"פרק הזוי של אחד שחשב שכולם מטומטמים והוא חכם"



מייק אטדגי, סוקר את מקומוני סוף השבוע שיצאו (לא כולם) ביום רביעי ערב חג הסוכות. כנראה ששום שינוי בגלל חג לא תקראו כאן

 מיני סקירת עיתונים ומקומוני חג הסוכות בעיר אשקלון.

שני בחורים יוצאים לטיול ביער. פתאום הם נתקלים בדב גדול שמתחיל לרדוף אחריהם. השניים ממהרים לטפס על עץ, אבל הדב לא מתייאש ומתחיל לטפס אחריהם. חיש מהר שולף אחד הבחורים את נעלי ההתעמלות שלו ונועל אותם. "מה אתה עושה?" שואל החבר בבהלה. "אתה כנראה לא קולט אבל אם הדב ימשיך לטפס, נצטרך לקפוץ למטה ולדפוק את הריצה של החיים שלנו!" "השתגעת?" עונה החבר "אתה חושב שתצליח לרוץ מהר יותר מדב??" "אני לא צריך לרוץ מהר יותר מדב" עונה החבר "אני רק צריך לרוץ מהר יותר ממך..." הסקירה תעסוק בנושאים החשובים הבאים:

1. בישיבת המועצה ביום ב' האחרון מועצת העיר מאשרת שתי משלחות עירוניות לחו"ל ... האחת לברצלונה והאחרת להודו...!!

2. מטרת הנסיעה להודו "ברית ערים תאומות", לברצלונה "ללמוד מערים מצטיינות איך להצטיין ולא להיות בגירעון" גלאם במשלחת לברצלונה וכאשר הוא נשאל על ידי שלמה כהן מה זה ערים מצטיינות הוא לא ידע לענות!!!!

3. בעניין הנסיעה לברצלונה שהמטרה ללמוד מערים מצטיינות איך להצטיין ולא להיות בגירעון אני מפנה שאלה לראש המשלחת גלאם האם יש טעם לטיול שנתי כזה לאחר שהוא שותף מלא למינוס 244 מיליון ₪ של עיריית אשקלון כולל גירעון של שישה מיליון ₪ בתקציב השוטף!!! מסקנה? שוד הקופה הציבורית !!!

4. עוזריו הקודמים של שמעוני ... רועי שוורץ והראל שמואל עוזבים את עיריית אשקלון סופית... הפיצוי? מנכ"ל עיריית אשקלון חיים סופר שחושב שהקופה הציבורית זו קופסאת ה 200 אלף שלו מעל הארון נותן להם חודשיים שכר בחינם!! מסתבר שגלאם ויד ימינו חיים סופר שודדים את הקופה הציבורית!!!

5. גלאם "עשה שריר" ודרש שלא לשווק ולו יחידת דיור אחת בעיר היין טרם הקמת תשתיות בינהן מחלף רבין.... בפועל זה שקר גס מאחר ושווקו כבר 3200 יחידות דיור ובתב"ע יש תנאי שלא תשווק אפילו יחידת דיור אחת מעל ל 4001 יח"ד על להתחלת בניית המחלף!!

6. המקומון "אובייקטיבי" הפך בין לילה למקומון המעניק "כתבות" תדמית לחברי מועצה .... לראשי ערים שכנות... למתמודדים לראשות מועצה שכנה ... ואיך שאני מכיר את בעל המקומון זה בטח לא בחינם😂😂😂!!!

7. במשפט הדיבה שמנהל ראש האופוזיציה שלמה כהן נגד אפי מור עולה מסקנה אחת ברורה .... המלחמה בשחיתות מנצחת תמיד !!!! נסיון נואש מצידו של אפי מור לתייג את, שלמה כהן, כבנקאי של ארגון פשיעה ואת הלוחם האמיץ בשחיתות אדריכל הנצחון דורון נקשרי כעבריין נוחל מפלה ותבוסה כואבת!!!!

8. "סגן ראש העיר" רמי סופר התבשר על ידי משרד המשפטים כי לא יקבל שכר בשל ניגוד עניינים עם גיסו מנכ"ל העירייה חיים סופר!!! בכך בא לסיומו, פרק הזוי של אחד שחשב שכולם מטומומים והוא חכם!!!

1. 'סקופ'... עמוד 14 מועצת העיר שהתכנסה השבוע דנה בין היתר באישור הוצאת שתי משלחות עירוניות לחו"ל האחת לברצלונה והאחרת להודו... שתיהן על חשבון משלם המיסים ובשתיהן יש ריח חריף של סירחון פוליטי!!! מטרת הנסיעה לברצלונה? ללמוד מערים מצטיינות איך להצטיין ולא להיות בגירעון... בראש המשלחת? תומר גלאם !!! ואני שואל כיצד גלאם שהיה יד ימינו של שמעוני ויחד הביאו עיר למצב של פשיטת רגל עם מינוס של 244 מיליון ₪ כולל גירעון עכשווי של שישה מיליון ₪ בתקציב השוטף עומד בראש המשלחת? 1. מדוע אין אנשי כספים איכותיים במשלחת?

2. מדוע ששלמה כהן שאל את גלאם בישיבה מה זה עיר מצטיינת גלאם שתק ולא ידע לענות? 3. מדוע גזברית עיריית אשקלון נחמה שריקי לא במשלחת?

4. נכון לרגע זה עיריית אשקלון בגירעון של 6 מיליון ₪ בתקציב השוטף ! האם זה הזמן למשלחת בדיחתית כזו?

5. מסקנה מספר 1.... מדובר בטיול שנתי על חשבון משלם המיסים!!!

6. מסקנה מספר 2.... מדובר בשוד הקופה הציבורית!!! המשלחת האחרת היא להודו והמטרה "ברית ערים תאומות"... אני מברך על משלחת כזו ויחד עם זאת אני טוען שאין לחברי אופוזיציה מה לעשות במשלחות כאלה!!! הנסיון של גלאם להיטיב עם חברי אופוזיציה עלוב ונועד לכשלון!!! באותה ישיבה היה נסיון להקצאות קרקע מוזרות אשר גם הן נבלמו!!! גלאם התכוון להקצות קרקע "לאוויר" אין שם של עמותה אשק לה תוקצה הקרקע!!!!! עמוד 20 לקראת ראש השנה הגיעה עיריית אשקלון להבנות עם עוזריו הקודמים של שמעוני, הם יעזבו ויקבלו שכר עבור החודשיים הבאים ... רועי שוורץ והראל שמואל יהנו משוד קטן של הקופה הציבורית שנעשה על ידי מנכ"ל עיריית אשקלון חיים סופר... ואני שואל האם הקופה הציבורית היא קופסאת ה 200 אלף ₪ מעל הארון בחדר של חיים או מה בדיוק? עצוב מאוד שגלאם&סופר נוהגים בצורה לא אחראית בלשון המעטה בכספי ציבור!!! עמוד 38 גלאם עשה שריר ודרש שלא לשווק ולו יחידת דיור אחת בשכונת 'עיר היין' טרם הקמת תשתיות😂😂😂 !!! ואני אוכיח לכם שמדובר בשקר גס והולכת שולל....!!!! 1. ביולי השנה שזה בתקופתו של גלאם שווקו כבר 3200 יחידות דיור!!! 2. התב"ע של עיר היין אומרת שלא תשווק יחידה נוספת מעבר ל 4001 יח"ד טרם בניית המחלף!!! 3. ציטוט מהתב"ע " תנאי להיתר בנייה החל מ 4001 יחידות דיור הוא הקמת מחלף רבין"!!!! 4. נסיון חלש של גלאם לגזור קופון !!! מקומון עם שינוי מגמה רציני לכיוון האובייקטיביות ציון טוב מאוד. 

2. 'אובייקטיבי'.... בשער תמונה של ראש עיריית שדרות אלון דוידי עם הכותרת 'הזינוק של דוידי' תגיד שמעון בן חיים מה קשורה שדרות לאשקלון ועוד בשער? עמודים 14 עד 16 "כתבה" מוזמנת על ראש עיריית שדרות... עמוד 17? דף פרסום של עיריית שדרות😂😂😂 שקוף בן חיים שקוף!! עוד דקה אתה חוזר למרתפי החקירות של להב 433😂😂!!! עמודים 18 עד 20 "כתבת" על חברת המועצה דוקטור ריקי שי... אתייחס לשאלה של הכתבת יעל גל און " האם את עדיין חושבת שהיה זה צעד חכם לחזור לקואליציה....? הגברת שי עונה " יש נבחרי ציבור שהאגו לא נותן להם להיכנס לקואליציה כי כך יש פחות ביטוי בתקשורת...."☺!!! 1. ד"ר ריקי שי היקרה האם את חושבת שחבר המועצה ראש האופוזיציה שלמה כהן סובל מאגו? 2. האם הזמן ששמעוני ואפי מור העליבו ורמסו אותך אדון גלאם נחלץ לעזרתך? 3. האם תליית מוצצים על עץ קיים עם פודיום כולל פרסום באלפים זו עשייה או חגיגה תקשורתית? 4. דוקטור ריקי שי אני מצפה ממך להרבה יותר!!! עמודים 22 עד 24 המועמד לראשות מועצת חוף אשקלון דודי סעדה קורא לתושבים להצטרף אליו... בהצלחה! עמודים 25 עד 28 כתבה מעולה על חברת מועצה מעולה מיריי אלטיט... עמוד 32 מיני כתבה על חברת המועצה סופה ביילין .... כתבת תיקון לאחר שבמשך חודש המקומון על ידי המנטור שלו השמיצו את סופה!!!! עמוד 34 "סגן ראש העיר" רמי סופר התבשר על ידי משרד המשפטים כי לא יקבל שכר בשל ניגוד עניינים עם גיסו חיים סופר... בכך באה לסיומה סאגה הזויה ודבריו של רבי אלעזר הקפר שאמר: הקנאה והתאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם.... מוכחים מעל לכל ספק!!! מקומון שהפך בין לילה למקומון תדמית לכל דורש... ציון נכשל.

3. 'כאן דרום'... עמודים 20 עד 24 משפט הדיבה שמנהל חבר המועצה שלמה כהן נגד אפי מור מוכיח מעל לכל ספק שבמלחמה בשחיתות תמיד מנצחים!!! הנסיון של מור לתייג את כהן בתור בנקאי של ארגוני פשיעה ואת אדריכל הנצחון הלוחם מספר 1 בשחיתות דורון נקשרי בתור עבריין זוכה לתבוסה!!!! נקשרי: “מציע למור לעשות חשבון נפש” דורון נקשרי התייחס לעניין ומסר: “צר לי שאפי מור ממשיך את דרכו של שמעוני במסכת העוולה ומסתמך על כתבה מפוברקת בערוץ 2. אפי מור שימש כממלא מקום בשלטון הכי מושחת שידעה העיר אשקלון בכל תולדותיה, ויעידו על כך הכותרות השליליות שזכתה העיר אשקלון בתקופתו ויחסיו הנוכחיים עם שמעוני. כתב אישום חמור שהוגש כנגד שמעוני עבר מתחת אפו ומעיד מעל הכול על כישלונותיו הרבים בכל הקשור להתנהלותו בארבע השנים האחרונות. אפי מור שימש כראש המנגנון בעיריית אשקלון ובתוך כך "זכינו" לקבל דו"ח מבקר מדינה חמור מאוד, המוכיח על אוזלת יד חמורה ומעיד על ההתנהלות הקלוקלת והמעוותת במשמרת של האדון. המתחם המדובר עבר הליך חוקי של כל הרשויות הנדרשות, אף קיבל את הסכמתן להפעלתו, ובכללן אישור משטרת ישראל כנדרש. יש בידי הוכחות חותכות למסע נקם וניסיונות רבים לסכל את רישיון העסק למתחם ה-d’loft, כולל תצהירים והקלטות. זה לא סוד שביקרנו את השלטון על כל מעלליו ושיקפנו בדיוק מרבי את השחיתות, וכתוצאה מכך נתקלנו ברשעות ובניסיונות נקם שכללו התנכלות להליכי מתן רישיון העסק. לאורך כל הדרך הוכחנו אחת לאחת שעמדנו בכל הקריטריונים לקבלת רישיון עסק והחלטת הוועדה המחוזית מדברת בעד עצמה. אני מציע למר אפי מור לעשות חשבון נפש עם עצמו דווקא בתקופה זו של השנה ומאחל חג שמח לו ובמיוחד למשפחתו". עיתון יציב עם ציון טוב. קוראים יקרים בחג הסוכות יצאו רק העיתון 'כאן דרום' והמקומונים 'סקופ' ו 'אובייקטיבי' ... מערכת הבחירות עולה הילוך ויש נסיונות נואשים של גלאם לגבש סוג של גוש שנכון לרגע זה ובטח לעתיד לבוא אין להם סיכוי.... מצבה הכספי של עיריית אשקלון אנוש! מינוס של 244 מיליון ₪ שנובעים מהלוואות מטורפות שלהם היה שותף גלאם וכל חברי הקואליציה!!! הגירעון בתקציב השוטף 6 מיליון ₪!! הסיבה? גלאם וחבורתו שודדים את הקופה הציבורית... נסיעות מיותרות לחו"ל במסווה של משלחות כולל תכנית לחם ושעשועים בעלות אסטרונומית.... סכסוכים קשים מאוד בתוך הגועליציה לא רק שמונעים מהספינה להתקדם אלה יש סימנים ברורים לטביעה!!! הוועדה לניגוד עניניים במשרד המשפטים פסלה את "סגן ראש העיר" רמי סופר מלקבל שכר ובכך הולכת השולל שנעשתה על ידי גלאם וחיים סופר באה לסיומה!!! נסיון הזוי של הקצאות קרקע נבלם על ידי האופוזיציה והמילה האחרונה עדיין לא נאמרה!! הקבוצות שיתמודדו למועצת העיר מתחילות להתארגן וגם המועמדים לראשות.... אן עוררין שהעיר אשקלון זקוקה להנהגה חדשה ואחראית אשר מונעת מחזון בר ביצוע.... ללא ספק נראה פרצופים חדשים במועצה מאחר והציבור יבוא חשבון עם חלק גדול מהקיימים ... מאחל לכולם בהצלחה וחד סוכות שמח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה