חבר מועצת העיר רמי סופר הוא הבכיר בעיריית אשקלון ששידל הורים



ביום שישי פרסמנו את פרטי הפרשה של בכיר בעירייה, שביקש מאמא לילד חריג, לפרגן לו ברשתות החברתיות ובתמורה הוא יבנה לילדים חצר וגינה בבית הספר. עוד ביקש לגנות את עורכת הדין, תמר קידר המייצגת את הורי בית הספר בעתירה נגד העירייה

הכותרת הראשית באתר "אשקלונט" על הבכיר ששידל הורים כדי שיפרגנו לו ברשתות החברתיות ובתמורה הוא יקים להם גם חצר בבית הספר, היה שיחת היום באשקלון. הבכיר הוא, חבר המועצה, רמי סופר, שלא נעניק לו את התואר עדיין של סגן ראש העיר, מכיוון שגם הועדה לניגוד עניינים וגם משרד הפנים לא אישרו בשלב הזה את מינויו ולמרות זאת מתעקשים בעירייה לתת לו את הטייטל של סגן ראש עיר.

המקרה של סופר הוא חמור ביותר ולכאורה גובל בפלילים של סחיטה באיומים. האם, מגי מדינה, שהיא מנהלת סניף ״אקים״ בעיר, פירגנה לסופר בפוסט שהעלתה בפייסבוק ובו היא כותבת בין הייתר תחת הכותרת "אקים אשקלון" "בעקבות הפגישה בין רמי סופר ועוזרו, לבין הנהלת סניף אקים ובסיור שנערך בסניף אקים, הבטיח רמי סופר, כי עד פתיחת שנת הלימודים הקרובה, תוקם חצר בכניסה למקום שתכלול דשא סינטטי וצילונים שתשמש לטובת פעילות לתלמידים היקרים"

מגי מדינה לא רצתה לגנות את פעילותה של תמר קידר ולכן קיבלה מעוזרו של סופר, דותן, הודעות ווטצאפ שבו הוא שואל אם היא כתבה את הפוסט, מדינה השיבה שברגעים אלה היא כותבת אותו עם הדובר של אקים. אחרי 40 דקות היא אומרת לדותן שהפוסט עלה והיא תתייג אותו כדי שיראה. 6 דקות לאחר מכן כבר כותב לה דותן, שהיא לא כתבה את מה שהוסכם בינהם ובין הייתר, "לא התייחסת לטענות השקריות שהעלו נגד רמי (סופר י.פ)ולא התייחסת לעתירה" בתשובה אומרת מדינה "דותן אתה חייב לזכור שאני מייצגת ציבור .....כשתהיה החצר מוכנה אהיה מוכנה לצלם ולהוציא פוסט מפורט"

דותן: הוצאת פוסט על החצר לא ילך כל מה שדיברנו. חבל. בכל מקרה טענת שאת מתנערת מהשקרים  והטענות של קידר ושתעלי פוסט אישי שלך על כך, חבל שגם במקרה הזה אין אמינות. חבל שהיו"ר של אקים משתפת פעולה עם נציגה שבאה להתחזות, לשקר ולהקליט".

יום למחרת כותבת מדינה לדותן: "אחר הצהרים טובים. אני ממש מבקשת שלא תוציא דברים שלא נאמרו. לא טענתי טענות שקריות מעולם ולא דיברתי על להעלות פוסט על הגב של תמר קידר. ביקשתי חצר לילדים והבטחתי לשבח את רמי (סופר). מה שלא אמין בעיניי זה לחסום אותי בפייס כמה דקות אחרי ולהתעלם. זו לא הייתה דרכי".

 עורכת הדין תמר קידר, תגיש היום לבית המשפט גם תצהיר חתום על ידי מגי מדינה, המאשר את הכתוב בכתבה והתנהלות הודעות שיחתה עם רמי סופר. עיריית אשקלון החליטה לא להגיב בשלב הזה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה