איום על מחזיק תיק הספורט בעירייה



פעילות משטרת ישראל, באמצעות היחידה למניעת אלימות בספורט שהוקמה זה לא מכבר, הביאה אמש לפתיחת חקירה כנגד חשוד, 28 תושב אשקלון, בחשד לאיומים נגד מחזיק תיק הספורט ברשות המקומית, יוסי ההן. בסיום חקירתו החשוד שוחרר בתנאים מגבילים והרחקה ממגרשי הספורט

היחידה המשטרתית למניעת אלימות בספורט שהוקמה במשטרת ישראל, תפקידה לנטר במסגרת "מניעה מצבית" את הסיכונים המתעוררים הן בפן הגלוי והן בפן הסמוי עוד טרם מימוש הסכנה בכל הקשור לאלימות וסיכון חיי אדם במגרשי הספורט וסביבתם, ובכל הקשור להתנהלות ה"בלתי ספורטיבית", תוך מעבר על החוק, של כאלו ואחרים כפי שארע במקרה זה.


"אנו נפעל כנגד כל מקרה של הטלת אימה וסיכון חיי אדם במגרשים ומחוצה להם וזאת על מנת להגן על האזרח ונושאי משרה בכל הקשור לספורט" נמסר מהמשטרה.

אוהד קבוצת הכדורגל, תושב אשקלון, עוכב אמש לחקירה בחשד כי איים מספר פעמים על חבר מועצת העיר אשקלון ומחזיק תיק הספורט ברשות המקומית. על פי הערכה, הרקע לאיומים נסוב סביב פיטוריו של יושב ראש הקודם של קבוצת הכדורגל המקומית - הפועל אשקלון. בחקירתו קשר עצמו החשוד לחשד המיוחס לו, ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים הכוללים הרחקה ממגרשי כדורגל למשך 30 ימים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה