מסתמן: לא היה כלום כי אין כלום



חוסה לואיס לימברק, הוא עד המדינה שצמוד לשמו צריך להיות כתוב ״לא זוכר״, למרות שהעיד שהוא רק בשמות לא חזק. אם עליו בונה הפרקליטות אז הם בבעיה

דוד לוי כאן דרום

לאן הועבר הכסף שקיבל משה פונטה, מנהגו של איש העסקים, גבי מגנזי. לטענת הנהג, חוסה לואיס לימברק, שגם הוא לא יודע כמה העביר בכלל ואיפה העביר, הוא קיבל הוראות ממגנזי להעביר את הכספים לפונטה, לטענת פרקליטו של פונטה, ג׳ורג׳י אמיר, הכסף נועד למיזם משותף של מגנזי ופונטה בפרוייקט תמ״א 38 שהם עושים באור יהודה. הנהג שלא זוכר הרבה ולפעמים נדמה שהוא מדקלם את מה שרעננו לו במשטרה, לא זכר כמה כסף העביר ואיפה העביר את הכספים, אם זה בחניה של ארנה בהרצליה אי ליד הבית של פונטה. בקיצור, אולי עד מדינה, אבל חלשלוש.

עדותו הייתה מאוד לא מסודרת והתפזרה לכל כיוון. היא לימדה אותנו על דרכי ביצוע למשימות מוזרות ושחורות, לפעמים שמו של משה דדון, ראש מועצת מטה יהודה, עלה יותר משמו של משה פונטה וזה היה גם בחקירה הראשית של הפרקליטות, שנערכה ביום חמישי שעבר וגם בחקירה היום של סנגוריהם של משה פונטה ואיתמר שמעוני, ג׳ורג׳י אמיר ומנחם רובינשטיין, את העד.

לפעמים לא אמר אם הוא יודע לקורא ולכתוב  בעברית למרות השנים הרבות שהוא בארץ. העד אף הודה שהוא קיבל משכורת בשחור ״חצי עם תלוש והחצי השני בשחור״ כך הוא עבד עם מגנזי. דדון, אגב קיבל לטענת העד מאות אלפי שקלים,  ישירות באמצעות העד ובדרכים מוזרות כמו החבאת הכסף בתוך אריזה של יין ובסכומים עצומים.

אחרי יומיים של שמיעת עדותו במשך כ- 7 שעות, אי אפשר לעודד את הפרקליטות שהוא העד האולטימטיבי ועונה לטעמם וכפי שציפו ממנו. לדעתי אפשר לעשות next.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה