קווי אוטובוסים נוספים יוכנסו לאשקלון




חברת דן תוסיף את הקווים לטובת השכונות בדרומיות, ובהם אגמים, על מנת לחבר את כל חלקי העיר. בנוסף, אגד תוסיף קווים מאשקלון לתל אביב ובחזרה בלילות חמישי ומוצאי שבת. הממונה על התחבורה ויו"ר סיעת "תכלית עכשיו" יורם שפר: "אנו מתאימים את התחבורה הציבורית באשקלון למאה ה-21"

יח"צ

המהפכה התחבורתית באשקלון נמשכת: חברת דן תעבה את הקווים פנימיים בעיר, לטובת תושבי השכונות הדרומיות ובראשן אגמים, שבה יש 2800 יחידות דיור. בשורה נוספת הגיעה מכיוון חברת אגד, שתפעיל במשך כל השנה קווים מאשקלון לתל אביב ובחזרה בלילות חמישי ומוצאי שבת. הממונה על התחבורה ויו"ר "תכלית עכשיו" יורם שפר: "הבטחתי לקדם את התחבורה הציבורית באשקלון למאה ה-21 ואני מקיים".

פיתוח תחבורה ציבורית הוא חלק חשוב בהתהוותה של עיר. באשקלון המתפתחת יש צורך בתחבורה נאותה כדי להגיע לכל רחבי העיר, ועל נקודה זו שם סגן ראש העיר יורם שפר דגש מיוחד. אחרי שהכניס קווים לרכבת, לבית החולים ברזילי ולגן הלאומי, הקים עשרות תחנות חדשות וקירה עשרות נוספות, הצליח שפר במאמץ רב להוסיף קווים נוספים לעיר לרווחת התושבים.

הוספת הקווים, שתתבצע החודש, מהווה בשורה לתושבי השכונה החדשה אגמים, וגם למי שמבקש להשאיר את הרכב בבית ולהגיע למחוז חפצו באוטובוס. "אשקלון מתפתחת והולכת", אומר שפר. "האוכלוסייה שלה גדלה, והתכנון המקדים שלנו הוא זה שמאפשר לתושבים ליהנות מתחבורה ציבורית מתקדמת ומורחבת. זו בשורה אמיתית לתושבי העיר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה