השבוע רוב המקומונים משובחים



מייק אטדגי, מוציא את כל המיץ מהמקומונים ושולח את הקוראים לעשות חשבון נפש לגבי נבחרי הציבור שלהם. העירייה, בכל אופן צריכה לעשות חשבון נפש ענק

 סקירת עיתוני ומקומוני השבת בעיר אשקלון. ישראלי עשיר במיוחד טייל בתל אביב וראה פתאום מדען מפורסם הולך עם 2 מזוודות גדולות. המדען עצר ליד ספסל, הוריד את 2 המזוודות והתיישב. הישראלי עבר לידו וקלט שיש על ידו שעון משוכלל מאוד. "וואו, זה נראה כמו שעון יוקרתי מאוד!" פתח הישראלי בשיחה.

המדען: "האמת, זה באמת שעון משוכלל.. תראה, בכל זמן נתון אני יכול לדעת מה השעה בכל איזור בעולם! והשעון מקריא את השעה!" הישראלי התרשם: "וואלה? אז מה השעה עכשיו בסינגפור?" המדען קרא לו להתקרב לשעון ולהסתכל מקרוב בזמן שהוא לחץ על כמה כפתורים ולפתע השעון הקריא: "השעה בסינגפור כרגע - 6 ורבע". הישראלי התלהב ושאל על השעה בעוד כמה מדינות, והמדען, לפי בקשתו, לחץ על מה שצריך וגרם לשעון להקריא את השעה לפי כל איזור. השעון הקריא את השעה בקול ברור עם סגנון משעשע, והישראלי לא הפסיק לחייך ולהתלהב. המדען המשיך ואמר: "אתה יודע, זה לא כל מה שהשעון עושה, 'סתכל רגע מקרוב..."

הישראלי הסתכל מקרוב וראה שהמדען נכנס שם למערכת GPS שלמה ומנווט בתוך מפות מיניאטוריות, איכותיות וצבעוניות עם תמונות לווין. הישראלי החל להביע את התלהבתו אך המדען קטע אותו והמשיך: "ולא רק זה, יש בשעון מקלט רדיו וטלוויזיה לווינית עם 500 ערוצים!" והחל לזפזפ בין הערוצים. הישראלי נדהם ושאל: "וואו, איזה עוד הפתעות יש בדבר הזה?!" המדען: "יש בשעון הזה מכשיר פקס מיניאטורי להדפסת מסרונים קטנים, יש בשעון הזה מערכת למדידת מהירות ריצה, מדידת דופק ועוד המון פונקציות שימושיות!" יש בשעון הזה גם מערכת שלמה לקריאת ספרים אלקטרוניים ואלבומי תמונות דיגיטליים! השעון הזה מתחבר גם לפייסבוק ומסתנכרן עם הנתונים האישיים שלך באינטרנט!" הישראלי שאל: "וואו! של איזה חברה זה?!" המדען השיב: "האמת, זה לא שייך לאף חברה. השעון הזה בפיתוח, זה פרוייקט שאני עובד עליו כבר כמה שנים!" הישראלי שאל: "בכמה אני יכול לקנות אחד כזה?!" המדען: "אה, הוא לא למכירה, לא סיימנו לפתח אותו עדיין..." הישראלי: "אתן לך 6,000 ש"ח!" המדען: "נראה לך? כמות הכסף שהשקעתי בפיתוח שלו עובר את זה פי 2!" הישראלי: "טוב אז אתן לך על זה 15,000 ש"ח!" המדען: "אבל אתה לא מבין, זה לא למכירה, המוצר הזה עדיין ב.." הישראלי קטע אותו: "אתן על זה 20,000 ש"ח!" המדען נשאר ללא מילים, הישראלי הוציא פנקס צ'קים והחל לכתוב צ'ק על סך 20,000 ש"ח. בינתיים המדען חשב לעצמו: "החומרים לבניית השעון עלו באיזור ה8,000 ש"ח ושאר ההוצאות על הפיתוח עלו כ-4,000 ש"ח. עם ה20,000 ש"ח האלה אוכל לקנות את החומרים מחדש, להישאר עם הפיתוח ולהישאר עם כסף נוסף ולזרז את הפיתוח עד הוצאתו לשוק... תכלס, משתלם לי למכור לו את זה..." הישראלי הגיש לו את הצ'ק והמדען התלבט בפעם האחרונה. הישראלי לחץ עליו: "כן או לא? 20,000 ש"ח עכשיו!" המדען היסס אך הסכים, החל להוריד את השעון - והעביר אותו לישראלי. הישראלי החל ללכת. המדען עצר את הישראלי ואמר: "רגע..." הוא הצביע על המזוודות והמשיך: "אל תשכח לקחת איתך את הסוללות..."

הסקירה תעסוק בנושאים החשובים הבאים:

1. רו"ח גלעד אורן מנכ"ל החכ"ל לשעבר בהתבטאות נדירה טוען :"להשוות בין איתמר שמעוני לתומר גלאם זה כמו להשוות בין שעון רולקס לקאסיו" ראיון חד כתער במקומון אובייקטיבי.

2. העיתון 'כאן דרום' מעלה כתבה על "נשיא היכל הקטוסה" חבר המועצה 'דאטו' בעניין העיתון 'ריף' "שהיה" בבעלות אשתו... 'דאטו' טוען "הכול פקה - פקה"...אני טוען שהכתבה היא כתב אישום חמור ביותר!!!

3. תגובתו של 'דאטו' ל "כתב האישום" :" יש לי הודעה חשובה לאותם אלו חסרי האונים וחסרי חוט השדרה הציבורית, הייתי מגדיר אותם כחבורת עלובים... אחרוני בליעל... " אני טוען ש 'דאטו' מתרוצץ כמו חתול מורעל ונמצא בלחץ אטומי!!!

4. סגן ראש העיר רמי סופר לא מקבל משכורת כבר ארבעה חודשים בשל חשש לניגוד עניינים בינו לבין גיסו מנכ"ל העירייה, חיים סופר!!! בין שני הגיסים למשפחת סופר זורם דם רע מזה זמן רב... בישיבת מועצה בחודש יוני אשתקד תקף רמי את גיסו מנכ"ל העירייה חיים סופר והטיח לעברו דברים קשים מאוד!!! ואלה רוצים לנהל לנו את העיר?

5. האם למרות המחסור בכוח אדם מקצועי ומיומן באגף החינוך, תצליח מערכת החינוך להפעיל את יום הלימודים הראשון ללא תקלות? בהנהלת העירייה כבר מתחייבים לכך, בשטח מעט יותר סקפטיים!!! מעניין איך רוצים להשיט ספינה ללא קברניט?

6. "ריח הגויאבות" ספר העוסק בסיפור חייו של איש העסקים אלי אלעזרא, ומספר על דרכו לפסגה החל משכונת שמשון ועד פסגת שוק ההון.... גאווה לעיר אשקלון!!!!

7. חדש באשקלון : "עץ מוצצים" .... גמילה לפעוטות: בגן העתידני בשכונת ברנע יושק עץ מיוחד שעליו ניתן יהיה לתלוץ את המוצץ ..... מיזם נחמד.

8. רו"ח גלעד אורן נגד ריימן פולאט... גלעד טוען שריימן : "פעל מנקמנות"... חצי שנה לאחר שעו"ד ריימן פולאט קיבל צו הגנה של חושף שחיתויות ומנע את פיטוריו מהחכ"ל, החליט משרד מבקר המדינה להסיר את הצו!!!!

9. מנכ"לית רשת פיכמה קארו רן התפטרה!! העיר אשקלון ללא מנכ"לים בחכ"ל... ברשת פיכמה... ובחברה העירונית... ללא ראש מינהל חינוך.. ללא מנהל אגף חינוך.... ו 'בויה' טוען שהכל בסדר😂

10. עמותת אור ירוק מצאו ליקויים חמורים בסביבות בתי ספר באשקלון... חוסר במעברי חציה... אין תמרורים מתאימים.... אין מעקה בטיחות... אין פסי האטה.... 'בויה הבנאי' לטיפולך.

1. 'אובייקטיבי'... עמוד 12 טור אישי מעולה של שמעון בן חיים ... בן חיים מדבר על מצב הנקיון הגרוע בעיר... שולח איתות ברור לחברת המועצה סופה ביילין ואומר לגלאם את הדברים הבאים :" אני מזכיר לך תומר שמשעה שנבחרת, אתה ראש העיר של כל תושבי אשקלון ולא עושה דברו של רב..." על פניו בן חיים מסלים את המצב הגרוע שבקומה 4!!! עמוד 14 טור אישי של הכתבת המוכשרת מילן מועלם.... מה קורה בקומה הרביעית בעיריית אשקלון? כוחי ועוצם ידי :מילן מציעה לתומר גלאם ויועציו לקרוא את הטור הבא ולשנות גישה. ויפה שעה אחת קודם!!! אני טוען שמדובר באחד הטורים הטובים ביותר שקראתי עד היום.... אני חייב לצטט חלק מהטור כדי שתבינו את חדות העין של מילן:" במועצת העיר יושבים חברי מועצה מדהימים, חרוצים, נטולי אינטרס. מיריי אלטיט ומשה אטיאס הם דוגמא ומופת בעיניי. שניים שבאמת באו לעבוד, קצת פחות שואו והרבה מאוד עבודה בפועל. עם זאת, בתקופה האחרונה נראה שאחרים לוקחים קרדיט על פועלם. עם כל הסטטוסים שמעלה ראש העיר הייתי מצפה לפוסט פירגון של ממש למשה אטיאס ששידרג את העיר בכמה רמות בכל הנוגע לאירועי תרבות.... " 1. מילן קלעת בול.

2. הסיבה שגלאם לא מפרגן לגלאם נובעת מתופעות לוואי קשות של נרקסיסטים.

3. גלאם היה יד ימינו של שמעוני ואף הלך איתו באש ובמים ועל הדרך למד ממנו את כל הדברים הרעים.

4. אני טוען חד משמעית שאי הפרגון לאטיאס ולאחרים יעלה לגלאם בכיסא... הווה אומר שדרכו הפוליטית של גלם הסתיימה!!!

5. מי שהושיב את גלאם בכיסא זה אטיאס והוא יהיה זה שגם יוריד אותו!!! עמוד 16 טור מצויין של ד"ר שלומי סוויסה אשר יעלה בתגובות... עמודים 22 עד 25 ראיון עם רו"ח גלעד אורן מנכ"ל החכ"ל לשעבר.... גלעד אורן יורה "להשוות בין איתמר שמעוני לתומר גלאם זה כמו להשוות בין שעון רולקס לקאסיו" 😂😂!!! ראיון חד כתער ונוקב שכולו מגובה בהוכחות!! ציטוטים נבחרים מהראיון: אתה אומר שאין כאן עניין מקצועי, לעומת זאת, העירייה טענה כאן באובייקטיבי שהעזיבה שלך היא כן על רקע מקצועי. "ראיתי את השטות הזאת שנאמרה על ידי העירייה ואני חוזר ואומר שתומר עם כל הכבוד אליו לא מבין בכלל מה קורה בחברה הכלכלית ואין לו מושג איך החברה הכלכלית עובדת. הוא לא במקום של לתת ציונים מי טוב או לא טוב ובגלל זה אני חושב שזאת שטות גמורה לבוא ולהגיד את מה שהוא אמר. ברור לו שזה יראה טוב אם הוא יענה ככה, אבל אף אחד לא יכול להגיד שגלעד אורן לא היה מנכ"ל טוב.

עבדתי עם בני ארבע שנים, עם איתמר שנתיים ועם אפי מור שנה, וכולם יצאו מגדרם לגבי פעילות החכ"ל. אני חושב שגם תושבי השכונות הרגישו את הפעילות של החכ"ל אם זה בפיתוח השכונות, אם זה בהקמת רשות החניה, האירועים העירוניים ,היכל התרבות, מוסדות החינוך שנבנו בזמן מאוד קצר, הפיתוח של המרינה והשוק העירוני. אף אחד לא יכול לבוא ולהגיד שזה מקצועי. שתומר גלאם היה סגן ראש העיר הוא תמיד חיפש את המעורבות של החכ"ל. הבעיה הייתה גלעד אורן. שיחק לו קלף כי הרצון שלו תאם לרצון שלי, ויותר מזה, אספר לך סיפור שקשור לעניין המקצועיות".

בבקשה. "אחרי שתומר נבחר הוא הגיע לישיבת דירקטוריון לאישור דוחות כספיים. הוא הסתכל ולא הבין כלום. באישזהו שלב הוא שאל אותי מזה רווח גולמי. התחלתי להסביר לו והוא לא כל כך הבין ואז אמרתי לו אסביר לך בצורה פשוטה. רואה את הבקבוק מים לידך? תחשוב שעלה לך לקנות אותו שקל וליצר אותו עלה לך תשעים אגורות, אז הרווח הגולמי הוא 10 אגורות. אז הוא אמר לי 'מזל שאתה חצי טריפוליטאי ויודע איך להסביר לי'. אדם שלא יודע לקרוא דוחות כספיים ולא יודע מה זה רווח גולמי יכול להגיד שאני לא טוב מבחינה מקצועית?".

מה דעתך על השיטה החדשה של העירייה לעדכן את התושבים בנעשה דרך שלטים? "אני מתסובב בעיר ורואה את השלטים שפזורים בלי קשר לכלום. אני בשוק. את רואה שלט בלי קשר לכלום שכתוב עליו 'כאן יהיה שדרוג המרחב הציבורי'. בחיים לא עשינו כאלה דברים. אם היינו עושים שלט היינו עושים שלט ספציפי לפרויקט ספציפי ולא משהו כולל. מה זה שדרוג המרחב הציבורי? אם החלפת אבן שפה זה מעניין מישהו? פעם הייתה לשלטים האלה משמעות אינפורמטיבית .

היום המשמעות שלהם לא אינפורמטיבית .כנראה המשמעות שלה היא להגיד הנה אני קיים. הציבור אומר מה קורה פה? שלט אחד, שניים אולי טעו, אבל שאתה רואה כזאת כמות של שלטים אז יש פה תופעה של האדרה עצמית שאנשים לא אוהבים. הציבור רוצה מנהיג שאפשר לסמוך עליו בעת צרה ומצד שני רוצה גם מנהיג שידבר בגובה העיניים וייתן תחושה מחבקת ,אבהית וחברית ופה זה לא קורה. מצד אחד שלטים, מצד שני יש פה ושם נאומים מינורים שאין בהם כלום בכל מיני במות שהוא עולה ובפייסבוק שמישהו כנראה כותב לו.

זה מה שמקבלים מגלאם בניגוד לאיתמר שמעוני שהוא עסקת חבילה של כריזמה, יכולת ורבלית מאוד גבוהה, של מראה מצודד יחסית, של פייסבוק ושל תקשורת וכל זה עסקת חבילה. אם תפריד את העסקת חבילה זה לא יעבוד. אם חסר לך אחד המרכיבים שציינתי זה לא יעבוד. זה כמו עוגה, תוציא ממנה את הסוכר והיא לא תהיה טעימה גם אם תשאיר בה את שאר המרכיבים".

זה החלק החזק ביותר בראיון!!!!!!! אתה חושב שתומר גלאם יכול לשמש ראש עיר גם בקדנציה הבאה? "אני חושב שמלכתחילה תומר לקח את הנושא של ממלא מקום ראש העיר למקום שהוא לא לעניין. .נבחר ציבור שנבחר בבחירות ישירות לראשות העיר נבצר ממנו לבצע את התפקיד ונוצר מצב שכרגע גלאם צריך לשמר את המערכת עד לבחירות הבאות וזה התפקיד שלו ולמעשה גלאם קיבל את העיר כמו פיקדון וצריך לשמור על הפיקדון הזה כמו ששומרים על פיקדון בבנק בצורה סולידית. אם נתאים למה שקורה בפועל אז גלאם הוא כמו בנאדם שקיבל פיקדון והחליט להמר איתו באופציות בינאריות ואופציות של שורטים ופוטים בבורסה. זה לא לעניין והציבור בסוף ישפוט אותו אם מה שהוא עשה זה בסדר או לא.

הציבור באשקלון הוא ציבור איכותי וטוב ולא קונים אותו בשטויות. עובדה שבבחירות קודמות בני וקנין הביא פסטיבלים והרבה דברים לעיר והציבור לא נתן לו את המנדט להמשיך הלאה. הציבור מחפש אנשים שיעשו קצת מעבר. שיעשו דברים חשובים שידברו לכלל הציבור, ללב של הציבור. עם כל הביקורת על איתמר שמעוני הוא פנה ללב של התושבים וידע שהורים מביאים את הילדים למוסדות חינוך ואם יביאו אותם לגן רעוע , ההורה ייצא בתחושה לא טובה, אז הוא דאג לשפץ. איתמר אמר אני רוצה שהורים יוציאו פחות כסף על הצהרונים והייתה תקופה שההורים שילמו 375 ש"ח לחודש וזה מה שעובד על התושבים. לבוא ולהגיד לתושבים עשיתי לך כביש או כיכר זה לא מדבר אליהם.

הציבור מבין שזו החובה של הרשות המקומית לפתח כבישים וגני שעשועים ולעשות ניקיון. הם לא עושים טובה לאף אחד וזה מה שתומר גלאם לא מבין ואם היה מבין את הדבר הזה, זה היה נראה קצת אחרת". עמודים 26 ו 27 המקומון אובייקטיבי ממשיך בתחקירים והפעם אשקלון מזוהמת בזבל ופסולת בניין.... פחים מלאים בזבל שלא נאסף, גני משחקים וחופי ים מטונפים, מכוניות שנשכחו, פסולת בניין והזנחה כללית כך נראית נאששקלון שבועות לפני ערב ראש השנה!!! פשוט בושה לקומה 4!!! עמודים 28 ו 29.... "כתב אישום" חמור ביותר של עו"ד תמר קידר נגד... שמעוני, גלאם, רמי סופר ועוד... חובה לקרוא!!!!! מקומון ששינה מגמה ב 180 מעלות.... סדרת ראיונות מעולים כולל כתבות תחקיר לטובת הציבור... כרגע נעשים נסיונות נואשים להשתיק את המקומון!!! ציון טוב מאוד.

2. 'כאן דרום' .... עמודים 16 עד 18 כתבה יוצאת דופן על חבר המועצה דוד בן אברהם המכונה 'דאטו קטוסה' .... חבר המועצה, העיתון והחשבוניות לפני כשנה וחצי התמנה דוד בן-אברהם לחבר מועצת עיריית אשקלון. באותה עת היה בבעלות אשתו המקומון "ריף", המיועד לדוברי השפה הרוסית. לדבריו, לאחר כחצי שנה נמכר המקומון, וכיום אין לו שליטה על הנעשה בו. אלא שחשבוניות שהגיעו לידי "כאן דרום" מעוררות סימני שאלה: בן-אברהם המשיך להנפיק חשבוניות של החברה של אשתו חודשים לאחר מכן, ובמקביל קיבל העיתון תשלומים מהעירייה כנגד חשבוניות של הרוכש. כמו כן, אושר מינויו של בן-אברהם לחבר ועדת המכרזים בזמן שאשתו עדיין הייתה בעלת העיתון בניגוד להנחיות משרד המשפטים. בן-אברהם מסביר בתגובה: "העיתון נמכר בעסקה מותנית, ולכן הוצאתי חלק מהחשבוניות (שאינן של העירייה) גם לאחר המכירה. אינטרסנטים מנסים לפגוע בי" לכם קוראים יקרים אני מספר ש 'דאטו' רץ בשבועיים האחרונים כמו 'קטוסה מורעלת' !!!! בפועל זו נראית כתבה תמימה .... אני טוען שזה כתב אישום חמור מאוד !!! 'דאטו' טוען שמנסים לפגוע בו ובשמו הטוב... ואני שואל את 'דאטו' שאלות פשוטות אשר יסבירו לו כמה מצבו אנוש!!!

1. האם יש מצב שהחשבוניות לעירייה יצאו על שם דיזיין וי.אי.פי והחשבוניות למפרסמים על שם א.ב.ר.ו?

2. אם התשובה לשאלה 1 היא כן האם יצאו חשבוניות לעירייה על שם דיזיין וי.אי.פי כדי להראות שהעיתון לא של אשתך יותר ואז לקבל תשלומים מהעירייה?

3. האם זה תקין להוציא על מקומון אחד חשבוניות משני עוסקים מורשים שונים?

4. האם זה "שקנה" את העיתון הוא חבר שלך?

5. האם אתה יודע שפקודת העיריות סעיף 122 מדבר על העניין הנדון וטוען לעבירה שיש עמה קלון ושנת מאסר אחת?

6. 'דאטו' נראה לי שאתה צריך עו"ד דחוף!!! לאחר ש'דאטו' טוען שהכל שטויות הוא בוחר לתקוף את כל העולם ומוסר תגובה נרקסיסטית ומטומטמת כם יחד!!! "לאור הנתונים האמורים לעיל אינני מבין את הניסיונות הנלוזים של כמה אינטרסנטים קטנים המתיימרים להיקרא נבחרי ציבור ושרוממות איכות השלטון בפיהם הולכים ומתעסקים בליבת נושאים שאין בהם ולא כלום, וכל מטרתם לנגח אותי ולחפש בפינות חשוכות כל בדל של ניגוד עניינים לכאורה בהתנהלותי. "אני יכול לומר בסיפוק: מאז שמוניתי לכהן כחבר מועצה בעירייה, ב"ה העשייה הציבורית שלי הולכת וגדלה, ובהתאם גם האהדה הציבורית לה אני זוכה, וכל זאת בלי הרבה דיבורים וקשקושים, כמו כמה אחרים שמאז שנבחרו אינם עושים כלום למען ציבור בוחריהם חוץ מלכשכש בזנבם של העיתונאים ומפמפמים אותם בשברי אינפורמציה כדי להכפיש את שמי הטוב. כנראה שחבר מועצת העירייה דוד בן-אברהם מאיים על מעמדם וסיכויי היבחרותם לעתיד, ועושים ככל העולה על רוחם להצר את צעדיי הציבוריים ולהעסיק אותי בטפל ולא בעיקר, שזה השליחות הציבורית שלי. יש לי הודעה חשובה לאותם אלו חסרי האונים וחסרי חוט השדרה הציבורית, הייתי מגדיר אותם כחבורת עלובים שאין להם מה לעשות בחיים חוץ מלהתעסק באינטריגות ומניפולציות ובשימוש בחלקי מידע, בהסתתרות ובשמות עלומים כאחרוני בני בליעל על מנת לבנות לי שם רע.

זה לא יעזור להם, אמשיך בנחישות לעסוק בשליחות הציבורית שלקחתי על עצמי מתוך בחירה ולמרות שזה בא על חשבון משפחתי וילדיי" קוראים יקרים תקראו בבקשה את התגובה של 'דאטו' ותבינו על איזו תת רמה אנחנו מדברים!!! עמוד 20 רו"ח גלעד אורן נגד ריימן פולאט.... גלעד טוען שריימן פעל מנקמנות... חצי שנה לאחר שעו"ד ריימן קיבל צו הגנה של חושף שחיתות ומנע את פיטוריו מהחכ"ל החליט משרד מבקר המדינה להסיר את הצו!!! בהצלחה לכולם. עמוד 30 עמותת אור ירוק מצאה ליקויים חמורים בסביבות בתי ספר באשקלון.... כוכב הצפון: אין מעבר חציה, אין תמרורים מתאימים, אין מעקה בטיחות, אין פסי האטה..... אמי"ת ב' : מעבר חציה דהוי ומחוק, אין תמרורים מתאימים, אין פסי האטה והרשימה עוד ארוכה.... 'בויה הבנאי' לטיפולך!!! עיתון עם מגמה יציבה וציון טוב מאוד.

3. 'ידיעות אשקלון'.... עמוד 22 שלום כיתה א'. גלאם חוזר לבית הספר.... תמונה של גלאם עם התלמידים.... 29,200 תלמידים יצעדו ביום שישי הבא לבתי הספר ולגנים... 2370 מהם ילמדו בכיתות א' .... השנה ייחנכו 11 גנים חדשים וייפתחו כיתות חדשות בבתי ספר צומחים... מוסדות החינוך שופצו בעלות של כשמונה מיליון שקלים.... כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה ובהצלחה לכולם.... רק תסבירו לי ולכולם מדוע אין איזכור בעניין צפיפות הסרדינים בכיתות? עמוד 28 קארו רן מנכ"לית רשת המתנ"סים פיכמה פורשת... אז אין לנו מנכ"לים לחכ"ל... לפיכמה... לחברה העירונית... אין ראש מינהל חינוך.. אין מנהל אגף..... זה נראה כמו להשיט ספינה ללא קברניט וולא מלחים!!! הזוי מה שקורה כאן.... עמוד 30 זה סופו של כל מוצץ... פעוטות באשקלון יוכלו להיפרד מהמוצץ שלהם על ידי תלייתו על עץ בגן העתידני בברנע.... רעיון נחמד בהצלחה!!! מאחר ואין כמעט פעילות בעיריית אשקלון אין כתבות מעניינות.... העיתון מעולה עם ציון מעולה!!!

4. 'סטאר'... עמודים 16 עד 18 בית הספר 'מעיין שרה' מסרב לרדת מהכותרות... שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים תלמידי בית הספר 'מעיין שרה' באשקלון עדיין לא יודעים היכן ילמדו .... העירייה החליטה כי התלמידים ילמדו במתנ"ס וולדנברג אך מספר הורים מתנגדים למהלך באופן נחרץ ועתרו נגדו לבית המשפט... 115 תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ממתינים להחלטת שצפויה להתקבל בשבוע הבא... מי שיכולה לתת תמונת מצב מעודכנת בעניין זו עו"ד תמר קידר מובילת המאבק לטובת הילדים!!! תגובת העירייה מוזרה על גבול הטפשות.... " עיריית אשקלון הציגה בפני בית המשפט מסמכים ותמונות הסותרים את טענות העותרים, וועד בית הספר אף הגיש מכתב לשופט בו נטען שעו"ד תמר קידר מונעת ממניעים פוליטיים....." 1. תגובה דמגוגית עלובה מאוד. 2. לעו"ד תמר קידר יש יחד מקסים שלומד בבית הספר!!! 3. התנהלות העירייה בעניין חלמאית ועצובה. עמוד 20 סופר נגד סופר... רמי סופר מכהן בתפקיד סגן ראש העיר כבר ארבעה חודשים, אולם גם הוא וגם עוזרו דותן חיים טרם קיבלו מעיריית אשקלון משכורת.... הסיבה:חשש לניגוד עניינים בין רמי סופר ובין גיסו מנכ"ל העירייה חיים סופר.... בין שני הגיסים למשפחת סופר זורם דם רע מזה זמן רב. נראה כי הסכסוך בין השניים הגיע לשיאו במהלך ישיבת מועצה סוערת שהתקיימה בחודש יוני אשתקד.

רמי סופר תקף את גיסו מנכ"ל העירייה חיים סופר והטיח לעברו :"גיסי ישלם על זה, הוא גזל אותי לא במאה אלף, לא במאתיים אלף, לא בשלוש מאות לא מחמש מאות ולא בשבע מאות"!!! ואני שואל מה התושבים צרכים את שניהם בבניין עיריית אשקלון? פשוט מזעזע שאלה מנהלים לנו את העיר.... בושה!!! עמוד 22 פריצה נועזת לחנות תכשיטים התרחשה בליל שבת במדרחוב כאשר הפורצים קודחים חור בקיר של עסק סמוך ושולפים דרכו את הכספת.... בעלי עסקים מבקשים כי המשטרה תגביר את הנוכחות שלה באזור בשבתות :"מדברים על להחיות את המדרחוב אבל בינתיים הורגים אותו" קוראין יקרים הממונה על הבטחון בעיריית אשקלון זה גלאם וכל מילה מיותרת!!!!! עמוד 28 כתבה מצויינת על פרישת המנכ"לים של החברה הכלכלית.... תנו"ס.... פיכמה.... חברת המועצה ד"ר ריקי שי מפנה אצבע מאשימה כלפי מנכ"ל העירייה חיים סופר וטוענת :"עשה בחברה ככל העולה על רוחו ללא דין וללא דיין"😂😂 תגובת העירייה/תומר גלאם :"מנכ"ל העירייה מבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר"😂😂 !!!

קוראים יקרים אתם מבינים מה קורה כאן? חברת מועצה מהקואליציה מתבטאת בחריפות נגד מנכ"ל העירייה.... וגלאם אומר לה את טועה הוא מבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר!!! האם זה הגיוני שחברת מועצה יוצאת נגד התכשיט של גלאם? האם נשאר הגיון בקומה 4? 'בויה' בהתנהלות חובבנית וצבועה כמו שלך לא נתקלתי מעולם!!!! מקומון שהופך מגמה ב 180 מעלות ועולה להתקפות... ציון טוב.

5. 'סקופ'... עמודים 12 ו 13 האם למרות המחסור בכוח אדם מקצועי ומיומן באגף החינוך, תצליח מערכת החינוך להפעיל את יום הלימודים הראשון ללא תקלה? בהנהלת העירייה כבר מתחייבים לכל, בשטח מעט יותר סקפטיים!!! עמוד 14 סיפור הצלחה... אחרי שנה של כתיבה יצאה השבוע המהדורה הראשונה של הספר "ריח הגויאבות" העוסק בסיפור חייו של איש העסקים אלי אלעזרא ומספרת על דרכו לפסגה החל משכונת שמשון ועד פסגת שוק ההון.... שאפו... גאווה לעיר אשקלון!!! עמוד 16 התפטרות מנכ"לית רשת פיכמה... חברי מועצה טוענים בציניות "לא רק החינוך הרגיל ללא מנהל, אלה גם החינוך הבלתי פורמלי"☺

עמודים 18 ו 19... הורי התלמידים בבית הספר "מדעים" מוחים על הצפיפות הבלתי נסבלת בכיתות הלימוד... העירייה הבטיחה לטפל בנושא, ההורים לא מאמינים!!! דרך אגב אי אמון של התושבים ברשות המקומים זה דבר חמור ביותר!!! השף מיקי סוויה אביו של רון אחד התלמידים הלומדים בבית הספר אומר :"אומנם לא בחרו בראש בעיר הנוכחי יותר ממספר הבוחרים שלו, שזה מעט מאוד ביחס לאיך שאמור להיבחר ראש עיר, אבל זה מה שיש כרגע עד לבחירות דמוקרטיות אמיתיות. אבל אם כבר כל העיר שלטים על חשבוננו מלאים בסיסמאות של באנו לעבוד אז שיהיה לזה איזה בסיס כל שהוא ולא מריחה ארוכה כאילו אנחנו פרוסה לארוחת הבוקר"!!! מקומון שמאז רכישתו תוקף ללא הרף.... ציון עובר. קוראים יקרים..... ד

י לקרוא אפילו חלק מהסקירה כדי להבין עד כמה המצב גרוע!! הכתבה על חבר המועצה 'דאטו' על פניו נראית תמימה ... אני טוען לניגוד עניינים חמור על סף הפלילי!!! במקום לנסות לספק תרוצים משכנעים 'דאטו' בוחר לתקוף את כל העולם!! אני הייתי ממליץ ל 'דאטו' לקחת עו"ד טוב ומהר מאחר שמצבו גרוע.... הכתבה היא כתב אישום חמור מאוד!!! חברת המועצה דוקטור ריקי תוקפת בחריפות את מנכ"ל עיריית אשקלון חיים סופר וטוענת שכאשר היה יושב ראש דירקטוריון החברה העירונית הוא עשה בחברה ככל העולה על רוחו ללא דין וללא דיין..... גלאם טוען שהיא טועה ואומר שמנכ"ל העירייה מבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר😂😂 לכם אני אומר שכאשר ד"ר ריקי שי הצטרפה לקואליציה גלאם הבטיח לה שהיא תעבוד רק מולו ולא מול חיים....

דרך אגב זה היה התנאי שלה!! אז אני שואל אם גלאם טוען שחיים סופר מבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר מדוע הגברת שי אמורה להתנהל מולו ולא מול חיים?? האם זה נראה לכם הגיוני שחברת קואליציה מתבטאת בחריפות נגד "התכשיט" של גלאם? האם הגברת שי אומרת לגלאם שהבחירה שלו גרועה? בראיון של רו"ח גלעד אורן אני מאמץ את הטענה שלו שגלאם לקח את תפקיד ממלא המקום למקום אחר ובעצם גלאם מהמר על עתיד העיר אשקלון!!! עוד שנה וקצת מהיום תתקיימה בחירות דמוקרטיות בעיר אשקלון ואתם התושבים תצביעו ותשפעיו למען עתיד טוב יותר לעיר אשקלון. קריאה מהנה ושבת שלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה