חגיגית טיולים בין יישובי הדרום בפסח



פסטיבל מוטורי במסלול מרוצים ערד ∙ פסטיבל יציאת מצרים בקיבוץ יד מרדכי ∙ פסח ישראלי עם אשכולות: חגיגת טיולים מודרכים ללא תשלום מהדרום ועד הגולן. פסטיבל מפה ומצה בקיבוץ יד מרדכי ללא תשלום סדנאות ∙ טיולים ופעילויות בערד

חגיגות שנה למסלול המרוצים בערד: מופעים מוטוריים לכל המשפחה

חול המועד פסח 22-23/4, מופע מוטורי ראשון ב 10:00, מופע מוטורי שני ב 14:00

יומיים מטורפים של ספורט מוטורי בחול המועד פסח בערד: מופעי נהיגה ורכיבה הכי מקצועיים שיש של מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, מכוניות דריפטינג, קארטינג ועוד. בנוסף במהלך הפסטיבל תתקיים אליפות ישראל ב 3 קטגוריות שונות.

לכבוד הפסטיבל, מוזמן הקהל  לאטרקצייה האהובה והמבוקשת- נסיעת מרוץ  RACING208_TAXI ו- DRIFTֹ TAXI לצד נהג מרוצים ולחוות מהמסלול חוויה מוטורית חד פעמית. 

לפרטים ורכישת כרטיסים : דף הפייסבוק מסלול מרוצים ערד ו www.travelarad.com

יציאת מצרים ביד מרדכי גלעד קוולרציק

פסטיבל יציאת מצרים ופסטיבל מפה ומצה בקיבוץ יד מרדכי

פסטיבל יציאת מצרים: 20-27/04/2019, פסטיבל מפה ומצה 23-24/04/2019 – פעילות ללא תשלום. בין השעות 10:00-16:00

קיבוץ יד מרדכי ממשיך במסורת ומזמין את הקהל הרחב לפסטיבל יציאת מצרים החמישי, פסטיבל  מיוחד וחוויתי שיתקיים בכל ימי חול המועד. על רקע נוף קדומים יצאו המשפחות יחד עם מדריכים לשחזור האירועים שחוו בני ישראל במסלול יציאת מצרים. הם יתלבשו כבני ישראל ויצאו אחר משה רבנו למסע במדבר. במהלך המסע יחצו המשתתפים את "ים סוף" (נחל שקמה), יטפסו על ההר ועל הדיונה כשברקע ישמעו את סיפור יציאת מצרים.

כמה זה עולה?:

כרטיס משולב הכולל את בית הדבש, נסיעה בטרקטור, אתר שחזור הקרב, ופעילות יציאת מצריים – 55 ₪ לילד, 50 ₪ למבוגר. ילד מגיל 3 חייב בכרטיס (אין צורך בתיאום מראש).

פעילות יציאת מצריים בלבד – 25 ש"ח לאדם . משך הפעילות: כ- 3 שעות, מ-10.00 עד 16.00.

אירועי מפה ומצה של משרד התרבות והספורט והמועצה לשימור אתרים, מגיעים גם השנה לאתר שיחזור הקרב שביד מרדכי.

הילדים יוכלו להתחפר בעמדות ההגנה, לשחזר את מהלך הקרבות וללמוד על הלחימה העיקשת. במסגרת הפסטיבל, יחכו לילדים מדריכים שיסבירו על ההיסטוריה המרתקת של יד מרדכי: מהקמת הקיבוץ, הקרב ההרואי במלחמת תש"ח והחיים שלאחר המלחמה. בנוסף על כך, תתקיים פעילות  לכל המשפחה: הפנינג משחקי חשיבה בהשתתפות מנחים מקצועיים שמסבירים וגם קצת נותנים רמזים.

בנוסף ישתתפו המשפחות במשחק תיבות בריחה ייחודי "אוצר יד מרדכי". משחק המבוסס על תיבות נעולות שהמשתתפים יצטרכו לפתוח בזמן קצוב. החידות מבוססות על נקודות ציון שונות מסיפורו של קיבוץ יד מרדכי.

בנוסף, בכל ערב של הפסטיבל יערך מופע מוסיקלי ברחבת פסל מרדכי אנילביץ',

בתאריך 23/04 בשעה 18:30 מופע שירי ארץ ישראל לכל המשפחה. בתאריך 24/04 בשעה 18:30 מופע שירי ביטלס לכל המשפחה.

הכניסה והפעילות - בחינם

 

"פסח ישראלי" באשכולות: מצפון לדרום – טיולים, סיורים מודרכים ופעילות למשפחות בחינם ללא עלות

ימים א'-ג' 21-23/4, ברחבי הארץ, ללא תשלום.

פרויקט טיולי החגים המסורתי של אשכולות - פורום מרכזי סיור, לימוד ותודעה יהודית-ישראלית, בשיתוף משרד החינוך ומכבי שירותי בריאות, חוזר לפעילות וסיורים חינם בימי חול המועד פסח.  והשנה יתקיימו הסיורים בסימן עידוד אורח חיים בריא. במהלך חול המועד, מדריכי טיולים של אשכולות יתפרסו על פני כ-30 מוקדים ברחבי הארץ ויציעו למשפחות המטיילות סיורים וטיולים בשבילים השונים הכוללים פעילויות, סיפורי מורשת, ועוד.

בין הסיורים: סיור באזור עמק האלה הכולל טיול אל חרבת מדרס ומערת התאומים, סיור ברכס השיירות ובשמורת המסרק, סיורים בגולן, טיולים בפארק הצפרות באילת. סיורים ביערות ישראל בהם סיור ופעילות שטח ביער יתיר, חורשת הארבעים בכרמל ועוד. סיורים עירוניים: בירושלים סיורי מורשת בעיר העתיקה בירושלים, צפת ועוד סיורים להכרת הסמטאות והסיפורים המיוחדים של הערים השונות.

בנוסף לטיולים ולסיורים היומיים, יציעו מרכזי הסיור של אשכולות גם סיורי ערב עירוניים בהם יגלו המטיילים צדדים חדשים ומפתיעים בערים המוכרות - סיור מוזיקלי בסמטאות צפת העתיקה, טיול בשביל העצמאות המחודש בתל אביב המספר את סיפורה של העיר העברית הראשונה לצד הקמת המדינה, סיפורה היהודי של חיפה וביקור בנקודות היסטוריות בעיר התחתית וכמובן סיורים ערב בירושלים היפה, באר שבע ועוד.

הטיולים והפעילויות יתקיימו בחול המועד פסח, בימים א'-ג' (21-23/4) . סיורים מודרכים ופעילות חינוכית ייצאו בשעות: 10:00, 11:00, 13:00 ו 15:00. סיורי הערב יצאו בשעה 19:00.  כל הסיורים מותאמים למשפחות.

לפרטים נוספים, פירוט המוקדים והרשמה לסיורים: 0778994989

ובאתר אשכולות: www.eshkolot.org  יש להירשם לסיורים מראש.

 

חגיגת פסח בערד- חוויה מדברית לכל החושים:

חול המועד פסח 21/4-24/4

עיריית ערד מזמינים אתכם לחגוג את סוכות בערד עם שלל פעילויות מגוונות וטיולים. לאלו שמחפשים אחר ההרפתקה המדברית האתגרית, לאוהבי הטבע והשקט, למשפחות עם ילדים, לזוגות אוהבים ועוד. במהלך חול המועד יתקיים בעיר פסביבל מוטורי שיציע יומיים של שורה של אירועי ראווה של מותגי ספורט לרבות מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, קארטינג ועוד. לצד הפסטיבל יצאו במהלך חול המועד מגוון טיולים מדבריים מודרכים. בין הטיולים: טיול להכרת צמחי מדבר" (21/4), המספק למטיילים הכירות עם צמחי המרפא המדבריים, טיול זריחה למצדה (22-26/4) הכולל סיפורים רבים על ההיסטוריה של המקום ועוד. בנוסף לטיולים המודרכים, אמני ערד פותחים את בתיהם לקהל הרחב לתצוגה של עבודותיהם, ולהצצה לפנינים של אדריכלות וגינון, שעד עתה היו נסתרים מן העין לציבור הרחב.

לפירוט מלא של האירועים, אתרי לינה ומסעדות באזור:

www.travelarad.com

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה