אביזרים מומלצים לאופנוע ולרוכב.



רכשתם אופנוע? הנה כמה האביזרים שמומלץ להתחדש בהם כדי לשפר את חווית הרכיבה.
אין ספק שיש קשר בין אביזרי אופנוע לנוחות ואיכות הנסיעה.

קרדיט לתמונות PIXABAY

במאמר זה תקבלו מידע על אביזרים לאופנוע כביש שמומלץ להצטייד בהם לפני כל רכיבה.

מהם האביזרים השימושיים ביותר לאופנוע?

תיק אוניברסלי לאופנוע. למה הוא חשוב?

לתיק יש מספר יתרונות! הוא קל להתקנה ומאפשר בקלות ונוחות לשאת חפצים אישיים ברכיבה. יש מגוון תיקים אשר מתאימים למטרות שונות. ניתן לבחור תיקים עם מספר תאים או תא אחד גדול, תלוי בצורך שלכם. כאשר בוחרים תיק נשיאה לאופנוע חשוב לשים לב לכיסוי שהוא אכן קשיח כדי שיהיה עמיד בתנאי מזג אוויר קשה, מים- גשם או שמש חזקה.  חשוב לשים לב לצורת התיק מאחר ועיצוב נכון שומר על אווירודינמיקה מקסימלית  

ניתן לבחור עיצובים שונים וגדלים שונים.

מתקן תליית קסדה:

מוצר יעיל וגם דיי זול. לא תמיד יש איפה להניח את הקסדה לכן מתקן התלייה מהווה פיתרון מושלם. ניתן לתלות גם את המפתחות או את הג'קט.

כיסוי מגן לאופנוע:

כיסוי לאופנוע בזמן החניה מגן  על האופנוע מפני גשם או לכלוך ואבק שחודר אל חלקי כלי הרכב. בנוסף הכיסוי מספק הגנה מפני שריטות. השימוש פשוט. נדרש רק לכסות את האופנוע בסיום הרכיבה. המגן גמיש ויכול להתקפל והיתרון שהוא לא תופס הרבה נפח לכן הוא קל לנשיאה. הכיסוי מגיע בגדלים שונים לפני גודל האופנוע וצרכי הרוכב.

אביזרים יעילים לרוכב:

קסדה:

כשמדובר בקסדה אין משחקים. חשוב לבחור קסדה איכותית שתהיה נוחה ומתאימה למבנה הראש ותגן על כל חלקי הגולגולת (הקדמית והאחורית). חשוב לשים לב לכיסוי המובנה - הוא עושה את העבודה כמו משקפי שמש ומקל על נסיעה מהשמש ומונע סינוור. הכיסוי גם מבודד מפני רוחות ואבק שיכול להפריע ולהכנס לעיניים במהלך הרכיבה. מומלץ לבחור כיסוי נגד שריטות, לטווח הרחוק זה משתלם. ישנם כיסויים אשר עמידים היטב כאשר יש אדים. שאל את המוכר. אפשר ואפילו רצוי להוסיף רפידים היפואלרגנים שמקלים על הזיעה בקיץ.  קיימים אביזרים נלווים לקסדה כגון מצלמה ודיבורית לקסדה.

כפפות ומעיל תרמי:

הכפפות והמעיל יעילות בעיקר בחורף. בתקופת החורף, טמפרטורה נמוכה משפיעה באופן ישיר על תנאי הרוכב על אופן ואיכות הרכיבה. לכן חשוב להצטייד במעיל וכפפות תרמיות שיספקו בידוד יעיל ביותר ליצירת נוחות לרוכב. רצוי לוודא לפני רכישה עמידות למים. מומלץ להשתמש במוצר אשר עומד בתקן האירופאי

כיסויי ברכיים:

כיסוי ברכיים יעיל למטרות בטיחות. החלקה או נפילה עם האופנוע זה מקרה שכיח מאוד לכן חשוב לנהל סיכונים נכון ולהערך בהתאם. כיסוי הברכיים מקל על עוצמת הפגיעה בנפילה. החלק הפנימי עשוי מספוג עבה ובד ששומר על הברך. החלק החיצוני קשיח. שימוש במגני ברכיים עשוי למזער נזקים לכן חשוב מאוד להצטייד בו.ישנם מוצרים אשר משדרגים את הנוחיות לרוכב כמו מעמד לטלפון, צופר, כיסויים עיצוביים לידיות ההגה ולפח, מנעול חזק או אזעקה. אך חשוב לשמור על הבטיחות ולהצטייד במוצרים איכותיים למען הראש השקט והבטיחות האישית שלכם ושל הסביבה.

היו חכמים בכביש וסעו בזהירות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה