אחסון תכולת דירה לפני מעבר לחו"ל



אם אתם עומדים לקראת רילוקיישן לחו"ל, ההתרגשות ודאי גדולה, ויש לכם לא מעט דברים על הראש. בין שאר האתגרים, החששות והתכנונים, עליכם להחליט בדיוק מה אתם עושים עם הציוד והחפצים שלכם. הרי, לא תיקחו איתכם למדינה אחרת את כל מה שצברתם בחיים, אז מה בכל זאת ניתן לעשות?

קרדיט תמונה Depositphotos

הפתרון הטוב ביותר הוא אחסון תכולת דירה, כלומר השכרת מחסן שבו תוכלו לשמור דברים, במהלך החודשים או השנים בהם תיעדרו מהארץ. המחסן יכול לשמש עבור רהיטים, וחפצים אחרים שאתם לא מעוניינים לקחת, או חפצים שאתם עדיין לא מצליחים להחליט לגביהם. כך, תוכלו להיות רגועים לגבי הציוד, ובמקביל תהיה לכם האפשרות לפנות את הדירה ולהשכיר או למכור אותה.

באיזה מקרים מבצעים מעבר לחו"ל?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבצעים רילוקיישן, לתקופה מסוימת אשר בסיומה הם מתכננים לשוב לישראל. אלה הסיבות הנפוצות ביותר:

  • לימודים - מעבר למדינה אחרת לצורך לימודים לתואר ראשון או שני, או לימודים מקצועיים.
  • עבודה - לפעמים מקבלים הצעות שמאוד קשה לסרב להן, או שפשוט חייבים לעבור במסגרת עבודה, שליחות דיפלומטית וכו'.
  • טיול - כמובן שגם מסע מסביב לעולם הוא סיבה לבצע אחסון לתכולת דירה, במיוחד אם עוזבים את הארץ ליותר מחצי שנה.

מה צריך לקחת בחשבון כאשר שוכרים מחסן?

  • גודל - אחסון תכולת דירה מצריך בדרך כלל חלל יחסית גדול, אבל בסופו של דבר כל מקרה לגופו. לכן, חשוב מאוד לבחור מחסן שיתאים בדיוק לחפצים שלכם. אם הוא יהיה גדול מדי, תשלמו סתם על שטח שאתם לא צריכים ושלא יהיה בשימוש. אם המחסן יהיה קטן מדי, אולי תצליחו להכניס הכל, אבל בטח שלא בצורה מסודרת במיוחד. אם לדעתכם תרצו להוציא משם דברים במהלך תקופת המגורים בחו"ל, כדי שהגישה תהיה נוחה.
  • מיקום - אמנם לא תהיו בארץ, וזה נראה קצת מיותר להתחשב במיקום המחסן בו אתם משאירים חפצים בארץ, אבל תחשבו על זה: במקרה חירום, לא תרצו שחבר או בן משפחה יגיע כמה שיותר מהר למקום? לחילופין, אולי תעדיפו לשכור מחסן יחסית בסמוך לנמל התעופה בן גוריון, כדי שתוכלו להגיע אליו בקלות גם בביקורים חטופים בארץ.
  • תנאים - בכל פעם שאנחנו נותנים למישהו אחר לשמור על הדברים שלנו, אנחנו רוצים להאמין שהם נמצאים בידיים טובות. כאשר מדובר על מחסנים להשכרה ועל אחסון תכולת דירה, זה אומר שצריך לבדוק כל מיני דברים: ניקיון ותחזוקה, אמצעי בטיחות ואבטחה, אישורים וכו'. עבור אחסון חפצים לקראת מעבר לחו"ל, בדיקת התנאים אפילו חשובה יותר. הציוד שלכם עומד להישאר הרבה מאוד זמן במקום אחד, וזה חייב להתבצע כך שיישמר במצב הטוב ביותר. זה אומר שצריך להגן עליו מפני אבק, מזיקים, נזקי מזג אוויר ועוד.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה