אטרקציות בלונדון – עיר שמעולם לא מכבה את האור



אחת מהערים האירופאיות הכי אהובות על התייר הישראלי היא לונדון, אשר הופכת בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל ובהחלט מצליחה ליצור באזז ועניין מקרב קהלים רבים

יחצ

תכנון חופשה בלונדון היא משימה שאותה אתם רוצים לחלק לכמה שלבים. כמובן שהזמנת טיסות זולות ללונדון או בתי מלון היא חובה, מבעוד מועד, במיוחד אם אתם נוסעים באחת מתקופות השיא של השנה. אבל אם יש חלק כיפי ומהנה במיוחד בתהליך התכנון של חופשה בלונדון, הוא החיפוש אחרי אטרקציות ששווה לכם להכיר בעיר. במידה וזו היא הפעם הראשונה שבה אתם מתכננים חופשה ללונדון, כמות האטרקציות יכולה להיות מאוד מבלבלת. וכדי לעזור לכם לעשות קצת סדר, יצרנו לכם מדריך שמספר על האטרקציות הכי מעניינות שיש ללונדון להציע לקהל הישראלי.

עוד לפני חיפוש טיסות זולות ללונדון – השקיעו באטרקציות

כמה וכמה בתי מלון בלונדון מספרים כי על פי רוב התיירים רוצים להגיע לאתרים הבאים כבר בימים הראשונים של הביקור שלהם בעיקר:

  1. אתרי משפחת המלוכה הקסם של משפחת המלוכה הבריטית הוא אולי אחד מהסודות הכי גדולים של ימינו. גם אחרי כמעט אלף שנים של שלטון מלוכני, אנגליה מצליחה לאהוב את המלכה, ואפשר לראות את זה בצורה מאוד ברורה באתרים המלכותיים שנמצאים בעיר לונדון. החל מארמון בקינגהאם וכלה במצודת לונדון, העיר מרושתת באתרים עם היסטוריה ענפה ועיצוב יוקרתי ומיוחד.
  2. נוטינג היל מי מכם שאוהב לנצל את זמנו בהכרות עם השווקים המקומיים, שוק נוטינג היל הוא המקום הכי תוסס והכי מעניין שיש ללונדון להציע. שוק עתיקות ויד שניה שפועל במהלך סופי השבוע, באחת מהשכונות הכי מיוחדות של לונדון, הוא מקום שאתם לא תרצו לפספס.
  3. שייט בנהרנהר התמזה יכול להיות המקום שבו תעשו את הפסקת הצהריים בימי הטיולים שלכם, רק בגלל האווירה הרגועה והאפשרות לצאת לשייט בין נקודות שונות ברחבי העיר. במיוחד במהלך טיול עם ילדים, זוהי הפוגה שאתם יכולים לנצל לטובת צבירת כוחות מחודשים.
  4. ווינטר וונדרלנד – אם אתם מזמינים טיסות זולות ללונדון לקראת תקופת החגים הנוצריים, פארק השעשועים שממוקם במרכז העיר הוא המקום הכי שווה שיש. עם אווירה מנצחת ושעות רבות של מתקנים, הילדים לא ירצו לחזור לחדר המלון שלכם.

מיקום הוא שם המשחק במהלך טיול ללונדון

כמו שאתם בוודאי מבינים, לונדון היא עיר גדולה מאוד. בדיוק מהסיבה הזו, כאשר אתם מחפשים טיסות זולות ללונדון, כדאי לקחת בחשבון את מסלול הטיול שלכם ולבחור בתי מלון בלונדון שנמצאים קרוב מאוד לאטרקציות שאתם רוצים לבקר בהן. כמובן שיש מערכת רכבת תחתית שאותה אתם יכולים לנצל, במיוחד שמדובר באחת מהמערכות הכי מפותחות בעולם, אבל לפעמים אתם פשוט רוצים ללכת ברגל ולהכיר את העיר. ויהיה קשה מאוד לעשות את זה אם אתם בוחרים ללון בבית-מלון המרוחק ממרכז העיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה