עצמאות באווירה אחרת



חג העצמאות כבר בפתח, ועמו מגיע הצורך לחגוג למדינה הקטנה (אך גם המצליחה שלנו) יום הולדת!

Pixabay

בכל הנוגע לחגיגות עצמאות, אם בעבר החוגגים היו רוקדים במעגלים, הרי שהיום החגיגות מלוות בריקודים אך בעיקר בהופעות, זיקוקים, ושלל פעילויות המתאימות לחגיגה עצומה ושמחה שכזאת.

אבל כיצד אפשר להפוך את חגיגות העצמאות למעניינות יותר. כמה הצעות בהמשך.

חגיגות יום העצמאות הן כאלה שיש לשים עליהן דגש שכן לא כל יום חוגגים את היום הזה, ולא כל יום המדינה מציינת 70 שנים לקיומה.

בשל כך אפשר לחגוג בכמה צורות:

על האש בבית ותכנית בידור – אם אתם רוצים לחגוג כמו שאר עם ישראל תמיד תוכלו לארגן מסיבת ברביקיו ביום העצמאות. זה נכון: קנייה מופרזת של מוצרי בשר אינה הכרחית ויש לצרוך את הבשר במתינות, כמו גם שניתן להכין ברביקיו צמחוני עם ירקות על האש, סלטים, פיתות בטאבון ומגוון רטבים.

כאשר אתם חוגגים עצמאות בבית או בגינה, דאגו כי לילדים יהיה שמח, תוך שניתן להזמין מפעיל כמו אמן בלונים שיכין בלונים בצורות בצבעי הדגל, או מפעילה לשירה בציבור, אמני תופים ועוד.

אז אם אתם רוצים כבר לתכנן את העצמאות שלכם בצורה נכונה מהרו להזמין אמן בלונים שיהפוך את החגיגות שלכם למעולות.

יציאה לעל האש בטבע ומסלולי טיולים – דרך נוספת לשלב את מנהגי הברביקיו הכה ישראלי הזה עם הכרת הארץ היא באמצעות פיקניק או על האש בטבע המלווה בטיול וסיור במרחבים של המדינה. רכשו אופניים חשמליים, הביאו עמכם גם אופניים רגילים, וצאו לטבע אל טיול בשבילי האופניים אשר בסיומו תוכלו ל'פקנק' או לקנח בברביקיו מושלם!

בילוי בחוף הים – יום העצמאות הינו יום שכל המדינה בחופש ולכן זה הזמן לבלות עם המשפחה בחוף הים. בחרו בים התיכון, ים המל  או בכינרת והגיעו אל חופי הים עם כל המשפחה. נסו לצאת מוקדם בבוקר כדי שלא תתקעו בפקקים, והביאו עמכם אופניים חשמליים לסיור על הטיילת של תל אביב, כמו גם אופניים רגילים במידה ואתם אוהבים לפדל.

ביקור במעיינות – בארץ ישראל מגוון מעיינות ונחלים שאותם אפשר לפקוד, להשתכשך בהן ופשוט ליהנות מהיופי של הצפון, המרכז או הדרום. בישראל ניתן למצוא מגוון נחלים כמו נחל שניר, נהר הירדן, נחל דן, נחל תנינים ועוד. הגיעו לצפון או לדרום ואפילו למרכז שם במקומות מסוימים ניתן לטייל ועצוב ליד נחלים כמו גם לאכול לצד הנחל ארוחת צהריים קטנה.

ביקור בקיבוץ – אחד היעדים שבהם חוגגים בעוצמה את קומה של המדינה הם קיבוצים, כאשר בידוק בקיבוצים כמו קיבוץ דפנה, קיבוץ מחניים, דגניה ושלל קיבוצים בצפון יוכלו להוות ביקורים היסטוריים שבהם ניתן ללמוד יותר על הקמתה של המדינה.

לסיכום, אין זה משנה לאן פניכם מיועדות, מה שחשוב הוא כי תחגגו יחד עם המשפחה והחברים, תהיו במצב רוח טוב, תנצלו את יום החופש הזה, ובכך תוכלו לחגוג עצמאות בצורה כיפית במיוחד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה