממני להיפגש עם רמי חברו לסיעה לפני שאפעל בעניין.

12.  רמי חומד לצון וככל הנראה נפלה עליו רוח שטות באומרו כי בכיתי מאושר. אולי בכיתי מתסכול על גודל הטפשות בתוכנית שהוא עצמו לא ידע להסביר מה משמעותה.

13.  כל שביקשנו הוא שיראו לכל הורי בית הספר את התוכניות לפני כחודש. וזאת לא עשה.

14.  כל שיבקשנו הוא שיעצרו את התהליכים של שיפוץ ומעבר חלופי ויבחנו את הדברים מחדש.

15.  אתם יודעים מה רמי אמר? מה פתאום אולי יבוא ראש עיר אחר ואז יקח לי את הרעיון ואני לא מוותר. אני רוצה לשפץ.

16.  כן!!! מר סופר, פשוט רצה את הקרדיט. פשוט רצה לגזור את הסרט האדום לפני בחירות 2018. ושאף אחד לא יקלקל לו.

17.  אני חוזרת ומציעה שוב פעם למנהלי העירייה האטומים והרשלנים וחסרי כל לב ודעת: אם אתם בטוחים בניקיון כפיכם ואתם פועלים למען הילדים שלנו – היפגשו עימנו ונסביר לכם כמה שאתם טועים.

18.  אני חוזרת ואומרת מה שאמרתי לתומר ולרמי עשרות פעמים: אתם תקבלו תמיכה גורפת אם תעשו את הכי הטוב לילדים, מה שראוי ומה שמותאם לצרכים – ולא תוכנית עקומה ומבנה משופץ .

19.  אנחנו כאן – נראה אתכם מזמינים אותנו בנפש חפצה לשמוע אותנו. 20.  האם נולד הפוליטיקאי שיודה בטעות?".

תגובת העירייה: "עיריית אשקלון הציעה לבית המשפט שהגורמים המקצועיים בשיתוף פיקוד העורף, יערכו סיור מפורט במתנ"ס וולדנברג. דו"ח מפורט יועבר לבית המשפט בסיומו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה