בית המשפט התיר הגשת תלונה במשטרה נגד משה ז'אן



"אני מתיר לחייב להגיש תלונה נגד העד במשטרה, ולשם כך רשאי הוא למסור את פרוטוקול הדיון". כך החליט שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע עמית כהן. משה ז'אן: פרסום שקרי ומגמתי

יח"צ

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, עמית כהן, אישר לעותרים בפרשת צביקה בן שבת, להגיש תלונה במשטרה בעצמם. השופט פסל לפני מספר ימים את בקשת פרקליטיו של בן שב ת, שהוא יורה למשטרה לפתוח בחקירה. העותרים החליטו, לבקש מבית המשפט להגיש את התלונה בעצמם והשופט אישר זאת.

כזכור פרסמנו לפני מספר ימים על הטענה של סנגוריו של בן שבת, כי משה ז'אן, מבעלי חברת ח.א.ש אמר בדיון משפטי שהוא ראה מסמך בו יש הסכם בין בן שבת לאלי שבי, שהחברה שייכת לבן שבת אצל אבינועם ארדן עורך דינו של בן שבת. ארדן שלח לבית המשפט תצהיר שהוא מעולם לא הראה שום הסכם לז'אן והעביר את תצהירו לבית המשפט. וזו והחלטת בית המשפט:

בבקשת החייב מיום 6.8.18 ביקש הוא שבית המשפט יורה למשטרת ישראל לפתוח בחקירה.
1. לאחר עיון בהודעה זו, נראה שהחייב חזר בו מהבקשה וכעת מבקש הוא שבית המשפט יורה על העברת חומרים לידי המשטרה, לצורך חקירה.
2. על מנת שייקבע שהעד העיד עדות שקר, יש לקיים הליך בו ייחקר עו"ד ארדן על תצהירו ומתן אפשרות לעד ולהתייחס לטענות נגדו.
3. מאחר שאין לדברים חשיבות לצורך המשך ההליך בתיק הנוכחי, אינני סבור שנכון לנהל הליך הוכחות נפרד, לא רלוונטי, על מנת שיהווה כלי במאבקים בין החייב לעד.
4. נוכח האמור, אני מתיר לחייב להגיש תלונה נגד העד במשטרה, ולשם כך רשאי הוא למסור את פרוטוקול הדיון. לעניין תצהירו של עו"ד ארדן, אין הוא מהווה חלק מהתיק והחייב רשאי להשתמש בו כרצונו.

ביקשנו את תגובתו של משה ג'אן: מדובר בפרסום מגמתי ושיקרי
שכל מטרתו היא לפגוע בי, אולם כמו שאמרתי בעבר אני מוחל לכם על כך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה