אין הרבה פרויקטים בחיים שחשובים לנו כמו בניית בית. ללא ספק, זהו פרויקט חיינו, בו אנו משקיעים זמן יקר וכסף רב מאד. על מנת שבאמת נוכל להתחיל, אנו צריכים בראשיתו של המסע, לאתר את האדריכל שיוציא אל הפועל את החלום, ויצליח להביא את התוכניות מהדף אל השטח והמציאות.

קרדיט תמונה: FREEPIK

תכנון אדריכלי מקצועי, מוקפד ומושלם

בתחום האדריכלות ישנם בעלי מקצוע רבים וטובים, אך את החיפוש עבור הפרויקט שלכם אתם מתחילים בסביבתכם הקרובה, אצל בני משפחה, קרובים, או חברים, אשר יכולים לתת לכם רשימה של אדריכלים מומלצים שתכננו עבורם, חלקם בסגנון זהה לסגנון שלכם, וחלקם בסגנונות שונים.

הטוב בהמלצות על אדריכלים הוא שאלו המלצות אותנטיות, מניסיון אמיתי בשטח, כאלו שיכולים לספר לכם לא רק על האופי התכנוני עיצובי של האדריכל אלא גם על ניסיונו הטכני / מקצועי, ניהול הפרויקט בשטח מול אנשי המקצוע השונים וכמובן, הלך הרוח של האדריכל, האם הוא קשוב לרצונותיכם / דרישותיכם, האם זמין עבורכם, וכל פרט נוסף אחר שיוכל לתת לכם נקודות פתיחה באשר לזהותו של האדריכל שילווה אתכם במהלך הפרויקט.

אדריכל מקצועי שמתמחה בסגנון שאתם מבקשים, יוכל להציע לכם מגוון פתרונות יצירתיים / עיצוביים לבית, יכיר את חומרי הגלם המזוהים עם הסגנון, כולל כל הטכנולוגיות החדישות האחרונות והאביזרים השונים, וזאת תוך עמידה בלוחות זמנים וכמובן במסגרת התקציב שהוקצתה לפרויקט.

ישראלביץ' אדריכלים. ברשימת "אדריכלים מומלצים" בסגנון יוקרתי/ מודרני מינימליסטי

אם נביט סביבנו, ניווכח כי רבים מהבתים, הן הפרטיים והן דירות/ פנטהאוזים, מתוכננים ומעוצבים בסגנון מודרני / יוקרתי, מינימליסטי, בו מופיעים פריטים מעטים אך רבי נוכחות ועוצמה, החומרים הבולטים בסגנון זה הם בעיקר- בטון, אלומיניום, שיש, עץ וחללים רחבים, בעלי תקרות גבוהות, מפתחי חלונות גדולים ורחבים והצבעים בעיקרם בהירים תוך שילוב גוונים של צבע אחיד או צבעים מנוגדים.

אחד ממשרדי האדריכלים הבולטים בארץ המזוהים עם הסגנון המודרני יוקרתי הוא משרד  האדריכלים דן והילה ישראלביץ', המציג פרויקטים מרהיבים ואלגנטיים, בעלי חללים מפנקים במיוחד על שלל החידושים והטכנולוגיות בתחום. את הבתים של הילה ודן ישראלביץ' ניתן לראות בכל רחבי הארץ בשכונות היוקרה המפוארות ביותר.

הדרך אל הבית

מתוך אותה רשימת אדריכלים מומלצים שקבלתם אתם בוודאי יכולים לקבל כמה וכמה שמות לבדיקה ומותכם תבחרו בסופו של יום את האדריכל/ משרד האדריכלים איתו הרגשתם הכי נוח, שכן, כימיה בין האדריכל ללקוח בהחלט יכולה להיות פרמטר קריטי להצלחת או כישלון הפרויקט. לכן, אל תמהרו בהחלטה.

באם אתם מאוהבי הסגנון המודרני / יוקרתי, אנו שמחים ביותר להציע לכם את שירותי התכנון והעיצוב שלנו מתחילת הפרויקט, לכל אורכו ועד קבלת המפתחות. אצל דן והילה ישראלביץ' תפגשו צוות מקצועי ומנוסה של אדריכלים ומעצבים מוכשרים, אשר ידעו לתת לכם מענה כולל, מקסימלי ומיטבי לכל צורך ודרישה תכנונית ועיצובית. אנו נלווה אתכם בכל שלב ושלב בתהליך, כולל פגישות עם בעלי מקצוע ויועצים שונים.

להתייעצות וקביעת פגישה חייגו ל -  03-68393030  שלוחה 0 לימור

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה