מנהלת בית הספר ״הנרי רונסון״ עוזבת



טליה ברקוביץ, מסיימת את עבודתה אחרי 11 שנים בהם ניהלה את בית הספר המצליח. המחליפה היא אורה גול, מנהלת החטיבה העליונה

  בפוסט שהעלה היום מנהלת בית הספר הנרי רונסון מרשת ״אורט״, טליה ברקוביץ, היא נפרדת מהורי התלמידים אותם שרתה במשך 11 שנים: להורים שלום רב,

 במסגרת האיחולים לחג שמח ולשנה טובה, בחרתי לעדכן אתכם שפתחנו את השנה בגידול משמעותי במספר התלמידים וביה"ס מונה כיום מעל 1500 תלמידים מכיתות ז'-יד'.

 התחדשנו בהצללה מבורכת ברחבת הטקסים במימון הרשות ובעזרת יו"ר ועד ההורים דני סופן והצטיידנו בלמעלה מאלף כסאות תלמיד חדשים ובימים אלה נערך שיפוץ נרחב באודיטוריום. מקביל, הוגשו כבר התוכניות להקמת מרכז למידה חדשנית ללמידה פורצת דרך, בחטיבה העליונה יחלו בקרוב שיעורים מתוקשבים באמצעות לפטופים ובכל ביה"ס ההכנות לתחרויות רובוטיקה ורחפנים בשיאן. עברנו למערכת סמארט-סקול לניהול מתוקשב של נוכחות, משמעת וציונים וחולקו להורים ולתלמידים סיסמאות למעקב. השבוע פתחנו שוב את המערכת בהנהלת חשבונות להשאלת ספרי לימוד ובעקבות הביקוש הרב לביה"ס, נפתחו בשכבה ז' תשע כיתות ומתוכן ארבע כיתות מצוינות, שתי כיתות מופ"ת ושתי כיתות עמ"ט(עתודה מדעית טכנולוגית).

 בתחום הערכי, חוו התלמידים פעילויות הכנה למעורבות החברתית וחלק מהכיתות כבר התחילו במשימות הקבוצתיות. המחנכים עבדו עם התלמידים בכיתות על הצבת מטרות וקביעת דרכי פעולה להשגתן ובמקביל, בכל ביה"ס מתמקדת העשייה החינוכית  בהצמחת מנהיגות ערכית, חברתית, מדעית וטכנולוגית.

 נכנסנו לתוכנית חאלו"ם - חינוך אישי לצמיחה ומנהיגות. המדגישה את העמקת השיח המשמעותי בין מורה לתלמיד, מחנך ומורה מקצועי ובין כל באי בית הספר. באמצעותה נפתח אחריות כוללת לכל תלמיד לצמיחה בתחום הלימודי, חברתי ואישי ונטפח יכולת מנהיגות לקידום יעדים אישיים וחברתיים. בתוכנית זו חולקה כל כיתה משכבות ז וח' לשתי קבוצות ולכל קבוצה הוצמד מחנך (חינוכאי) שינהל שיח אישי ומעקב אחר כל תלמיד בקבוצת החינוך שלו.

 ממקום טוב של אווירה פתוחה ומקדמת, הישגים ערכיים, הצלחות בבחינות הבגרות (ובעיקר בפיסיקה, כימיה ובמתמטיקה 5 יח"ל) וביקוש אדיר לביה"ס, אחרי אחת עשרה  שנות ניהול, אני מסיימת את תפקידי בניהול ביה"ס ועוברת לנהל את המחלקה למצוינות ולחינוך טכנולוגי ברשת אורט ישראל.     

אני מבקשת להודות לכם על הבעת האמון, על שיתוף, על פירגון רב ועל ההערכה לאורך השנים לאיכות החינוך שמעניק ביה"ס לתלמידיו.

 תחליף אותי אורה גול, המשמשת בתפקיד מנהלת החטיבה העליונה והמאמינה כמוני בשליחות החינוכית שלנו לאפשר לכל תלמיד את ההזדמנות להכיר תחומים חדשים וחדשניים, להצליח במשימות הלימודיות  ולהתנסות בהזדמנויות מפתחות אחריות ומנהיגות. אין לי ספק שצוות המורים המיומן ומאומן, הנחוש להוביל את התלמידים להצלחה אך יותר מכך, לשפר את פני החברה, יסייע לאורה בתפקידה וימשיך להוביל את ביה"ס להצלחות ולהציב רף גבוה של מצוינות.

 אני מאחלת לכל התלמידים שיהיו שמחים ומאושרים, שישתפו פעולה עם ההורים והמורים ואין לי ספק שיגיעו להצלחות ויפתחו חידושים. לכם הורים יקרים, אני מאחלת בריאות טובה, נחת מהילדים והרבה סבלנות להתמודד עם הרגעים המאתגרים... ולכולנו אני מאחלת שנהיה טובים יותר ואנושיים יותר.

  בברכת שנה טובה

 טליה ברקוביץ

מנהלת ביה"ס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה