האם שלטון החוק בישראל הפך לארגון פשע ענק בעצמו או שהוא מונע מפשע ציבורי להתפשט?



האם ארגון הפשע הוקם ע"י "התקשורת השמאלנית", שגייסה את המשטרה, בהם חוקרי ומפקדי להב 433.... ואפילו הצליחו לגרום למפכ"ל המשטרה להוביל את הארגון ואליו גם הצטרפו בכירי פרקליטות המדינה ואפילו היועץ המשפטי לממשלה והשבוע נכנסו לקומבינה גם וועדת ההיתרים במשרד מבקר המדינה ו... כווולללם ביחד קשרו קשר לעשות הפיכה ולהקים ממשלת שמאל???
או שבעצם יש משהו אחר....הרבה יותר גדול ממה שידענו...

צילום יח"צ

הסירוב של ועדת ההיתרים שליד משרד מבקר המדינה להתיר לבנימין נתניהו לממן את הגנתו המשפטית על ידי תרומות של מיליארדרים הגם שיש מהם קרובי משפחה נתפס ע"י חלק מהציבור כחלק מקנונייה גדולה!

יש רבים המשוכנעים שכל האישומים נגדו הם חלק ממהלך של תפירת תיק במטרה להקים ממשלת שמאל .

על פי נוסחה זו - ארגון הפשע הוקם ע"י "התקשורת השמאלנית", שגייסה את המשטרה, בהם חוקרי ומפקדי להב 433.... ואפילו הצליחו לגרום למפכ"ל המשטרה לחצות את הקווים, מאיש דתי ציוני מובהק, סגן ראש השב"כ, לשמאלני חורש מזימות פוליטיות להפלת ראש הממשלה.

אבל גם כאן זה לא נגמר - אל המאפיה הצטרפו כל נציגי פרקליטות המדינה ויחד הם הפכו לארגון משומן ומתואם, שגייס את האנשים שהכי הכי קרובים לראש הממשלה להפוך לעדי מדינה.

כוח הרשע מפעיל בחודשים האחרונים לחץ מסיבי על היועץ המשפטי לממשלה, כן אותו עורך הדין של משפחת נתניהו לשעבר שהיה גם מזכיר הממשלה מטעם נתניהו ושמונה על ידו לתפקיד היועץ המשפטי – גם אותו הכנופיה לוחצת בהצלחה להגיש כתב אישום כנגד ראש הממשלה....

אבל זה לא נגמר, הארגון הדורסני הזה הצליח לגייס השבוע גם וועדת ההיתרים במשרד מבקר המדינה (שבראשה עומד שופט) למשימת קומבינת העל....ולכן היא סירבה לבקשת נתניהו לקבל 2 מיליון דולר מנדבנים למימון המשפטי שלו נגדם!

האם כוללללללם הפכו לכנופיית מושחתים ??? או אולי.... נתניהו הוא הבעיה?

רבים תוהים - מה הבעיה עם זה שראש הממשלה של מדינת ישראל קיבל כמה ג'ובות מהצד, חמגשיות, סיגרים, שמפניות וחליפות....??? שייהנה! העיקר שינהל טוב את המדינה..... אז זהו שיש בעיה והיא הרבה יותר גדולה! מאוד, מאוד גדולה – שפטו בעצמכם.

לא מוציא שקל מהכיס? אז מה?! מתנות זה מותר!

ההון המוערך של בנימין נתניהו נאמד השבוע בכ־50 מיליון שקל! וזה רק מנכסים מוצהרים מבלי להיכנס לחסכונות.... וחסכונות אמורות להיות לו ברוך השם שכן הוא לא מוציא כסף מהכיס:
משפחתו לא מחזיקה כרטיסי אשראי מאז ומעולם!!! (ההסבר הרשמי של שרה נתניהו מתוך עדותה בבית המשפט -  "אנחנו לא מחזיקים כרטיסי אשראי כי אנחנו חוששים לאבד אותם").... אז איך הם מוציאים כסף?? לא מוציאים, חוסכים.

תקום המלצרית שתעיד שנתניהו נתן לה אי פעם טיפ, שלא לדבר על תשלום לבית קפה או למסעדה.... (לא אסתטי, אבל לא נורא)

גם על פינוקים בתוך הבית (מעבר לכל ההוצאות המלאות הממונות ע"י המדינה) כמו ארוחות שף, סיגרים, שמפניות, נתניהו דואג לקבל מנדבנים (כך גם לפי הודאתו והצהרתו שמותר לקבל מתנות מחברים).

לא זו בלבד, מסתבר עתה שמנדבן אחר, המיליארדר ספנסר פרטריג', קיבל נתניהו גם חליפות יקרות (מעבר לכך הוא מקבל מהמדינה תקציב שנתי לביגוד הולם). מה הבעייה שלו לרכוש לעצמו חליפה? מסתבר שזה כבר קונספט - לא מוציאים כסף מהבית, לא על אוכל, לא על תענוגות, לא על ביגוד, לא על תכשיטים ובטח לא על מימון משפטי. (אבל קמצנות זה לא פשע, היכן בדיוק הבעייה?)

גילויים חדשים - זה כבר לא רק מתנות:

היום מסתבר שלאורך הקריירה הפוליטית שלו, פנה נתניהו שמונה פעמים! בבקשות לקבלת מימון מנדבנים לצרכים אישיים מוועדת ההיתרים... ובנוסף עולה שקיבל בפועל מיליוני שקלים (לא שווה כסף, אלא כסף חיי מנדבנים) מבלי לקבל אישור -

נתניהו לא דיווח על 300 אלף הדולרים שקיבל מנתן מיליקובסקי, קרוב המשפחה שלו (בהמשך תקראו מי זה נתן מיליקובסקי) .
על פי החוק והנוהל הידוע לו וליועציו המשפטיים, הוא צריך היה חייב לדווח על כך ומשום מה לא עשה כך... גם כשהוא הגיש הצהרת הון (אחרי שקיבל את הכסף), הוא לא דיווח על מאות אלפי דולרים אלו.
נתניהו נזכר לדווח על הכסף רק לאחרונה, כשהגיש את הבקשה השנייה  (לאחר שהבקשה הראשונה נדחתה) לאישור מימון ההגנה המשפטית.

מיליקובסקי גם הלווה לנתניהו מיליונים בעבר כדי לשלם דרישת מס עקב הרווחים מאחזקת מניות בתאגיד פלדה בו הוא היה שותף (נגיע לתאגיד זה בהמשך)... ההלוואה אמורה הייתה להיפרע מחלקו של נתניהו ברווחי התאגיד.

אז מה הבעיה עם קבלת מתנות?

נתניהו מצהיר - "מותר לקבל מתנות מחברים" ... אם חלילה אכן  יקבע מחר שאין בעיה לקבל מתנות (ובוודאי ובטח כספים למימון צרכים אישיים), הרי שממחר כל בעל עניין ואחותו יגדיר עצמו כחבר ויוכלו  לשלוח למשל לראש העיר ורעייתו -  ארוחות שבת מפנקות, תכשיטים, בגדים, הלוואות, מימון לדירה ועוד וכך כרטיסי טיסה למנכ"ל העירייה וכך למנהלים בכירים במוסדות הממשלתיים ולאנשי משרד הביטחון ועוד ועוד.... תוך חודשים ספורים כל המדינה תהיה נגועה בניגוד עניינים על פי תקדים והיתר מיוחד מראש הממשלה!
אם מותר לראש הממשלה לקבל – אז מותר לכולם!!!

נכון להיום החוק אוסר במפורש על כל עובד ציבור לקבל מתנות והטבות (שלא לדבר על מימון).
מה יהיה מחר? תלוי בפסק הדין שיוגש נגד נתניהו...

עזבו אתכם ממשרדי ממשלה, נגיד שמחר בבוקר, כתב/עורך באשדוד נט יתחיל לקבל באופן קבוע מתנות ופינוקים, ישלמו עליו בכל מקום ויקנו לו בגדים... האם הוא יוכל לכתוב שהוא חף מכל רבב??
כיצד לדעתכם אמור לנהוג בעל מפעל פרטי שישמע שמנהל המפעל או בעל תפקיד אחר מקבל באופן אישי מתנות, הלוואות ופינוקים מעובדים, ספקים ועוד ולו בגלל תפקידו המיוחד? 

בואו נדבר גם על החוק השווה לכולם -
מה עשה מס הכנסה לבר רפאלי על המתנות והפינוקים שהיא קיבלה? הוא מגדיר אותם כהכנסה ודורש ממנה לשלם עליהם מס!!

ראש ממשלה לא רק צריך להיות מוכתר כאזרח מספר אחד, אלא גם להתנהג כך, לשמש דוגמה למופת לאזרחים ולכל הדורות הבאים – ראש הממשלה חייב להוות דמות למופת ולחיקוי וחלילה להתיר את הרסן להתנהגות מושחתת של מגיע לי! תנו לי עוד! להיות כבול ברשתם של נדבנים ולחיות על חשבון אחרים.... יש לך משכורת טובה, חשבון הוצאות ענק ועוד עשרות מיליונים בצד... תכניס יד לכיס ושלם בעצמך על החליפה, על תכשיט לאישה, לעורך דין ככל אזרח שעולה למשפט וכך הלאה....
עברת על החוק הכתוב והברור לך? תן את הדין או לפחות תן דוגמה אישית ותאמר לציבור את מה שהיה עד עתה כל כך ברור – מתנות זה אסור!! כי אם זה יהיה מותר מחר.... המדינה שלנו תהפוך למדינה מושחתת בדיוק כמו אותם המדינות בהם מקובל לשחד עובדי ציבור.... אנחנו לא רוצים להגיע לשם...

שותפות מותרת או תיבת פנדורה חדשה שתפתח?

היום מבקר המדינה חושף שנתניהו וקרוב משפחתו נתן מיליקובסקי ( שנתן לו את מאות אלפי הדולרים ומבקש להעביר לו 2 מיליון דולר נוספים למימון המשפט ) היו גם שותפים עסקיים והחזיקו מניות ונתח שליטה נכבד בתאגיד פלדה.

אגב, מיליקובסקי שולט בתאגיד פלדה  שהיא ספקית של תאגיד הגרמני טיסקנרופ, העומד במרכז פרשת הצוללות (תיק 3000).
מיליקובסקי מיוצג בעסקיו בארץ ע"י עורך דין דוד שומרון, איש סודו של נתניהו החשוד בפרשת הצוללות (באו נקווה שזה רק מקרי).

תגובת נתניהו לגילוי החדש הייתה:
"הכל פייק ניוז. ראש הממשלה היה בעלים של מניות בחברה של בן דודו כשהיה אזרח פרטי. כשנה לאחר שנבחר לראשות הממשלה הוא מימש את מניותיו בחברה של בן דודו, באישור מלא של הרשויות. מזה כעשור אין לראש הממשלה שום קשר לחברה ולא ידוע לו אם היה לה או לא היה לה קשר לתיסנקרופ".

מסתבר שבתגובה זו נתניהו מטעה את כולם -  
האם אכן ראש הממשלה היה בעלים של מניות בחברה של בן דודו כשהוא היה אזרח פרטי???
לא! נתניהו מכר את המניות בתאגיד הפלדה, רק שנה אחרי שנבחר לראשות הממשלה... ובכל השנים שקדמו לכהונתו כראש ממשלה, הוא כיהן  כיו"ר האופוזיציה, כשר האוצר וכשר החוץ.... "אזרח פרטי"? לא בדיוק! ממש לא!
מסתבר היום שבתקופה שבה הוא כיהן בתפקידים ציבוריים רמי דרג (מהם שנה כראש ממשלה) הוא היה גם בעלים של תאגיד פלדה וזאת מבלי לדווח כראוי וכמתבקש מכל איש ציבור ולו הזוטר ביותר.

אגב, אף אחד עדין לא שאל ואני מאמין שעוד ישאלו – כיצד ולמה קיבל נתניהו מניות בתאגיד פלדה ענק ששווה מאות מיליוני דולרים?? האם הוא רכש מכספו מניות?? אם כן מהיכן הכסף וכיצד הוא הועבר, הרי שבשביל לרכוש מניות בתאגיד ענק הוא צריך היה להעמיד הון עצום ...!

אם לא תמורת כסף חי, אז תמורת מה המניות ניתנו לו???

אולי עבור ניהול?? לא, הרי הוא לא היה בעל תפקיד רשמי בחברה...

האם גם המניות בתאגיד פלדה הן מתנה? ואם כן האם גם הן מתנה מותרת?

למי מכר את המניות? בכמה כסף? האם הוא ממשיך להחזיק במניות אחרות או בנאמנות? על כל השאלות האלה אנשי נתניהו מסרבים להשיב.

ממשרד מבקש המדינה נחשפנו לעובדה שאנו למדים שהשותף של נתניהו בתאגיד הפלדה, נתן מיליקובסקי קשור עסקית לתאגיד הפלדה ששימש כספק של ענק הצוללות הגרמני תיסנקרופ....וכן שהתקיימו העברות כספים גדולות בינו לבין נתניהו - 300 אלף דולר ראשונים לנתניהו למימון המשפט וכבר העביר סכום זהה למימון מס שנתניהו התבקש לשלם ועתה מבקש נתניהו אישור למשוך ממנו  עוד 2 מיליון דולר למימון המשפט שלו. 

יש או אין קשר (תפילתי שלא) זה לא נראה טוב – מתנות זה דבר אסור וכבר אמרו חכמנו "דין פרוטה כדין מאה" - הכול התחיל לכאורה בפרוטת חמגשית  ויכול להגיע חלילה לצוללות.

על כולנו לקוות שראש הממשלה לא פשע ושימציא הסברים טובים על החשדות נגדו....
אבל רק ממה שהוא מודה ומתגאה ברור שאמות המוסר שלו מאוד ירודות - שהוא מוביל את המדינה לנורמות מקולקלות  ומתיר מה שחינכו אותנו כאסור בעליל!  הכול סביבו ואחריו המבול....

מטעם ראש הממשלה מסרו בנושא תאגיד הפלדה:
"מזה כעשור אין לראש הממשלה שום קשר לחברה ולא ידוע לו אם היה לה או לא היה לה קשר לחברת טיסנקרופ". 

הלוואי!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה