אופציות של מתנות ליולדת



מתנות ליולדת
כשמישהי קרובה יולדת זהו אושר עילאי, כל הסובבים רוצים רק לחבק אותה ולשמוח יחד איתה על כך שהלידה עברה בשלום והתינוק או התינוקת בריאים והכל תקין. זה הזמן לפנק את היולדת ולכן קרובי המשפחה, החברים והקולגות מהעבודה מנסים לקבל החלטה מה לקנות לה ולתינוק. ברוב המקרים זו החלטה לא קלה אך המגמה היא לקנות מתנות ליולדת וזאת לאור תשעת החודשים שהיא סחבה את ההיריון ולאור הליך הלידה שהוא לא קל. הרעיונות כוללים משלוח של ארוחה מפנקת, בוקר, צהרים או ערב, אשר כוללת מוצרים שאהובים עליה, או מוצרים שהיא התגעגעה אליהם כל ההיריון כמו סושי.

קרדיט תמונה FREEPIK

אפשרות נוספת היא לצרף לכך גם מתנה לרך הנולד. כמו לדוגמה צעצוע לעגלה, פריטי ביגוד ראשונים, חיתולי טטרה, בובות פרווה מרהיבות שקיימות במבחר גדול של דגמים, מגבת, שמיכה, מצעים ועוד. המשלוח מגיע בדרך כלל באמצעות שליח והוא עטוף בדרכים מקוריות, כך שרואים את רוב התכולה שלו והיולדת פותחת בהתרגשות את כל המארז כדי לראות את הדגמים היפים שלבטח ימצאו חן בעיני הרך הנולד.

מתנות ליולדת שהן פינוק אמיתי

מתנות ליולדת שהן הכי שוות, הן מתנות שאינן פיזיות אלא עזרה אמיתית לאחר הלידה. ליולדת לוקח כמה ימים לפחות עד שהיא חוזרת לכוחותיה ולכן יש חברות וקרובות משפחה רבות שמחליטות לבצע ביניהן תורנות ומגיעות לביתה על פי לוח זמנים שתואם מראש. כך הן מכינות לה ארוחות מושקעות, מסייעות לה בכל הנושא של הכביסות, להפעיל מכונות כביסה ולקפל את הפריטים היבשים. כמו כן עוזרות לה להרים את התינוק הקטנטן כדי שיעבור למצב של יניקה ולאחר שהוא אוכל, הן אלו שמחזיקות אותו.

כל הדברים הקטנים הללו הם חשובים ביותר ובדרך זו היולדת מתחזקת, צוברת כוחות וכך בזכות מתנות ליולדת היא מתאוששת ויכולה לתפקד בעצמה ואינה זקוקה לעזרה.

התארגנות בבית לאחר הלידה

כשמדובר בלידה ראשונה, כל התהליך הוא חדש ולכן היולדת היא במקרים רבים אובדת עצות, אינה יודעת כיצד לפעול ומה לעשות כשהתינוק בוכה הרבה. עצה טובה מאמא וותיקה או מתנות ליולדת שהן סדרת ספרים להכוונה הם פתרונות מצוינים וכך האימא הטרייה נכנסת לאט לאט למסלול. אם מדובר ביולדת שיש לה ילדים בבית, ההתאקלמות היא לא פשוטה כיוון שהילדים הגדולים דורשים המון תשומת לב, הם גם מקנאים ולכן ממתינים לה ימים לא קלים.

הקלה על היולדת

בעידן המודרני יש דרכים רבות להקל על היולדת. אפשר לדוגמה להזמין מתנות ליולדת שהן ארוחת צהרים ממעדניה שעוסקת בשירותי קייטרינג, המשלוח של האוכל הטרי מגיע הביתה וכך היולדת אינה צריכה לטרוח במטבח ולהכין ארוחות כשאין לה הרבה כוח. בנוסף לכך אפשר לסייע לה בכל התהליך של הזמנת משלוחי מזון, טיטולים ותמ"ל מהסופרמרקט וכך היא לא תצטרך לנסוע בפקקים ולסחוב את כל הסלים הכבדים לאור מצבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה