שריפה פרצה בארון חשמל בבית ספר. ההורים לא ידעו



הדבר אירע בשעות בהם מתקיימים צהרונים בבית הספר "מצפה ברנע". התלמידים הוצאו מהכיתות לחצר ולמקום הגיעו שתי כבאיות ואמבולנס
בתמונה: הכבאיות ליד בית הספר

 אתמול (רביעי) פרצה שריפה בארונות חשמל בבית הספר ״מצפה ברנע״. השריפה שפרצה בשעות בהם עובדים הצהרונים, גרמה לריחות ולעשן ההתלמידים והצוות  חשו בכך ומיהרו להוציא את הילדים לחצר בית הספר. במקביל הוזעקו כבאיות  שהחלו בכיבוי השריפה ואמבולנס למקרה שמישהו יפגע. לא היו נפגעים וההורים אפילו לא עודכנו שפרצה שריפה במקום.הורים רבים באו בתלונות על כך.

ההורים אף  התלוננו שהם משלמים 500 שקלים לחודש עבור האוכל והחוגים "האוכל ברמה בלתי נסבלת וממש אף אחד כמעט לא נוגע בו והילדים מגיעים רעבים הביתה. בתכנית אמורים להיות לילדים חוגים בצהרון אולם עד היום למרות ששילמנו כסף על כך, אין שום חוג בבית הספר, הם צריכים להחזיר להורים כסף ולהחליף מידית את החברה שמביאה את המזון הבלתי אכיל שניתן לילדים". אומרת אחת האימהות בשמם של הורי הילדים בצהרון.

תגובת העירייה: אנו תמהים על הטענות המתוארות בכתבה. המזון המוגש בצהרונים עומד בכל התקנים והקריטריונים הנדרשים. יתרה מכך, בביקורת פתע שערך יו"ר ועד ההורים בבית הספר 'מצפה ברנע' במטרה לעמוד מקרוב אחר האוכל המוגש לתלמידים במסגרת הצהרונים, הוא חווה את דעתו בצורה חיובית והתרשם לטובה מהניקיון, הסדר והטעם של המנות שהוגשו. במכתב שהוציא הוא אף ציין כי התלמידים נהנו גם הם מהאוכל שהוגש להם. 3. "תוכנית ניצנים" הינה תוכנית חדשה של משרד החינוך ומטבע הדברים ישנם חבלי לידה. בחודש אוקטובר החלו לפעול חוגים במרבית בתי הספר והתלמידים יקבלו תמורה מלאה בעבור התקופה בה לא התקיימו חוגים. בניגוד לנטען על ידכם, מנהלת בית הספר ומדריכת הצהרון עדכנו את ההורים ושלחו להם הודעות. התלמידים רוכזו במדשאה יחד עם הצוות החינוכי, בשום שלב לא נשקפה סכנה לשלומם והם המשיכו בשגרת יום הלימודים ברגע שהתקבל אישור מצוות כיבוי אש . .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה