ככה אתם הורסים את הקפה שלכם



אחד המשקאות הפופולאריים ביותר בעולם הרי הוא הקפה. הקפה הוא חלק אינטגרלי בלתי נפרד משגרת חיי היומיום שלנו, אנחנו פותחים את הבוקר עם קפה הפוך, מעבירים את ארוחת הצהריים עם אספרסו קצר ומקנחים את ארוחת הערב עם מקיאטו שמשתלב מעולה. כמובן, אנחנו אוהבים את הקפה שלנו בווריאציה הטובה ביותר. הנה כמה טיפים שישדרגו לכם את הקפה.

הקפה – אחד המוצרים הנחקרים ביותר

המשקה האהוב, הלא הוא הקפה, אמנם רק נראה משקה פשוט וקל להכנה, אך האמת היא שמדובר באחד מהמשקאות הנחקרים ביותר בעולם וכל תהליך הכנת הקפה החל משלב קטיפת פולי קפה, דרך טחינתם ועד להגשתו כמשקה רותח או צונן, נמצא תחת זכוכית המגדלת של חוקרים רבים ברחבי העולם. אם תמיד שאלתם את עצמכם האם יש משהו שאתם עושים לא נכון בדרך ההכנה של האספרסו שלכם או כיצד תוכלו לשפר את האמריקנו שלכם, כאן תוכלו למצא כמה תשובות. ערכנו עבורכם מקבץ של מחקרים שישפרו לכם את החוויה מהקפה הבא שתכינו לעצמכם.

 pexels

עובי טחינת פולי הקפה

פולי קפה עשויים להיות מכרה יהלומים עבור אספרסו מושלם ביד אמן ועלולים להוות קרקע למשהו שהוא רחוק מאוד מהאספרסו האידיאלי ביד מי שלא מתמצא היטב בנבכיהם וסודותיהם. אם נהוג לחשוב שהטחינה האידיאלית עבור פולי קפה היא טחינה דקה ככל האפשר, אנחנו ממליצים לכם לחשוב שוב. מחקרים פורצי דרך גילו כי טעם האספרסו המושלם נוצר על ידי זרימת מים אחידה הנעה בין גרגרי הקפה הטחונים. בזמן שהדעה הרווחת טוענת כי טחינה דקה תאפשר למים זרימה אחידה, גילו החוקרים כי טחינה שהיא מעט יותר גסה מהטחינה המינימאלית, תביא לתוצאות טובות בהרבה על ידי הדגשת הטעם הפירותי החמוץ והמדהים של פולי הקפה ותאפשר לנו ליהנות מכל העולמות שיש למשקה האלים להציע. אז בפעם הבאה שאתם באים לטחון את פולי הקפה עבור האספרסו שלכם, שימו לב שאתם לא טוחנים אותם יתר על המידה, טחינה דקה מידי תגרום לאספרסו שלכם להיות בעל טעם מריר יתר על המידה.

 

סמיכות טחינת פולי הקפה

אחד המנהגים הנפוצים אצל חובבי הקפה המושבעים, הוא טחינה מרוכזת של פולי קפה על מנת לאפשר הכנה מהירה של אספרסו בכל זמן נתון. אמנם מדובר בשיטה המאפשרת לכם להכין קפה מהר יותר, אך היא פוגמת באיכות הקפה ואתם לא משערים עד כמה. כל זמן שפולי הקפה שלמים, נשמרת בתוכם הארומה המענגת שלהם, אך מרגע שנטחנו, זמן הארומה קצוב והיא הולכת ומאבדת מאיכותה במהירות. לכן, אם אתם אוהבים את הקרמה של האספרסו שלכם עבה ויציבה ואתם לא מוכנים להתפשר על ארומה שפג תוקפה ולו במעט, טחנו את פולי הקפה עבור האספרסו שלכם רק בסמוך להכנתו. כך תשדרגו את הקפה הבא שלכם עשרות מונים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה