עוקבו לחקירה 19 שוהים לא חוקיים באשקלון



בפעילות שנערכה אתמול, רביעי, בעיר אשקלון וסביבתה, פעלו כוחות משטרה רבים ואיתרו עשרות חשודים. תשעה-עשר הועברו לחקירת המשטרה וארבעה מתוכם נכלאו לאחר חקירתם. הבוקר יובאו הארבעה בפני בית המשפט.

 אתמול החל משעות הבוקר המוקדמות פעלו שוטרי הסיור, שוטרים קהילתיים ויחידת השיטור הרגלי ברחבי העיר אשקלון והישובים הסמוכים – באר גנים וניצן. במהלך הפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים באתרים השונים, נבדקו 21 מקומות מועדים בהם אותרו 66 חשודים שנבדקו על ידי אנשי החוק ומתוכם עוכבו לחקירה 19 חשודים לגביהם התעורר חשד כי הנם שב"ח או שאישוריהם לא תאמו את מצבם בפועל.


"מדובר בפעילות ממוקדת ויזומה לאיתור שב"ח בגזרת אשקלון, פעילות המבוצעת חדשות לבקרים ונועדה להגביר את תחושת ביטחונו של האזרח, מחד, וסיכול מניעתי בשל העובדה כי חלקם אף מעורבים בעבירות פליליות וביטחוניות, מאידך", נמסר מהמשטרה.

עוד במהלך הפעילות אותרו 4 שב"חים, בגילאי 26-20 תושבי ג'נין ודהריה, שהועסקו בעיר אשקלון ככל הראה באמצעות תיעוד מזויף. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה שלאחריה נכלאו והבוקר הם יובאו בפני בית המשפט. פרט אליהם נחקר גם מעסיקם של אלו ומסר גרסתו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה