אחסון דירות באזור הדרום עם חברת האחסנה הכי טובה בארץ



בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מתוודעים ליתרונות הרבים שיש לחברות האחסנה להציע: שמירה על תכולת דירה, אחסנת חפצים יקרי ערך, אחסון ציוד לתקופות ארוכות של מעברי דירה, שהות בחו"ל ועוד. אם גם אתם מתגוררים באזור הדרום ורוצים לשמור את הדברים החשובים לכם בידיים טובות – הגעתם למקום הנכון.

קרדיט צילום: Pexels

אחסון תכולת דירה בסניף כנות – קרוב, נוח וקל

חברת אחסון-כל מזמינה אתכם ליהנות משמירה על תכולת דירה בתנאי אבטחה גבוהים, תנאי אחסון אופטימליים ושמירה מקסימלית על מצב הציוד והתכולה המאוחסנים. בסניף כנות של חברת אחסון-כל תוכלו ליהנות מאחסון קרוב לבית: במרחק של חצי שעת נסיעה מבית שמש, כמה דקות מגדרה, וקרוב מאוד לאשדוד, קריית גת ואשקלון – תוכלו ליהנות מאחסנה ברמה גבוהה לרהיטים, רכוש, ציוד משרדי וביתי, חפצים יקרי ערך, מוצרי חשמל ועוד, עם אפשרות גישה נוחה לציוד בכל עת. 

אם גם אתם מתגוררים באזור הדרום, כבר אין צורך ליסוע צפונה: האיכות מגיעה עד אליכם עם מחסן מתקדם בתודעת שירות גבוהה, ובמרכז התעשייה הגדול של הדרום במחלף כנות. בנוסף, מיקום הסניף הוא במרחק של 10 דקות בלבד מנמל אשדוד, מה שהופך את המחסן למשתלם במיוחד למעבירי תכולה וציוד מחו"ל דרך הים: לאחר שהתכולה מתקבלת בנמל, תוכלו להעבירה בקלות למחסן איכותי ומאובטח במרחק של 10 דקות בלבד, מבלי צורך לנדוד עם המשאית למרחקים ארוכים.

מחסן נקי ובטוח

לא כל חברות האחסנה מציעות את אותו השירות. אם גם אתם רוצים להיות בראש שקט ובידיעה שהציוד שלכם במקום בטוח ובתנאים אופטימליים, חשוב לבחור בחברת האחסנה הנכונה. אנחנו באחסון-כל מציעים את השירות הטוב ביותר לאחסנת תכולה: מחסנים בנויים ביחידות אחסון פרטיות, עם גישה בלעדית ליחידה ומנעול. איכות המחסנים שלנו מוקפדת: ניקיון יסודי, בידוד חום, מניעה של כל אפשרות לרטיבות או עובש ותחזוקה כוללת של המחסנים לצורך שמירה על טיב התכולה לאורך זמן רב ככל שנדרש. סטנדרט המחסנים שלנו הוא הגבוה ביותר הקיים בחברות האחסנה כיום בישראל.

אחסנה במחירים נוחים

מחיר אחסון החפצים נקבע לפי יחידת נפח של מטר מעוקב (קוב). העלות משולמת באופן חודשי, כשכירות. מחירי האחסנה במחסני אחסון-כל נוחים מאוד ונחשבים אפילו זולים בהשוואה לעלויות המושקעות במבני המחסנים, בתחזוקה ובשאר הדרישות לצורך העמידה בסטנדרט האחסון הגבוה.

חושבים לאחסן בסטנדרט נמוך יותר משיקולי עלויות? תחשבו שוב

לא מעטים שוקלים אחסנה בתנאים פחות טובים בכדי לחסוך בהוצאות. ההשלכות של בחירות כאלו יכולות להיות עגומות: אחסנה של רהיטים, חפצים, מוצרי חשמל ופריטי תכולה נוספים בתנאים שאינם מוקפדים עלולה לעלות לכם ביוקר. באקלים לח וחם, יחידת מחסן שאינה אטומה מספיק עלולה להתמלא בלחות שלאורך זמן גורמת נזק לחפצי מתכת ומוצרי חשמל, ללא אוורור מתאים של המבנה. מצב של עובש או רטיבויות לא מטופלות במחסן עלול לגרום לריקבון ברהיטי עץ ומבנה שאינו מבודד חום יגרום לבלאי מואץ של התכולה, כך שסביר להניח שאם תאחסנו תכולת דירה בתנאים כאלו – לא רב הזמן שחלק ממנה (אם לא כולה) יינזק ולא יהיה מתאים עוד לשימוש. כשמדובר בדרום הארץ, טמפרטורות גבוהות הן היומיום של חודשי הקיץ המתפרשים על יותר ממחצית השנה, כך שיש לקחת את כל אלו בחשבון בעת בחירת המחסן הטוב ביותר עבור התכולה שלכם.

בסופו של דבר, אחסנה טובה אינה מסתכמת במקום שמור על מנעול בלבד, ודורשת תחזוקה שוטפת ושמירה על תנאי אחסון אופטימליים במקום לכל אורך תקופת האחסנה.

ומה לגבי שמירה על התכולה מפני גניבות?

זה לא סוד שאזור הדרום הפך בשנים האחרונות לאתגר בטחוני ובטיחותי: מדינת ישראל מתמודדת עם פשיעה גואה, גניבות רכבים ופריצות לבתים ביישובים ובערים. כאזרחים, אין לנו הרבה מה לעשות חוץ מלהמשיך ולדרוש ביטחון ושקט מהאנשים שנבחרו על ידינו ושאמונים על הבטחת שלומנו. אבל עד שזה יקרה – כדאי לדעת שיש דרך לשמור על הרכוש שלנו במקום בטוח ולמשך זמן ארוך

כן, גם מקרים של גניבה מתוך מחסנים כבר קרו ברחבי הארץ, ולכן אנחנו בחברת אחסון-כל משקיעים בהגנה על המחסנים שלנו ושמירה ברמה גבוהה. בנוסף, לכל לקוח ניתנת פרטיות מלאה בחדר אחסון משלו, כאשר רק ללקוח ניתנת אפשרות גישה לחפצים במנעול פרטי משלו. החברה אינה רשאית למסור שום פרט מידע על הלקוח או על תכולת המחסנים, וכן לא על חשבונות הלקוחות של מתחמי המחסן.

מבני המחסנים חזקים ומאובטחים היטב מפני כל סוג של פריצה ותוכלו להיות בטוחים שהחפצים היקרים לכם שמורים במקום מוגן היטב.

במידה ואתם מעוניינים לבטח את תכולת המחסן, תוכלו לבחור בעצמכם בין חברות הביטוח או לקבל את הצעת הביטוח מטעמנו, הכולל כיסוי מורחב בנוסף לביטוח התכולה הבסיסי.

עוד כמה מילים על השכרת מחסנים באזור הדרום

הדרום בישראל הפך בשנים האחרונות מפריפריה אחורית לפנינה של ממש, ואיתו גם תנופות הבניה, הרחבת הערים הגדולות ופיתוח התשתיות. עם זאת, במקביל חלה גם התדרדרות בהרגשת הביטחון של התושבים, עם עליית מקרי הפריצות, גניבות הרכבים ועוד. אם גם לכם יש תכולה או חפצים חשובים שלא תרצו לאחסן במחסן שבגינה, או לחילופין – תכולה שתצטרכו למצוא לה מקום לרגל מעבר דירה או נסיעה לחו"ל – חברת אחסון-כל מזמינה אתכם ליהנות מאחסון ברמה הגבוהה ביותר בארץ, עם מחסנים בסטנדרט בנייה גבוה, תנאי אחסון מוקפדים, אבטחה גבוהה עם כל ההגנות הנדרשות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה