3 חודשים אחרי שברח נעצר החשוד בדקירה



כתב אישום - הוגש היום נגד גבר כבן 42 בחשד שדקר תושב אשקלון בעקבות ויכוח שהתגלע ביניהם ופצע אותו קשה

 ללא

ראשיתה של חקירת המשטרה בחודש ספטמבר האחרון, עת שהוזעקו השוטרים למרינה בעיר אשקלון, משם פונה הקורבן תושב אשקלון במצב קשה לבית החולים עם פצעי דקירה בגופו. הנאשם באותה העת נמלט מהמקום והיה בבריחה במשך כ 3 חודשים עד אשר נעצר בפעילות משטרתית בראשית חודש דצמבר.

מחקירה המשטרה עלה החשד לויכוח שהתגלע בין הקורבן לנאשם, בעקבות היכרות מוקדמת שיש לקורבן עם חברו של הנאשם שהיה עמו אותה העת, ולאחר דין ודברים שלף הנאשם סכין באמצעותה דקר אותו מספר פעמים.

היום עם סיום חקירת המשטרה שנוהלה במשטרת אשקלון, הגישה הפרקליטות כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע ובקשה למעצר הנאשם עד לתום ההליכים.

ירפ"ק דני בקר, קצין החקירות והמודיעין במשטרת אשקלון: "פעם נוספת אנו עדים לקלות הבלתי נתפשת, בה הנאשם נושא על גופו סכין שנשלפת במהלך ויכוח שיכול היה להסתיים באופן מילולי בלבד, אך ההחלטה הרגעית לשלוף את הסכין ולהשתמש בה, הובילה כאמור לפציעתו הקשה של הקורבן, ובמזל לא הובילה לתוצאה קשה הרבה יותר. במשך תקופה ארוכה לא הרפינו מהמצוד אחר הנאשם שהיה בבריחה וניסה לחמוק מזרוע החוק, אבל הנחישות וחתירה למגע של חוקרי התחנה, לבסוף הובילו אותנו עד אליו וכמו כן עד למיצוי מלוא הדין עמו עם הגשת כתב האישום החמור."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה