שמו של תושב אשקלון החשוד במעשים מגונים פורסם אתמול



הפרקליטות אישרה שכתב אישום נגד תושב אשקלון המשמש כגבאי בבית כנסת, יצחק אלמקייס, הוגש בחודש שעבר, על כך שבמשך 7 שנים הטריד נערים צעירים

צילום: ארכיון משטרה

הותר לפרסום כי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה בחודש שעבר לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום כנגד יצחק אלמקייס, תושב אשקלון כבן 63, המשמש כגבאי בבית כנסת באשקלון, בגין מעשים מגונים שביצע בשבעה מתלוננים, מרביתם קטינים.

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוית מרום, כולל שמונה אישומים שונים כנגד הנאשם ובהם מפורט כיצד בין השנים 2010-2017, ביצע הנאשם מעשים מגונים בשבעה מתלוננים שונים, כאשר בכל המקרים, למעט מקרה אחד, ביצע הנאשם את העבירות במתלוננים בהיותם קטינים.

ברוב המקרים ביצע הנאשם את המעשים בעת שלימד את המתלוננים הקטינים לקריאה בתורה לקראת עלייתם לתורה בהגיעם לגיל מצוות בתוך חדר שהוקצה לנאשם בתוך בית הכנסת.

במקרים אחרים ביצע הנאשם את המעשים בעת שביקרו המתלוננים בבית הכנסת לצורך השתתפות באירועים שונים, ובחלק מהמקרים בוצעו המעשים מחוץ לכותלי בית הכנסת.

על פי המיוחס לנאשם בכתב האישום, נהג הנאשם לנשק את המתלוננים בלחיים ובפיהם, לעיתים תוך החדרת לשונו לפיהם, וכן נהג לגעת, למשש או לאחוז בחוזקה את ישבנם של המתלוננים.

במקביל להגשת כתב האישום בקשה הפרקליטות את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה