העירייה העבירה ללא הסכמת בית המשפט את בית הספר מעיין שרה למתנ"ס



עוד בטרם הגישו את המסכיםים שנדרשו להביא לבית המשפט, החליטו בעיריה להכניס את הציוד למתנ"ס וולדנברג. תמר קידר "הם קובעים עובדות ללא קשר להחלטת בית המשפט"

היום אמור שופט בית המשפט המחוזי, שלמה פרידלנדר, להחליט האם יהיה מעבר מבית הספר מעיין שרה למתנ"ס וולדנברג. אולם בעירייה כבר  קיבלו החלטה להעביר ואתמול הועבר כל הציוד למתנ"ס, למרות שבית המשפט אמר במפורש שרק אם יוצגו בפניו האישורים שביקש ובין הייתר גם מפיקוד העורף ומשרד הבריאות, הוא יקבל את ההחלטה. העירייה אכן הגישה את המסמכים  והתצהירים, אולם לא את כולם וכולם מחכים לראות אם בית המשפט יקבל את מה שהוגש לו ויאשר את המעבר או שיחליט שהוא לא מסתפק במסמכים שהוגשו לו ואוסר את המעבר למתנ"ס.

עורכת הדין תמר קידר, שהגישה את העתירה נגד המעבר אומרת  "בוקר טוב חברים. לצערי הנה עובדה שגיליתי אותה אתמול בערב והסתירו אותה בכוונת מכוון. מתברר שבית הספר נארז כולו והועבר כבר למתנס. כלומר קבעו עובדות בשטח ללא התחשבות במה תהיה החלטת בית משפט. הם הודיעו להורים להגיע למתנס ביום שישי לפתיחת שנת הלימודים. אני באופן אישי קיבלתי הודעה ששנת הלימודים תפתח בבית הספר. כלומר, הציגו בפני בלבד, מצג שווא. המשמעות הקשה והנוראית היא , שלשופט תוצב היום עובדה בשטח שלפיה הוא זה שיצטרך להתיישר : בית הספר כבר הועבר למתנס ולכן, אי אפשר להעבירו בחזרה למבנה הישן. הם ניצלו באופן ציני ונפשע את כוחם באדישות חסרת אחריות, לקבוע עובדות, ללא קשר למה תהיה תוצאת המשפט. צאו ושאלו - האם מדובר בעירייה עבריינית"?.

לפני שעה קלה נצפה בשטח גם ראש העיר, תומר גלאם שניצח על פעולות הביצוע במקום בעצמו. פתאום הכל זז בעקבות העתירה ולולא העתירה ההזנחה שהייתה שם הייתה נשארת. יש חצר גדולה והצללות מה שלא היה אמו להיות בהתחלה. כנראה שגלאם יסמוך מעכשיו רק על עצמו בביצוע פרוייקים.

* מצורפים המסמכים שהוגשו לבית המשפט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה