נים גרופ אאוט



בהודעה שהוציאה היום החברה שמפעילה את בית הספר לכדורגל בעיר, להורי התלמידים, היא מודיעה שהעירייה הפסיקה את ההתקשרות איתה. דו"ח מבקר העירייה לא החמיא לדרך הניהול של בית הספר "הפרסומים נגדנו שקריים ונובעים ממניעים פוליטיים" אומרים בחברה. אחד מבעלי החברה הוא שחקן העבר, אבי נמני
בתמונה במסיבת העיתונאים בבניין העירייה. עיריית אשקלון: הם הפרו את ההסכם

 מכתב חריף ביותר נגד עיריית אשקלון, הוציאה היום חברת "נים גרופ", שהפעילה את בית הספר לכדורגל בעיר במשך שלוש השנים האחרונות. לאחרונה יצא מבקר העירייה בביקורת קשה על דרכי ההתנהלות של החברה. זה המכתב שהוציאה החברה להורי הילדים, שלושה ימים לפני פתיחת בית הספר לאימונים.

"הורים יקרים, ראשית, אנחנו מקווים שהחופש הגדול עובר עליכם ועל ילדכם באופן נעים ומוצלח. לצערנו, אין ביכולתנו להתחיל את הרישום לעונה הקרובה של בית הספר לכדורגל, וזאת בשל החלטה חד צדדית מטעם מנהלי העירייה שלא לאפשר את התחלת הרישום. בחודשים האחרונים אתם בטח ערים לכל מיני "ספינים" תקשורתיים באשר לתלונות שצצו כביכול בנוגע לאופן בו בית הספר לכדורגל נוהל עד היום.

כמובן שכל הפרסומים הנ"ל הינם שקריים לחלוטין ונובעים אך ורק ממניעים זרים (כנראה פוליטיים) של אנשים ששמו לעצמם למטרה ל"חסל" את בית הספר לכדורגל בעיר. במהלך שלוש השנים האחרונות, הקמנו בעיר אשקלון בית ספר לכדורגל לתפארת, אשר מנוהל בסטנדרטים הכי גבוהים שקיימים בישראל. כל זאת, על אף קשיים רבים שעמדו בדרכנו בשל היעדר שיתוף פעולה מצד החברה העירונית והפרות חוזרות ונשנות של הוראות ההסכם על ידה.

קשיים אלו מעולם לא הרפו את ידינו, אלא גרמו לנו לעבוד קשה יותר ללא שום עזרה מצד העירייה, והכל בכדי להעניק לילדי העיר את ההכי טוב שאנו יכולים מבחינת איכות אימונים, איכות מאמנים, חינוך, הנאה ותרבות ספורט. נכון למועד זה, שלושה ימים בלבד לפני המועד המתוכנן לפתיחת האימונים, אנו עומדים בפני שוקת שבורה. העירייה פשוט מסרבת שנפעיל את בית הספר לכדורגל, וזאת בניגוד מוחלט להוראות ההסכם שקיים בינינו ותוך שהיא מפרה את ההסכם בינינו ברגל גסה.

על אף ניסיונותינו הרבים להבין מה עומד מאחורי ההחלטה העגומה הזו, לא קיבלנו עד היום שום הסבר אשר מניח את הדעת. האמת פשוטה יותר - מישהו פשוט החליט שזהו, אין יותר בית ספר לכדורגל בעיר, ו"חיסל" את הפרויקט. ממש כך. החלק היותר עצוב בסיפור הזה הוא לא ההפרה של ההסכם על ידי העיריה (בשביל זה ישנם בתי משפט בישראל), אלא ההתעלמות המוחלטת של העירייה מילדי העיר. ההתעלמות המוחלטת של מנהלי העיר מאותם מאות ילדים שכל כך נהנו להגיע למגרש הכדורגל ורק חיכו לימי ראשון ורביעי בכדי ללבוש את מדי האימון. זה כל כך עצוב שמניעים זרים, שאין להם שום בסיס מלבד קנאה ושנאת חינם, הם אלו שמונעים ממאות מילדי העיר להמשיך וליהנות, ללמוד ולצמוח - הן כשחקני כדורגל והן כאזרחים צעירים המשמשים כדור העתיד של העיר. במקום בו פוליטיקה קודמת לחינוך, ושיקולים זרים קודמים לטובת ילדי העיר, העתיד אינו ורוד.

צר לנו שזהו המצב כיום. היה לנו העונג להכיר את ילדכם במהלך השלוש שנים האחרונות. שמחנו לאמן אותם, לצחוק איתם, לשחק איתם וללמד אותם על כדורגל וערכים. יש עתיד נפלא לעיר אשקלון. לצערנו אין לנו שום שליטה לגבי העתיד וככל שהדברים לא ישתנו בימים הקרובים, אנו נאלץ להתייחס לבית הספר לכדורגל בלשון עבר. שמחנו לשרת אתכם עד כה. אוהבים ומעריכים". נימ-גרופ

תגובת העירייה: אנו מצרים על כך שחברת נימ-גרופ לא עמדה בהתחייבויותיה והפרה את ההסכם מול החברה העירונית לתרבות נופש, פנאי וספורט. עובדות אלו הובהרו לחברת נימ-גרופ במכתב שנשלח על ידי היועץ המשפטי של החברה העירונית. על אף האמור, חברת נימ-גרופ לא השכילה לשנות או לתקן את התנהלותה. טובת תושבי וילדי העיר אשקלון עומדת לנגד עיני החברה העירונית, שתמשיך להפעיל את בית הספר לכדורגל באופן עצמאי במסירות ובמקצועיות.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה