בריונות לשמה



מה עובר על חבר מועצת העיר, רמי סופר ולמה ראש העיר, תומר גלאם שומר על זכות השתיקה. הפעם הקורבן הוא סמנכ״ל מינהל החינוך והמיועד להיות מנהל מינהל החינוך, יובל זוזט

 למה כעס חבר מועצת העיר, רמי סופר על יובל זוזט, סמנכ״ל מינהל החינוך?.

הפרשה החלה כאשר סופר, שחושב שתפקידו הוא להעמיד את כל המחלקות לפקודתו ורק חסר שיעברו לדום, דרש ואפילו לא ביקש, שיסדרו למקור או עדיפויות בבתי הספר השונים. התשובה: הנושא יבדק ואם יתאפשר יוכלו לשנות שיבוצים. סופר, לא אהב את התשובה והצרחות שלו נשמעו היטב במחלקת החינוך, אולם שם זה לא נגמר.

סופר פגש את יובל זוזט בקומה הרביעית בבניין העירייה ודרש ממנו לערוך את השינויים שדרש. זוזט שכבר שמע על מה שסופר עשה במחלקת החינוך אמר לו, שהוא לא מרשה לאף אחד מנבחרי הציבור לדבר אליהם בצורה בוטה ובפקודות.

סופר התנפל על זוזט בצרחות שנשמעו היטב בקומה הרביעית ווזוזט עזב את המקום ונכנס לפגישה עם ראש העיר, הוא נשמע אומר על זוזט ״אני אזיין אותו. הוא לא יודע עם מי הוא מתעסק״.

הנוכחים במקום נדהמו מהבוטות של חבר המועצה. עובדים בעירייה אומרים שהוא מרשה לעצמו להתבטא כלפי עובדים בגסות וגורם להם לחשוש מפניו.

עובדים בעירייה אומרים שהאיש הזה מטיל אימה גם במחלקות שהוא לא אחראי עליהם. ״מעל 10 שנים אני עובד כאן ובחיים לא ראיתי מישהו שמצליח לריב עם זוזט״. עכשיו נותר רק לדרוש ראש העיר, תומר גלאם לגלות מנהיגות ולהגן על העובדים שלו לפחות ואני בטוח שהוא מודע לתקרית החמורה בים סופר לזוזט. את תגובת העירייה נביא כשתקבל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה