עיריית אשקלון נגד רונן טבקול



העירייה הרסה ויש אומרים אפילו לא בצורה חוקית, את מבנה ההצללה מתחת לסוכה הלבנה. בישיבה עם ראש העיר והיועצת המשפטית, אמר טבקול ״טענות המחלקה המשפטית שקריות״. זה המכתב שהעביר ליועצת המשפטית לעירייה

 

הסאגה שלא מסתיימת וכמו שזה נראה עכשיו גם לא תסתיים במהרה. טבקול ממשיך את מאבקו ביועצת המשפטית שלטענתו מביאה דברים שמטעים את ראש העיר, שאגב לא חתם על צו ההריסה המנהלי לסככה שהוקמה לטובת הגולשים בנקום לצרכי מנוחה.. לכבוד היועצת המשפטית עורכת הדין הילה רווח ישיבה מיום 23.8.2017 לשכת ראש העיר סוכה לבנה

1. בישיבה הנדונה בנוסף אליך והח״מ נכחו רבים בינהם ראש העיר מהנדסת העיר ,מנהל רישוי עסקים , יורם שפר , דוברת בעירייה ואחרים .

2. בישיבה ניסה ראש העיר להבין מדוע טרם ניתן רישיון עסק למקום הנושא היתרים כדין . ואת הודעת לו כי קיימים עבירות בניה תוך כדי שאת מקריאה לו את כתב האישום שלכם .

3. לצערי את חוזרת ומטעה את ראש העיר והנוכחים במתכוון על מנת להכשיל את פתיחת המקום . גם מהנדסת העיר וגם מר אמסלם אמרו לך כי העלית 3 נושאים המונעים לדעתך את פתיחת המקום , ואכן במהלך הישיבה נחשפנו למכתבך אותו ניסית להסתיר בטענה כי מדובר במסמך פנימי .

4. שלושת העבירות שכתובות במכתבך , ואני כופר בהם וכלל לא הורשעתי בגינם , הינם מחוץ לגבולות מגרשי .

5. ביקשת להעלות שוב לועדה הקרובה תוכנית ״לתיקון״ ההיתר לפיתוח . בטענה כי בפועל יש אלמנטים נוספים שאינם מופיעים בהיתרים .

6. טענה זו מצטרפת לשורת טענות שיקריות שאין בהם כל אחיזה במציאות ומהנדסת העיר אף אמרה לך בנוכחות כולם , כי אין כל עבירות ואין כל בניה שאינה מופיעה בהיתרים , וכי היא הסמכות המקצועית לדעת באשר לתכנון ובניה , אגב מר אדריכל העיר תומך לחלוטין בדעתה .

7. אבקש להדגיש כי אין לך כל סמכות חוקית לבטל היתר , לשנות ולהוסיף דרך הועדה המקומית לתכנון ובניה , וכי מטרתך היא אחת , לטרפד ולהערים קשיים ודרישות שימנעו את פתיחת המקום , וחמור מזה , ולנסות ולהצדיק את ההתעמרות בי לאורך השנים. דרכך זאת לא תצלח.

8. בישיבה התברר כי ראש העיר , סירב ,כפי שאמר לי בעבר, לחתום על צו ההריסה מתוקף חוק עזר עירוני 46 ״ מכשול ברחוב ״ ומבדיקה שערכתי עם הועדה המחוזית גם הם לא פעלו מתוקף תקנה 212 . אזי פרוק הפרגולה ודרכי הגישה , וכן חסימת הירידה לחוף שמביאה כמעט מידי יום לפציעות גוף של באי החוף , ולפני כשבועות אחדים למותה של אישה , כאשר כוחות ההצלה לא יכלו להגיע זמן רב ולתת את הסיוע הדרוש , הינם כולם באחריותך . כמו גם הנזקים שנגרמו למקום בשל עבודות ההריסה שנעשו במחשכים , תוך ניצול שהותי בחו״ל ובניגוד להחלטת השופט שחייב אתכם בהודעה של 3 ימים מראש לח״מ וכן בהצגת צו הריסה מנהלי ומראש , דבר שכאמור אין בנמצא .

9. כאמור , פעולותייך הם בניגוד לכל דין , הגורמות נזק רב לי ולכלל הציבור , שמביע את סלידתו ומחאתו ברשתות החברתיות ובעיתונות הכתובה . וככל שתחליטי לפעול ולקיים דיון בועדה , אזי אבקש לזמן אותי ואת בא כוחי על מנת להדוף מזימה נפסדת זו . על החתום מהנדס רונן טבקול במציאות ומהנדסת העיר אף אמרה לך בנוכחות כולם , כי אין כל עבירות ואין כל בניה שאינה מופיעה בהיתרים , וכי היא הסמכות המקצועית לדעת באשר לתכנון ובניה , אגב מר אדריכל העיר תומך לחלוטין בדעתה .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה