תקופת הקורונה שימשה עבור עסקים רבים כשעון מעורר. בעלי העסק הבינו שאם לא ישקיעו בפתרונות חדשניים, במעבר לאונליין וביכולת לנהל עובדים מרחוק, הם לא ישרדו. אחד מהשינויים העיקריים שניתן לזהות בתקופה הזו, הוא ניהול שעות חכם של העובדים באמצעות ממשקים מקוונים והוספה של קופה חכמה המאיצה את התור ומאפשרת ללקוחות להיכנס ולצאת מהחנות במהירות.

אחרי הקורונה כל העסקים הבינו – צריך לשדרג את העסק. כיצד תעשו זאת?



תקופת הקורונה שימשה עבור עסקים רבים כשעון מעורר. בעלי העסק הבינו שאם לא ישקיעו בפתרונות חדשניים, במעבר לאונליין וביכולת לנהל עובדים מרחוק, הם לא ישרדו. אחד מהשינויים העיקריים שניתן לזהות בתקופה הזו, הוא ניהול שעות חכם של העובדים באמצעות ממשקים מקוונים והוספה של קופה חכמה המאיצה את התור ומאפשרת ללקוחות להיכנס ולצאת מהחנות במהירות.

קרדיט: FREEPIK

איך משדרגים את הקופה?

אם אתם עדיין מפעילים קונדיטוריה גדולה או חנות לממכר מוצרי מזון לפי משקל ועובדים עם קופות ישנות, בוודאי גיליתם כי הלקוחות שלכם מצטופפים סביב הקופה כדי לשלם. תהליך השקילה אורך זמן, ויש להקיש את המחיר של כול אחד מהמוצרים.

ניתן לייעל זאת באמצעות הוספה של קופה לעסק, שבה מתועד כול מוצר בצורה מסודרת, והיא מסוגלת להתחבר למשקל באופן אוטומטי. כול מה שהעובד המפעיל את הקופה צריך לעשות ,הוא להקיש על המסך ולבחור את המוצר המתאים, לשקול אותו ולהמשיך הלאה למוצר הבא. אפשר גם לחבר קורא ברקודים אוטומטי ולהאיץ את התהליך אף יותר.

ניהול שעות העובדים

אתם רוצים להישאר בבית או לצאת לסידורים בזמן שהעסק עובד. כיצד תוכלו לדעת כי כל העובדים הגיעו למשרד? בחרו קופה רושמת הכוללת גם שעון נוכחות חכם שמתעד את שעות הכניסה והיציאה של העובדים, את ההפסקות שלהם במהלך היום ומאפשר לכם לקבל תמונה מלאה על כמות האנשים במשמרת. במידת הצורך אתם יכולים להוסיף עובד נוסף באותו יום, במיוחד אם אתם רואים שחלק מהעובדים עזבו מוקדם ויש לחץ של מכירות.

ניהול המכירות מרחוק

הידעתם כי אתם יכולים לדעת כמה מכירות בוצעו באותו יום עם קופה המתעדת כול פעולה בפורטל אינטרנטי מיוחד? כיצד עושים זאת? אחרי שהתקנתם קופות חכמות אתם נכנסים עם שם וסיסמה לממשק מאובטח מהמחשב, הטלפון הנייד או הטאבלט. מופיעה לפניכם טבלה המציגה את המכירות של אותו היום או החודש של כול סניף וכול מחלקה. אם תרצו להשוות את המכירות של היום ביחס ליום הקודם תוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור.

ויותר טוב מהכול, אתם יכולים לראות מי העובד שבצע את המכירות ולהתקשר לעודד אותו לבצע מכירות נוספות.

שמירה של כל הנתונים שלכם להנהלת החשבונות

ביצוע השדרוג מאפשר לכם לא רק לייעל את המכירות בעסק, אלא גם לייעל את תהליך הנהלת החשבונות שלכם. בלחיצת כפתור אתם יכולים לראות כמה הרווחתם החודש, מה הסכום שהתקבל כמע"מ ונתונים נוספים. כאשר אתם מוסיפים קופות רושמות חכמות לעסק, מנהל החשבונות שלכם יכול להפיק דו"חות חכמים עם הרשאה מיוחדת משלו למערכת מרחוק.

כך, הוא יכול לנהל את המשכורות של העובדים על פי השעות בשעון הנוכחות, להעניק בונוסים לפי הסכם עם העובדים על כמות המכירות ואפילו לזהות אם יש מגמה של ירידה או עליה ברווח. עם כל הנתונים הללו, תהליכי החשבונאות בחברה יתבצעו בקלילות ויחסכו לכם סכום ניכר. מהיום לא צריך להקליד קבלות או לחשב Z ו־X באופן ידני. הכול מתרחש אוטומטית בענן (רשת האינטרנט).

ניהול המלאי

קופות אלה מעניקות לעסק יתרון נוסף. הן מאפשרות ניהול נכון של המלאי באמצעות הפחתה מהכמות של כול מוצר ומוצר בהתאם ל־SKU שלו. אם אתם מעדכנים כול הזמנה של מוצרים כאשר היא הגיעה למחסן או המתחם הלוגיסטי שלכם, תוכלו להמשיך ולהתעדכן באופן אוטומטי על מוצרים בחסר ולבצע הזמנות מהספקים שלכם לפני שהמוצרים אזלו.

אחרי הקורונה, עסקים רבים הבינו שללא התייעלות והוספת טכנולוגיות חכמות לעסק הם יתקשו לשרוד. זה הזמן הנכון לבצע את השינויים גם בחברה שלכם ולהתקדם לקופות חכמות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה