משחק האסטרטגיה שיטריף לכם את החושים



במשך 8 שנים עבדו משה גליק ובני גולדשטיין על המשחק עד שהשיגו את התוצאה המושלמת. בימים אלה החלו להפיץ את המשחק בכל רחבי הארץ

צילום עצמי
שבטי זבריוס: הינו משחק קופסה אסטרטגי מרתק אשר יעניק לכל המשפחה שעות של כיף והנאה. בעת שאתם משתלטים על ערים ותוקפים בתבונה עמדות יריבים, ישנן אינספור מהלכים אפשריים להגיע אל הניצחון. המשחק מיועד ל 2-4 שחקנים ומתאים לכל גיל, מומלץ מ-8.
המשחק מתרחש בארץ "זבריוס" הקסומה, עולם אשר בו חיים ארבעה שבטים הנלחמים על השליטה בו! החיים-מתים: נלחמים על הזכות לעלות על פני האדמה. בני האדם: אצילים המחפשים כוח, כבוד ושליטה. שומרי היערות: מגינים על האיזון הטבעי בין כלל היצורים. האורקים: מבקשים נקמה על אלפי שנים שנאסרו במכרות. הובל את חייליך לניצחון על יתר השבטים והשג שליטה על כל ארצות זבריוס!
משה גליק ובני גולדשטיין הם קרובי משפחה ולכן סביר להניח שאכן מדובר בכריזמה שהיא מולדת. הם באים ממשפחה גדולה שמשחר ילדותם שניהם היו אוהבים לשחק בניהם במשחקים משותפים שהומצאו בתקופתם, וכשגדלו החליטו שהם ממציאים את המשחקים מישל עצמם, משה ובני בעלי ניסיון רב במשחקי לוח, קלפים, מחשב, פלאפון וכדומה, לכן הם יודעים שילד ש"יוצא" ממשחק המחשב חייב לקבל חוויה מדהימה במשחק האמיתי, אחרת ישתעמם, ולכן המשחקים בנויים באופן דומה לחוויה הממוחשבת שלהם. וזה דבר נפלא ומדהים מכיוון שלא מדובר בסתם משחק אלא משחק עם היגיון והמון חשיבה ממוקדת.
ניתן למצוא את המשחק בחנויות הבאות באשקלון:
צעצועים פלוס בקוסמוס, צומת ספרים בקוסמוס, בממלכת הילדים בעיר, צעצועי דובי, עידן 2000 בדוידי סנטר ועוד מקומות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה