יוצאים לטייל בטבע מהבית - 4 סרטונים מופלאים של רשות הטבע והגנים "רבע לטבע"



רשות הטבע והגנים, יצרו 3 פרקים בסדרה שבה תוכלו לצפות בטבע מהבית הצוות את התכנית הם השחקנים והיוצרים עידו ברקאי ויפתח חוצב. צפו 3 פרקים מתוך הסדרה. תיהנו!

סופרים יעלים 

עידן ויפתח נוסעים למדבר היפהפה כדי לספור יעלים אבל עידן נתקף בגעגועים לאקסית שלו, יעל, מה שמקשה מאד על התהליך. האם פקח רשות הטבע והגנים עמרם צברי יצליח לעזור לו להתאושש? "רבע לטבע" יוצאת לדרך בפרק בכורה מטלטל ורומנטי.

 מסתבר, שיעל נובי נמצא בסכנת הכחדה. אז מה עושים? פעם בשנה, בעונת החיזור של היעלים, יוצאים סוקרים למבצע ספירת יעלים. למה דווקא אז ומה אתם יכולים לעשות? צפו:

מסיבת טבע

יפתח ועידן אוהבים את הטבע בטירוף, אז הם מחליטים לארגן מסיבה לטבע שחזר בגדול לנחל שורק! אבל בטבע כמו בטבע, הדברים לא תמיד מסתדרים לפי התכנית... צפו בפרק הכי חגיגי של רבע לטבע צפו : 

מדבר על הזמן 

יפתח ועידן מנסים להנות מהמדבר הנפלא והידידותי שלנו, ומטיילים במסלולים המוסדרים לציבור בהרי אילת. אבל עברם האפל לא נותן להם מנוח. האם יורם חמו יצליח להחזיר אותם למציאות או שהם יהיו תקועים בפלאשבק לנצח? צפו עכשיו ושתפו עם חברים!

האויב שבפנים 

אם יש דבר אחד בטבע שיפתח ועידן באמת מתעבים, אלו המינים הפולשים. אז לפרק החדש הם הצטיידו במצ'טה ובמצב רוח קרבי. צפו עכשיו בפרק החדש של תכנית הטבע הכי פראית ברשת

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה