מכתב התראה לראש העיר



יושב ראש ועד העובדים בעירייה, ארמו וקנין, פנה לתומר גלאם, במכתב שמבהיר חד משמעית שכל מעורבות של חברי מועצת עיר בעבודת העירייה והניסיון לדרוש מעובדים לעשות כרצון חברי מועצת העיר, יתקל באמצעים ככל שידרש על ידי הועד נגד נבחרי הציבור והעירייה עצמה

 למי התכוון יושב ראש וועד העובדים, ארמו וקנין, כאשר שלח את מכתב האזהרה לראש העיר, תומר גלאם, ובוא הוא כותב לו את הדברים הבאים תחת הכותרת "הגיעו מים עד נפש": " זה מספר פעמים שאנו מתריעים על התנהגות בלתי הולמת של חברי מועצה שכנראה לא מודעים לאחריותם וסמכויותיהם כחברי המועצה".

"לא ניתן לאף חבר מועצה להתנהג אל עובד זה או אחר באופן לא מכובד!. ועד העובדים מכבד את הנהלת העיר ולא נוקט  באמצעים העומדים לזכותנו, על מנת לא לפגוע בפתיחת שנת הלימודים הקרובה. במידה ומקרים אלה ישנו ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותינו".

המכתב מופנו גם למ"מ ראש העיר, סופה ביילין, לסגן ראש העיר, יורם שפר, למנכ"ל העירייה, חיים סופר, למנהלת משאבי אנוש, מלכה גרשון ולכל חברי מועצת העיר.

לאשקלונט נודע שהמכתב יצא בעקבות התנהגותו של חבר המועצה, רמי סופר, כלפי עובדי אגף החינוך ולאחר מכן כלפי סמנכ"ל מינהל החינוך, יובל זוזט.

מהעירייה עדיין לא התקבלה תגובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה