אביזרי אמבטיה – איך בוחרים את האביזרים הנכונים והחכמים



בין אם אנחנו אוהבים לבלות זמן רב במקלחת ובין אם אנחנו נהנים לעשות מקלחות קצרות, חשוב שיעמדו לרשותנו אביזרי אמבטיה מעוצבים, נוחים ובטוחים לשימוש, שישרתו אותנו נאמנה זמן רב.

קרדיט לתמונה Freepik

כשאנחנו ניגשים לתכנן עיצוב של חדר אמבטיה, מעבר לפריטים הגדולים, מקלחת, מקלחון, כיור, ברזים ופריטים אחרים, עלינו להקפיד על רכישה נכונה של אביזרים בהם נוכל להשתמש בכל פעם כשנרצה להתקלח. לשם כך, עלינו להקפיד ולקנות אביזרי אמבטיה מותאמים לתכנון ועיצוב החדר, לגודל שלו וכמובן לצרכים שלנו. לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא אביזרי אמבטיה מעוצבים בשלל צבעים וצורות, אשר ניתן להתקין אותם על פי הצורך ולהשתמש בהם בצורה נוחה ובטוחה. הכוונה לאביזרים כגון, דיספנסרים לשמפו או דיספנסרים לסבון, כוסות למברשת ומשחת שיניים, מתקן תלייה לבקבוקים ותכשירים, מתקנים למברשות ניקוי ועוד.

אביזרי אמבטיה מעוצבים – פרמטרים שישפיעו על הבחירה

ישנם פרמטרים שונים בעזרתם אנחנו יכולים לבחור אביזרי אמבטיה מעוצבים. לפני שאנחנו ניגשים לבחור ולקנות אביזר כזה או אחר, עלינו להכיר את הפרמטרים ולבחון אותם על פי מבנה וחלל החדר. לאחר מכן, כשנעמוד מול קטלוג המוצרים, נבחן את הפרמטרים ויהיה לנו קל יותר לבצע את הקנייה.

סגנון – עלינו לבחון סגנון אביזרי אמבטיה ולראות את מידת ההתאמה שלהם למה שאנחנו מחפשים וכמובן לעיצוב ולסגנון של המקום בו אנחנו מבקשים להתקין אותם. אפשר למצוא סגנונות עיצוב קלאסיים, מודרניים, אביזרים בעיצוב חלק ונקי או כזה שכולל דוגמאות שונות ועוד.

גודל – מלבד ההיבט הפרקטי, עד כמה האביזרים גדולים בשביל שנוכל להשתמש בהם בצורה נוחה ויעילה, עלינו לבחון את השאלה, איזה שטח הם תופסים ועד כמה יהיה לנו נוח להתקין אותם במקומות שונים בחלל החדר מבלי שהם יפריעו לנו. למשל, אם אנחנו רוצים להתקין דיספנסר לסבון, עלינו לבחון איפה נרצה להתקין אותו ומה הגודל המתאים מבחינת נוחות השימוש.

חומר ועמידות – שאלת החומר ממנו עשויים אביזרי אמבטיה היא חיונית ולו בגלל העובדה, שנרצה להתקין מבלי שנידרש להחליף אותם לעיתים תכופות. עלינו לזכור שבאמבטיה ישנה רטיבות ולחות שיכולה להשפיע על איכות החומר. לכן יהיה נכון לחפש אביזרים מותאמים להתקנה ולשימוש לאורך זמן.

שילוב במרחב – כל האביזרים בהם אנחנו בוחרים להשתמש, בין אם מדובר על אביזרי אמבטיה ובין אם מדובר על פריטים אחרים, למשל, מתקן לנייר טואלט או פחים לשירותים , כולם צריכים להשתלב במרחב בצורה מותאמת. רצוי שכולם יהיו עשויים מאותו חומר ומעוצבים בצורה דומה. כך יוצרים עיצוב נקי ומסודר ומקפידים על קו אחיד. ניתן לרכוש סטים דומים של אביזרי אמבטיה להתקנה.

מתקן לנייר טואלאט – איך בוחרים את המתקן הנכון

כאמור, גם מתקן לנייר טואלט הוא פריט חשוב שעלינו להקפיד ולבחור בצורה נכונה. מתקן זה ישמש אותנו על מנת לאחסן נייר טואלט באופן זמין ונגיש בכל פעם שנשתמש בשירותים. חשוב שהמתקן יוכל להכיל גליל אחד לפחות של נייר טואלט, באופן שנוכל להשתמש בו בצורה סדירה ונוחה.

מעבר לכך, רצוי מאוד שהמתקן יהיה מכוסה היטב, זאת על מנת שהנייר יישמר ולא יירטב וייהרס. לצידו של המתקן, יהיה נכון להציב פח לשירותים אליו נוכל לזרוק פסולת שנוצרת במקום. הפח צריך להיות לא רק מעוצב בצורה יפה, אלא גם סגור הרמטית וכן כזה שנוכל לפתוח אותו ללא מגע יד.

אם אתם מתעניינים ברכישת אביזרי אמבטיה ברמה גבוהה, זה הזמן לפנות אל ביו יוניק . כאן תוכלו למצוא קטלוג עשיר ומגוון של אביזרי אמבטיה מעוצבים לבית, לעסק ולכל מקום אחר!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה