הבריכה העירונית נסגרה בשבת



ושוב חוזרים לסאגת הבריכה באשקלון, שחברי המועצה מטעם יוצאי חבר העמים הבטיחו שהיא תהיה פתוחה בכל יום. אז הבטיחו הכיסא שווה הכל אפילו לוותר על הבטחותיהם. בוריס מנור "אנחנו בעד פתיחת הבריכה בשבת חד משמעית"

"הבריכה העירונית באשקלון חידשה את פעילותה בשבת. איזה כיף זה. בימים האלו שהטמפרטורה מעל 30 מעלות , בים שולטות מדוזות, זו הזדמנות לבוא לבריכה ולהעביר זמן איכות עם המשפחה והחברים.
Ашкелонский городской бассейн возобновил свою работу в Шабат. Когда окружающая температура свыше 30 градусов, а на море медузы, Какая это прелесть иметь возможность провести время с семьёй в кругу друзей в городском бассейне".

כך כתב בוריס מנור חבר מועצת העיר, אחרי פתיחת הבריכה העירונית בשבת.

ומה אומר היום בוריס מנור? "אין שינוי במדיניות ועכשיו שמעתי שהוחלט לסגור. כנראה ראו שכמעט לא באים אנשים אז סגרו. צריך לשבת עם הסיעה ולבדוק אם זה שינוי מדיניות אז נחליט. יכול להיות שנלך מכות, מה אנחנו יכולים לעשות?.

אם יגידו לנו שזה נוהל חדש אז נשקול מה לעשות. אנחנו לא נולדנו אתמול ונדע להתמודד עם זה. היום או מחר נקבל תשובות גם ממנהל הבריכה. אם הם קיבלו הנחייה מלמעלה נדע למי לפנות. אנחנו בעד פתיחת הבריכה בשבת חד משמעית".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה