העתירה נדחתה



אפשר היה להגיע למה שביקש בית המשפט גם בלעדיו. התעקשות העירייה לא לבצע את רצון ההורים הובילה לעתירה שבסופה קיבלו ההורים דרך בית המשפט את רצונם. הלימודים יתקיימו במתנ"ס משודרג לחלוטין

לא הייתי ממהר במקום עיריית אשקלון לצאת בחגיגות ובהצהרות, כאילו לא מול הורים לילדים מוגבלים הם קיימו מאבק לא צודק, לאחר שבית המשפט דחה את עתירת ההורים. בית המשפט למעשה קיבל את דרישת ההורים ונתן לעירייה זמן קצוב כדי להביא בפניו את כל התיקונים שנדרשו לבית הספר, כדי שיהיה אפשר להתחיל את שנת הלימודים על פי דרישת ההורים, כדי לקיים לימודים בצורה נורמלית ולא כפי שבית הספר היה נראה. רוצים קרדיט על דבר שהעירייה הייתה מראש צריכה ליזום? אין בעיה, רק למה לא עשיתם את זה לפני שבית המשפט קיבל את ההחלטות ונתן לכם הוראות. ללכת לחפש דרכים כדי להראות להורים מי בעל הבית, הייתה שטות גמורה. צריכים להפיק לקחים ממה שעבר בימים האחרונים על ההורים ולא על המשפטנים של העירייה, שניסו בכל דרך להתיש את ההורים במקום לשתף איתם פעולה. רק אל תניפו דגלים ברחבי העיר כאות ניצחון. הפסדתם הורים שבוודאי לא יהיו עם ראש העיר בבחירות הבאות. 

תגובת תמר קידר: "חלטת בית המשפט והסיבהאישורים שסופקו על ידי העירייה היום הספיקו כדי לדחות את העתירה. אנו מכבדים את ההחלטה במיוחד לנוכח התוצאה הסופית : בעקבות העתירה הליקויים תוקנו. לעירייה לא היתה ברירה אלא להציג את כל האישורים , שעד היום לא היו בידיה. בכך, מטרתנו הושגה והיינו פועלים שוב באותה צורה. העיקר התוצאה״.

החלטת בית המשפט והסיבות  לדחיית העתירה:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה